Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin katsomassa tuon videon kesäleirikohdan ja selkeästi B tosiaankin sanoo ensin tuon ”sošolk” (ilmeisesti miespuolinen luokkakaveri) ja sen jälkeen korjaa ”sošolka (naispuolinen luokkakaveri) whatever” kun vertailee viisuja kesäleiriin ja sanoo että aina siellä on joku johon vähän ihastuu. Mutta käännöksessä tuota ei oo mitenkään huomioitu, vaan on vain käännetty ”You’d have a crush on that one classmate”. LadySLO voisi tosiaan analysoida tarkemmin.
Mä ajattelen ton silleen, että B oli ihastunut johonkin naispuoliseen henkilöön, mutta sittenkin ihastui kunnolla K:hon
 
vierailija
I think it is because there is Zare and Kiki too and they are not in London as far i know!
That's not Zare (can't remember the guy's name though, but both he and Kiki posted stories from Amsterdam airpoirt today). That's why I thought it might be new (until I noticed B's hair and now, as someone else pointed out, the carpet thing as well). So yeah, probably a couple of weeks old, they just didn't post it until today.
 
vierailija
Jos googlaat muskottipähkinä perunamuusi, niin tulee tuhansia lhittjä, joista iso osa on ihan perusreseptejä. Esim. Arlan sivujen "kermainen perunamuusi" tulee minulla Googlen ensimmäiselle hakusivulle ja siinä lukee "Perunamuusin klassinen mauste on tuore muskottipähkinä".
No ei ole kyllä kenenkään normaalin suomalaisen keittiössä. En ollut ikinä kuullutkaan.
 
vierailija
Mä ajattelen ton silleen, että B oli ihastunut johonkin naispuoliseen henkilöön, mutta sittenkin ihastui kunnolla K:hon
Siis jos ensin alkaa puhua ihastumisen kohteesta miespuolisena ja sitten korjaa naispuolinen whatever? Mun mielestä aika selvää, että oma ihastumisen kohde oli siis miespuolinen ja sitten vain ikäänkuin laajensi vastauksensa koskemaan kesäleiri-ihastuksia yleensä, riippumatta sukupuolesta.
Siis jos sanoi noin.
 
vierailija
No tottakai sä saat tulokseksi muskottipähkinällä maustettua perunamuusia jos haet erityisesti sillä sanalla. Mutta jos haet vain perunamuusi, niin ei tule.
Niin, pointti oli että niitä hakutuloksia on tuhansia ja siellä on seassa valtavia määriä ihan perusperttien muusireseptejä, kuten on helppo jokaisen todeta, jos vilkaisee niitä hakutuloksia.
 
vierailija
Kävin katsomassa tuon videon kesäleirikohdan ja selkeästi B tosiaankin sanoo ensin tuon ”sošolk” (ilmeisesti miespuolinen luokkakaveri) ja sen jälkeen korjaa ”sošolka (naispuolinen luokkakaveri) whatever” kun vertailee viisuja kesäleiriin ja sanoo että aina siellä on joku johon vähän ihastuu. Mutta käännöksessä tuota ei oo mitenkään huomioitu, vaan on vain käännetty ”You’d have a crush on that one classmate”. LadySLO voisi tosiaan analysoida tarkemmin.
Joo, tosi outoa ettei tuota ole huomioita. JOS-Anjakin on ollut ainakin pitkään kova shippaaja. :)
 
vierailija
Siis jos ensin alkaa puhua ihastumisen kohteesta miespuolisena ja sitten korjaa naispuolinen whatever? Mun mielestä aika selvää, että oma ihastumisen kohde oli siis miespuolinen ja sitten vain ikäänkuin laajensi vastauksensa koskemaan kesäleiri-ihastuksia yleensä, riippumatta sukupuolesta.
Siis jos sanoi noin.
Ehkä B vain haluaa puhua kaikille inklusiivisesti, ”tiedäthän kun ihastuu poikaan tai tyttöön ihan kummin vain”?
 
vierailija
Oliko tän päivän OF:ssä pusutilanne lähellä? Tumpussa mainittiin, että K ois ottanu "jo:D" niskasta kiinni Hta ja tiltannu tms päätä, mutta H kääntyi pois.

Miten mustakin alkaa tuntua, että pikkupusu johonkin kohtaan ei ois välttämättä ollenkaan poissuljettu sisältönä.

Eli siis OF-karsinasta nautoja tai puutarhureita huutelen!
 
vierailija
Oliko tän päivän OF:ssä pusutilanne lähellä? Tumpussa mainittiin, että K ois ottanu "jo" niskasta kiinni Hta ja tiltannu tms päätä, mutta H kääntyi pois.

Miten mustakin alkaa tuntua, että pikkupusu johonkin kohtaan ei ois välttämättä ollenkaan poissuljettu sisältönä.

Eli siis OF-karsinasta nautoja tai puutarhureita huutelen!
Mua osittain harmittaa, että koska K ja H yhdessä ei tule ikinä kiinnostamaan mua, niin en jaksa oikein innostua noista OF-postauksista tai edes niistä hienoista piirroksista, joita tumpussa näkee. Osittain taas surettaa, että tuollaista materiaalia ei tulla ikinä näkemään K ja B välillä. Maksaisin siitä tuplasti enemmän. Ja toisaalta taas tiedostan, että kiva, ettei K/B OF tulla koskaan näkemään, koska se tekee taas merkityksellisemmän heidän yksityisestä suhteestaan eikä tee siitä rahastettua vitsiä.

Ristiriitaista on tämä fanitus joskus.
 
vierailija
Meneeköhän sit Joksut vielä tänään tai vasta huomenna
Saattaa hyvin mennä vasta huomenna koska Lontoon ja Amsterdamin välillä on kymmeniä suoria lentoja päivässä, niin pääsee helposti vaikka heti aamulla. Ljubljanasta ei välttämättä oo suoria lentoja ollenkaan (tai ei ainakaan useampaa päivässä), niin crew’n on varmaan ollut pakko lentää jo tänään.
 

Yhteistyössä