Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis hän kirjoittaa hurjaa tahtia ficcejä, tyyliin yksi päivässä, joissa Bojan on jonkun muun kanssa, niin siksi nuo K&B-ficit eivät ilmeisesti tule valmistumaan, kun häntä ei kiinnosta enää. :/ Tai siltä näyttää.
Aa, tämä tyyppi. Piti lakata seuraamasta häntä tumblrissa, kun sieltä rupesi tulemaan ihan vääränlaista sisältöä. Saahan sitä vaihtaa leiriä ja näin, mutta ärsytti itseänikin, kun ihan kivoja ficcejä kirjoitteli, ja nyt ei enää mitään lukukelpoista.
-eri
 
vierailija
Vitsit, että on pakahduttava tunnelma tässä ficcissä. Mennään syvissä vesissä, mutta todella koukuttavasti.
Tää on mun suosikkificci, tosi hyvin kirjoitettu ja tosiaan koukuttava. Mutta onneksi päivittyy melko usein.
 
vierailija
Olen miettinyt sitä, että miksi joitain Siddhartan biisejä minun tekee mieli kuunnella melkein loopilla, esim. 10x päivässä, mutta mihinkään Joksujen biisiin ei tule moista hinkua, vaikka en sanoisi pitäväni niistä vähempää. Mutta tajusin, että ne Siddhartan biisit jotka saavat aikaan tuon reaktion, Blizu, Medrevesa ja Prepovedana, ovat kaikki jotenkin ainakin osittain vimmaisen intensiivisiä.

Mikään Joksujen levytetty biisi ei jotenkin mene ihan samaan kategoriaan – lähimmäs pääsevät BBF:n Nisam ti jos priznao sekä se Djurdjevdan, jännästi molemmat serbokroaatiksi esitettyjä Belgradissa. Niihin tulee melkein samanlainen reaktio, mutta lievempänä. Padam on jotenkin tämän suhteen melkein, mutta ei aivan, en ole ihan varma miksi. Ehkä se on vain tempoltaan matalampi? Tai sisäänpäinkääntyneempi? Ja siis rakastan Padamia, se ei vaan saa aikaan juuri tuota reaktiota, että se laulaja tulee ja repii sydämen rinnastasi. Jos on vaikea hahmottaa mitä tarkoitan ja kiinnostaisi ymmärtää, niin kuuntele vaikka tuo Blizu. :)

Kiinnostaa kyllä Joksujen tuleva sinkku tältäkin kantilta, koska periaatteessa se voisi olla tällainen kappale.

-Joymuffin
 
vierailija
Kesäleirihaastisvideosta on melkein 8 kk ja nyt törmäsin Tumpussa tällaiseen kommenttiin siitä:

#bojan getting tongue twisted over slovenian grammatical gender when he was talking about camp crushes
#“en sošolk... sošolka... whatever

Jos siellä on tällainenkin niin miksen muista kenenkään maininneen. :)
 
vierailija
Katsopa mitä Google sanoo asiasta ja mitä esim. muskottipähkinäpussin kyljessä lukee. On ihan perusjuttu.
No ei ole. Ikinä en ole kuullut kenenkään laittavan tavalliseen perunamuusiin. Ja joo googlasin, kaikki nää yleisimmät suomalaiset ruokaohjesivustot kävin läpi, eikä yhdessäkään laitettu muusiin muskottipähkinää. Missä siis sellainen ohje on? Niitä kyllä löytyy, missä kehutaan "yllättävää ainesosaa muusiin", mutta ne ei kyllä perusohjeita ole.
 
vierailija
No ei ole. Ikinä en ole kuullut kenenkään laittavan tavalliseen perunamuusiin. Ja joo googlasin, kaikki nää yleisimmät suomalaiset ruokaohjesivustot kävin läpi, eikä yhdessäkään laitettu muusiin muskottipähkinää. Missä siis sellainen ohje on? Niitä kyllä löytyy, missä kehutaan "yllättävää ainesosaa muusiin", mutta ne ei kyllä perusohjeita ole.
Jos googlaat muskottipähkinä perunamuusi, niin tulee tuhansia lhittjä, joista iso osa on ihan perusreseptejä. Esim. Arlan sivujen "kermainen perunamuusi" tulee minulla Googlen ensimmäiselle hakusivulle ja siinä lukee "Perunamuusin klassinen mauste on tuore muskottipähkinä".
 
vierailija
I'm confused about JO's latest tiktok (posted about 2 hrs ago) - is it an older video (like before London?? Bc there's no way B's hair could have grown that much in a week!?!?
Yes, I think it's maybe before/after one of those last gigs last year (before he had his hair cut). Because if you look carefully, you can see the same carpet behind B in this video they posted on January 1:

 
vierailija
Yes, I think it's maybe before/after one of those last gigs last year (before he had his hair cut). Because if you look carefully, you can see the same carpet behind B in this video they posted on January 1:

Mua naurattaa, miten tarkkaan jotkut osaa katsoa, en olisi itse tuota mattojuttua ikinä huomannut 😂. Mutta totta tuo, että Bn hiukset tuossa vielä pitkät, senhän kyllä huomaa..
 
vierailija
Kesäleirihaastisvideosta on melkein 8 kk ja nyt törmäsin Tumpussa tällaiseen kommenttiin siitä:

#bojan getting tongue twisted over slovenian grammatical gender when he was talking about camp crushes
#“en sošolk... sošolka... whatever

Jos siellä on tällainenkin niin miksen muista kenenkään maininneen.
En muista kenenkään maininneen tällaisesta 🤔 Tässähän tarvittaisiin taas LadySLO:n apua?
 
vierailija
Jos googlaat muskottipähkinä perunamuusi, niin tulee tuhansia lhittjä, joista iso osa on ihan perusreseptejä. Esim. Arlan sivujen "kermainen perunamuusi" tulee minulla Googlen ensimmäiselle hakusivulle ja siinä lukee "Perunamuusin klassinen mauste on tuore muskottipähkinä".
No tottakai sä saat tulokseksi muskottipähkinällä maustettua perunamuusia jos haet erityisesti sillä sanalla. Mutta jos haet vain perunamuusi, niin ei tule.
 
vierailija
En muista kenenkään maininneen tällaisesta Tässähän tarvittaisiin taas LadySLO:n apua?
Kävin katsomassa tuon videon kesäleirikohdan ja selkeästi B tosiaankin sanoo ensin tuon ”sošolk” (ilmeisesti miespuolinen luokkakaveri) ja sen jälkeen korjaa ”sošolka (naispuolinen luokkakaveri) whatever” kun vertailee viisuja kesäleiriin ja sanoo että aina siellä on joku johon vähän ihastuu. Mutta käännöksessä tuota ei oo mitenkään huomioitu, vaan on vain käännetty ”You’d have a crush on that one classmate”. LadySLO voisi tosiaan analysoida tarkemmin.
 

Yhteistyössä