Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo en usko että Lewisin lämppärinä olis mutta Lewis on voinut auttaa jotenkin muuten esim kontakteja yms yms
Missäs ne tuosta keikasta mainitsikaan🤔? Tää maininta on näköjään jäänyt multa laittamatta talteen, vaikka nykyään tallennan "kaiken", koska jossain vaiheessa tiedän tarvitsevani jonkun tiedon alkuperää ja tarkennusta 😄. Eli puhuttiinko siinä ajankohdasta mitään?
 
vierailija
Ei kyllä tulisi mieleenkään lähestyä jotain Joksua, joka olisi kumppaninsa kanssa hengailemassa, tuntuisi jotenkin tosi töykeältä. Muuten heitä ei ilmeisesti kai hirveästi haittaa.
 
Missäs ne tuosta keikasta mainitsikaan🤔? Tää maininta on näköjään jäänyt multa laittamatta talteen, vaikka nykyään tallennan "kaiken", koska jossain vaiheessa tiedän tarvitsevani jonkun tiedon alkuperää ja tarkennusta 😄. Eli puhuttiinko siinä ajankohdasta mitään?
I think the N1 podcast. Something about special concert which they couldnt discuss or tell more at that point.
 
vierailija
Ei kyllä tulisi mieleenkään lähestyä jotain Joksua, joka olisi kumppaninsa kanssa hengailemassa, tuntuisi jotenkin tosi töykeältä. Muuten heitä ei ilmeisesti kai hirveästi haittaa.
Varsinkin kun Kris ehtii aika vähän aikaa vuodessa viettää aikaa tyttöystävänsä kanssa kahden ja sit jotkut fanit tulee häiritsemään ymmärtäisin jos Kris ois nähty yksin tai muitten joksujen kanssa mut voisko fanit jättää rauhaa silloin kun viettää aikaa kumppaninsa kanssa
 
vierailija
Tänään julkaistaan sitten uudet umk-ehdokkaat klo 20. Sattumalta näin juuri uutisen ja olin että nytkö jo?? En ole edes tajunnut, että se tapahtuu näin alkuvuodesta ja että aika edellisestä kerrasta on mennyt näin nopeasti. Ajantaju häiriintynyt jotenkin vallan, kun on koko vuoden leijunut ensin Kärtsä- ja sitten Kärtsä ja Joksut-kuplassa. Enkä edes halua täältä kuplasta pois, edes uudet umk-ehdokkaat ei kiinnosta.
Mä oon TÄYSIN nevahööd mistään julkaisuista aiemmilta vuosilta. En edes tiennyt, että pre partyt exist.
Mäkin olisin ajoittanut umk:n jonnekin maaliskuulle ja että kilpailijat kerrotaan ekaa kertaa silloin. En meinannut myös mitenkään tajuta, että muissa maissa seurataan muiden maiden karsintoja, saati että niissä ollaan voitu intoilla niiden osallistujista, vaikka nämä eivät ole tulleet valituiksi!
Samoin se tuntui hassulta, että ketään kiinnostaisi semifinaaleista tippujat, tai että viisupaikkakunnalla tapahtuisi mitään ennen semejä 😳
Viimeksi seurasin viisuja innolla kasarilla (80-luku) ja puolipakolla valvoin, kun Lordi voitti 😁
 
vierailija
Varsinkin kun Kris ehtii aika vähän aikaa vuodessa viettää aikaa tyttöystävänsä kanssa kahden ja sit jotkut fanit tulee häiritsemään ymmärtäisin jos Kris ois nähty yksin tai muitten joksujen kanssa mut voisko fanit jättää rauhaa silloin kun viettää aikaa kumppaninsa kanssa
Ini ini ini ini, kaikesta paistaa vain kateus kun joku fani ei pelkää leimautuvansa.
 
vierailija
Olen miettinyt, onko tuotakin ehkä vähän liioiteltu, kun fanit tekevät helposti Joksuista, etenkin ficeissä ja vähän muutenkin, vähän karikatyyrimaisia hahmoja, esim. se dynamiikka jossa Kris on jöötä pitävä tiukkis ja Bojan on lapsenomainen seinillä kiipeilevä ADHD-tyyppi. Esim. itse olen aina ollut järjestelmällinen, järkevä ja organisoijatyyppiä, mutta samalla olen seikkailullinen, spontaani ja K&B-tasoinen höpsöttelijä.
Joo, tämä, harvemmin ihmiset on oikeasti niin yksiulotteisia, on monia puolia. Mutta voi osin pitää paikkaansa ja ihan hauskaa läppäähän tuosta kaikesta irtoaa. 😊
 
vierailija
Mä oon TÄYSIN nevahööd mistään julkaisuista aiemmilta vuosilta. En edes tiennyt, että pre partyt exist.
Mäkin olisin ajoittanut umk:n jonnekin maaliskuulle ja että kilpailijat kerrotaan ekaa kertaa silloin. En meinannut myös mitenkään tajuta, että muissa maissa seurataan muiden maiden karsintoja, saati että niissä ollaan voitu intoilla niiden osallistujista, vaikka nämä eivät ole tulleet valituiksi!
Samoin se tuntui hassulta, että ketään kiinnostaisi semifinaaleista tippujat, tai että viisupaikkakunnalla tapahtuisi mitään ennen semejä
Viimeksi seurasin viisuja innolla kasarilla (80-luku) ja puolipakolla valvoin, kun Lordi voitti
En minäkään tiennyt prepartyjen olemassaolosta mitään. Jostain syystä olen tyypillisesti seurannut UMK-biisien julkistuksen ja kuunnellut ne, mutta en koskaan katsellut itse UMK:ta.
 
vierailija
Tumpussa joku epäilee, että Joksut vetävät Måneskin-covereita Italian-keikoilla. Voisi olla ihan hyvä tapa saada viraalijulkisuutta ja muiden maiden fanit saattaisivat kadehtia aika paljon. :D
 
vierailija
Juuri kun puhuttiin B:n koskettelusta, niin sen storyssä se on nyt liimautuneena Janiin. Voi B sentään, niin läheisyydenkipeä. 🩷
On ihana tuo Bojan kun osoittaa lämpöä ja välittämistä tuolla tavalla ja tykkää olla lähellä. 🥰 Tuota saisi olla suomalaisessakin kulttuurissa enemmän, vaikka selvästi ihan B:n oma piirre myös, eikä vaan kulttuurista johtuva.
 

Yhteistyössä