Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siitä on ollut monesti puhetta ja huhua et Kris ois Nt tourin jälkeen eronnut kun oli sen muutaman päivän pois eikä ollut stooreissa kun kaikki muut joksut oli. Ja sit oli se meemi joksujen stoorissa kris is drinking alone
No huhupuheisiin ei ehkä kannata uskoa tuollaisin vinkein, näkyi kuitenkin se naisten laukku siellä Bojanin ja Krisin väliaikaiskämpässä
 
vierailija
Actually, JOSubs was fast and this was already translated!
Voi Bojania. Onneksi K on opiskellut sisustus-ja verhoilualaa 😁 Kärtsä varmaan mielellään avustaisi asunnon sisustuksessa. Ja pyykkäys ja imurointikin sujuu, joten ei hätää.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minun Balkan-ystäväni koskettelevat yleensä lähinnä tervehtiessä, lähtiessä tai esim. jos jollakulla on paska fiilis, eli aika samaan tapaan kuin Suomessakin. Ainoa joka muutenkin näpeltelee ihmisiä koko ajan on hieroja, mikä ehkä liittyy. Ehkä jossain paralleeliulottuvuudessa Bojankin on hieroja, niin pääsee koskettelemaan ihmisiä paljon.

- Joymuffin
Tästä on varmaan ennenkin keskusteltu lady Slon kanssa, mutta olisi kiva saada hänen näkemys tuohon B:n "kosketteluun" haastatteluissa; kosketteleeko hän ihmisiä tavallisista enemmän vai onko tämä ihan normaalia 25-vuotiaiden miesten käytöstä?
 
vierailija
Vähän OT, mutta jenkkiystäväni (Länsirannikolta) yllättyi kun sanoin, että kaikissa Euroopan maissa joissa olen ollut tai joiden kulttuuri on minulle yhtään tuttua, on minun nähdäkseni normaalia tervehtiä halaamalla jos esim. tapaa nettitutun ensimmäistä kertaa livenä, kaikki eivät niin tee, mutta ei se missään nimessä outoakaan ole. Hän sanoi, että olisi siellä aika tuttavallista.

Ja Suomessa jossain piireissä esim. halikasat yms ovat suht tavallisia ja jenkeille ne kuulostavat suunnilleen orgioilta. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Tästä on varmaan ennenkin keskusteltu lady Slon kanssa, mutta olisi kiva saada hänen näkemys tuohon B:n "kosketteluun" haastatteluissa; kosketteleeko hän ihmisiä tavallisista enemmän vai onko tämä ihan normaalia 25-vuotiaiden miesten käytöstä?
Siis eihän hän yleensä muita kuin bändin jäseniä hiplaa niissä haastatteluissa (esim niiihin ensi-ilta-haastatteluissa olleihin kollegoihin ei koskenut ollenkaan).
 
vierailija
H: Nyt loppuu tää pelleily tähän.

K: Mitä meinaat?

H: Leikkiminen.

K: Oonks mä jotenkin loukannut sua?

H: Et ollenkaan, mut tää alkaa olla vähän naurettavaa.

K: Sen on tarkotuskin olla!

H: Eiku se, että me läpällä leikitään näitä leikkejä netissä ihmisten eessä ja onhan se kiva, että ne maksaa tästä touhusta, mut se mitä sä haluisit oikeesti duunailla jonkun muun kanssa ei kyllä tälleen etene.

K: Ai mitä mä haluisin oikeesti duunailla?

H: Varmaan kantsii kysyä iteltäsi, jos ei noi meidän aktiviteetit soittele kelloja. Mites muuten ne Joker Out -sukat. Riisutaanks nekin ennen seksiä?

K: Täh. Nyt mä tipuin kärryiltä kokonaan.

H: Huomaan. Ehkä joku kerta joku selittää sulle silleen, että säkin tajuut. Vaikka sloveeniks.


- Joymuffin (AASI on hyvä tarkistussana tähän)
👍😄👍
 
vierailija
Tässä aika korkealentoinen teoria ja tulkinta Kn artistishowssa (keikoilla, somessa yms) kovasti lisääntyneestä mieserotiikasta. En tiiä, oliko miehille flirttailun lisäksi ennen viisuja vastaavaa suorempaa ja eroottisempaa juttua keikoilla tai somessa, mutta vähintään se on lisääntynyt räjähdysmäisesti sen jälkeen, mikä on oikeen kiva:p

Viisujen jälkeenhän kesällä oli useampia ns. roisimpia viittauksia takaapäin asentoon ja pe*pupanoihin: Who is Benjaminin kanssa somevideo, housut auki H kyykyssä edessä ja ainakin jollain keikalla (pride?) pe*pupano-juttu, että hällä ei kiinnosta, jos teette sitä, vai miten se meni. En tiiä onko vastaavia persp*nojuttuja ollut muuten keikoilla paljon ennen kesää tai sen jälkeen? Roisia juttua ja munien näyttämisestä tai k*llin mainnasta joo, mutta en oo kuullu, että noin toiminnallista maininaa ois ollut paljon.

Mun tulkinta ois, että herännyt tai ainakin aivan uudenlainen mieskiinnostus viisuissa Btä kohtaan sai Kn pohtimaan (enemmän tai yleensäki) miesten välistä fyysistä rakkautta. Tämä siis täysin heittona, mutta väittäisin, että stereotypia tai eka mielikuva edelleen miesten välisestä läheisyydestä on usein just takaapäin. Jos aihe oli uusi Klle miettiä niin konkreettisesti (voihan olla vaikka vetovoimaa tuntenut tai ihaillut ulkonäköä aiemmin, muttei oo ajatukset edenny toimintaan kaipuuseen asti), niin voi olla, että ekana tulee mieleen, että miehet toimii noin keskenään, ja siksi viisujen jälkeiset alkukesän mieserotiikkaviittaukset oli lähinnä takaapäin ja keskittyi nimenomaan p*ppupanoviittauksiin.

Toinen "era" tai vaihe alkoi loppukesästä, kun siirryttiinkin hiemana herkempään ja hienovaraisempaan läheisyyteen miesten kanssa. Sen jälkeen en oo näin suoria takaapäin viittauksia kuullut, korjatkaa toki, jos niitä on ollut. OF tietenkin, mutta musta siinäkin on paljon monipuolisempaa kuullun perusteella, eikä vain se, että ainut kontaktipinta tai asento on tuo tietty.

Tässä tokassa vaiheessa keskiössä oli miespusut tai sitä lähestyvä kontakti ja läheisyyden tutkailu sillä tavalla. Siihenhän sisältyy tietenkin Tommyn Olympiastadion kiehnäys, somevideot Tommyn kanssa, Jukka-pusu. Ja sit oli jokin toinen pusu Daltoneille kesällä, joten ehkä se menis tän vaiheen alkupuolelle:D Oliko vielä muitakin pusuja tai lähelle menevää? Rovaniemellä loppuvuodesta K sai ainakin poskipusun tai toisinpäin ja näytti olevan oikeen mielissään, mutta tätä en laske enää siihen.

Sitten kolmannessa OF vaiheessa mieserotiikka on laajentunut alun yksipuolisen roisiudesta ja pusuista laajemmaksi, ja se voi sisältää eri näköistä kontaktia = siihen viittaavaa eri asennoista, läheisyyttä (oliko joku halimisvideo pyjamoissa OFssä).


En osaa sanoa, miten ns sanalliset mieserotiikkaviittaukset suhteutuu tähän, niitähän on varmaan ollut viisujen jälkeen koko ajan ja tasaisesti sukupuolia kohtaan (Kuumaa bändille mun makkariin, nyt sugardaddy, Behm ja vaikka mitä), joten musta siinä ei ole tapahtunut niin radikaaleja muutosta ja "kehittymistä" kuin somen ja keikkojen perusteella Kn suhtautumisessa miesten väliseen läheisyyteen / sen esille tuomiseen.
 
vierailija
Tässä aika korkealentoinen teoria ja tulkinta Kn artistishowssa (keikoilla, somessa yms) kovasti lisääntyneestä mieserotiikasta. En tiiä, oliko miehille flirttailun lisäksi ennen viisuja vastaavaa suorempaa ja eroottisempaa juttua keikoilla tai somessa, mutta vähintään se on lisääntynyt räjähdysmäisesti sen jälkeen, mikä on oikeen kiva

Viisujen jälkeenhän kesällä oli useampia ns. roisimpia viittauksia takaapäin asentoon ja pe*pupanoihin: Who is Benjaminin kanssa somevideo, housut auki H kyykyssä edessä ja ainakin jollain keikalla (pride?) pe*pupano-juttu, että hällä ei kiinnosta, jos teette sitä, vai miten se meni. En tiiä onko vastaavia persp*nojuttuja ollut muuten keikoilla paljon ennen kesää tai sen jälkeen? Roisia juttua ja munien näyttämisestä tai k*llin mainnasta joo, mutta en oo kuullu, että noin toiminnallista maininaa ois ollut paljon.

Mun tulkinta ois, että herännyt tai ainakin aivan uudenlainen mieskiinnostus viisuissa Btä kohtaan sai Kn pohtimaan (enemmän tai yleensäki) miesten välistä fyysistä rakkautta. Tämä siis täysin heittona, mutta väittäisin, että stereotypia tai eka mielikuva edelleen miesten välisestä läheisyydestä on usein just takaapäin. Jos aihe oli uusi Klle miettiä niin konkreettisesti (voihan olla vaikka vetovoimaa tuntenut tai ihaillut ulkonäköä aiemmin, muttei oo ajatukset edenny toimintaan kaipuuseen asti), niin voi olla, että ekana tulee mieleen, että miehet toimii noin keskenään, ja siksi viisujen jälkeiset alkukesän mieserotiikkaviittaukset oli lähinnä takaapäin ja keskittyi nimenomaan p*ppupanoviittauksiin.

Toinen "era" tai vaihe alkoi loppukesästä, kun siirryttiinkin hiemana herkempään ja hienovaraisempaan läheisyyteen miesten kanssa. Sen jälkeen en oo näin suoria takaapäin viittauksia kuullut, korjatkaa toki, jos niitä on ollut. OF tietenkin, mutta musta siinäkin on paljon monipuolisempaa kuullun perusteella, eikä vain se, että ainut kontaktipinta tai asento on tuo tietty.

Tässä tokassa vaiheessa keskiössä oli miespusut tai sitä lähestyvä kontakti ja läheisyyden tutkailu sillä tavalla. Siihenhän sisältyy tietenkin Tommyn Olympiastadion kiehnäys, somevideot Tommyn kanssa, Jukka-pusu. Ja sit oli jokin toinen pusu Daltoneille kesällä, joten ehkä se menis tän vaiheen alkupuolelle Oliko vielä muitakin pusuja tai lähelle menevää? Rovaniemellä loppuvuodesta K sai ainakin poskipusun tai toisinpäin ja näytti olevan oikeen mielissään, mutta tätä en laske enää siihen.

Sitten kolmannessa OF vaiheessa mieserotiikka on laajentunut alun yksipuolisen roisiudesta ja pusuista laajemmaksi, ja se voi sisältää eri näköistä kontaktia = siihen viittaavaa eri asennoista, läheisyyttä (oliko joku halimisvideo pyjamoissa OFssä).


En osaa sanoa, miten ns sanalliset mieserotiikkaviittaukset suhteutuu tähän, niitähän on varmaan ollut viisujen jälkeen koko ajan ja tasaisesti sukupuolia kohtaan (Kuumaa bändille mun makkariin, nyt sugardaddy, Behm ja vaikka mitä), joten musta siinä ei ole tapahtunut niin radikaaleja muutosta ja "kehittymistä" kuin somen ja keikkojen perusteella Kn suhtautumisessa miesten väliseen läheisyyteen / sen esille tuomiseen.
Kiitos kiinnostavasta spekuilusta! Ostan tämän kyllä.

Se yksi viittaus taisi olla Allas Sea Poolin keikalla, jossa se Who Is Benjaminkin oli, joka oli Priden aikoihin, vaikkei mikään Pride-tapahtuma ollutkaan. Eikö se Eino juuri siitä vittuuntunut Kärtsään, kun koki sen mauttomaksi?
 
vierailija
Siitä on ollut monesti puhetta ja huhua et Kris ois Nt tourin jälkeen eronnut kun oli sen muutaman päivän pois eikä ollut stooreissa kun kaikki muut joksut oli. Ja sit oli se meemi joksujen stoorissa kris is drinking alone
Myöhemminhän paljastui että Kris oli tuolloin Lontoossa ja oli ollut pubissa Lewis Capaldin kanssa. Meemissä taisi lukea että Kris (Jenner) drunk and alone.
 
vierailija
Tänään julkaistaan sitten uudet umk-ehdokkaat klo 20. Sattumalta näin juuri uutisen ja olin että nytkö jo?? En ole edes tajunnut, että se tapahtuu näin alkuvuodesta ja että aika edellisestä kerrasta on mennyt näin nopeasti. Ajantaju häiriintynyt jotenkin vallan, kun on koko vuoden leijunut ensin Kärtsä- ja sitten Kärtsä ja Joksut-kuplassa. 😅 Enkä edes halua täältä kuplasta pois, edes uudet umk-ehdokkaat ei kiinnosta.
 
vierailija
Hmm mä rupesin miettimään et oisko Kris ollut järjestämässä Lewisin kanssa jotakin tai et miks hän ois muuten vaan Lontoosen mennyt mulla on tunne et jotain on tulossa jossain kohtaa!
 
vierailija
Hmm mä rupesin miettimään et oisko Kris ollut järjestämässä Lewisin kanssa jotakin tai et miks hän ois muuten vaan Lontoosen mennyt mulla on tunne et jotain on tulossa jossain kohtaa!
Monihan on epäillyt, että se Joksujen unelmakeikka olisi hänen lämppärinään. Hänhän on kai sanonut, ettei esiintyisi koko vuonna terveyssyistä, mutta onhan mieli voinut muuttua.
 

Yhteistyössä