vierailija
Voi kiitos Enid Sun tekstejä on aina ihana lukea vaikka välillä ne pistää sydämeen
On, ja se on hyvin kiusallista. Tästä ei pääse eroon. Aiemmin rakkauslaulut eivät oikein kiinnostaneet, johtuen omasta tilanteestani.Onko muuten muilla niin, että nykyään rakkauslauluja kuunnellessa tulee automaattisesti mieleen K ja B?
Siis yleisesti ottaen rakkauslaulujen pointti on juuri siinä, että ne saa sut ajattelemaan OMAA elämää ja tunteita ja peilaamaan niitä siihen kappaleeseen.
Vastaan itse tähän vielä. Omakohtaista kokemusta asiasta, hyppää yli jos ei kiinnosta.Erinin Yhtenä sunnuntaina on myöskin niin sopiva. Kaverukset, jotka ihastuvat ja päättävät yhtenä iltana olla enemmän kuin kaverit.
Onko tullut tarkempaa selkoa, miltä näytti se tyyppi, joka aiemmin joutui/pääsi K n ihailun kohteeksi.Se taitaa olla tavoitteena
ei huono idea oisVoi miten paljon hyviä kirjoituksia tänään - joista ei täällä tosiaan voi tykätä noin vain, ja jokaiseen kommentoiminen veisi ikuisuuden. Myös kommenttien lukijoilta. Palaan tähän viestini lopussa.
Ficjutuista, jotka tänne on jaettu. Ovat olleet poikkeuksetta erittäin hyvätasoisia. Olen käynyt netin syövereissä tutkimassa, mitä muuta on kirjoitettu, ja oma kokemukseni on, että tänne on jaettu pelkästään kauniisti, tyylikkäästi ja taitavasti kirjoitettuja juttuja. Jopa se Loreen-tarina oli kuitenkin taidolla kirjoitettu. Vaikka vähän posket saattoivatkin punoittaa lukiessa. Enid, Assuu, Joymuffin, jatkakaa kirjoittamista ja jakamista. Watafak!
Leilan räppi oli myös viimeisen päälle! Olen ihanassa seurassa.
Sitten vielä pikkuisen omaa napaa. Minulla ON ruusutarha. Kirkkaanpunainen, joka kukkii kuin hullu touko-kesäkuussa. Valkoinen, joka kukkii koko kesän. Vaaleanpunainen, joka kukkii harvakseltaan, mutta joskus jopa tammikuussa. Keltainen, joka kukkii kesällä koko ajan, mutta kukat kestävät vain päivän pari. Symboliikkaa, jonka halusin puutarhureiden kanssa jakaa.
Mitäpä jos perustaisimme suljetun FB-ryhmän? Siellä voisimme tykätä ja kommentoida toistemme juttuja paremmin. Se tietty tekisi meistä omalla nimellä toimivia operoijia - ellet luo uutta FB-profiilia vain tätä tarkoitusta varten. Sekin on toki mahdollista.
Sipriina
Olemmekohan Sipriina miten samoilla leveysasteilla? Minullakin on ruusutarha, joka kukkii lähes samoina aikoina. Asustelen yhdellä Välimeren suurimmista saarista.Voi miten paljon hyviä kirjoituksia tänään - joista ei täällä tosiaan voi tykätä noin vain, ja jokaiseen kommentoiminen veisi ikuisuuden. Myös kommenttien lukijoilta. Palaan tähän viestini lopussa.
Ficjutuista, jotka tänne on jaettu. Ovat olleet poikkeuksetta erittäin hyvätasoisia. Olen käynyt netin syövereissä tutkimassa, mitä muuta on kirjoitettu, ja oma kokemukseni on, että tänne on jaettu pelkästään kauniisti, tyylikkäästi ja taitavasti kirjoitettuja juttuja. Jopa se Loreen-tarina oli kuitenkin taidolla kirjoitettu. Vaikka vähän posket saattoivatkin punoittaa lukiessa. Enid, Assuu, Joymuffin, jatkakaa kirjoittamista ja jakamista. Watafak!
Leilan räppi oli myös viimeisen päälle! Olen ihanassa seurassa.
Sitten vielä pikkuisen omaa napaa. Minulla ON ruusutarha. Kirkkaanpunainen, joka kukkii kuin hullu touko-kesäkuussa. Valkoinen, joka kukkii koko kesän. Vaaleanpunainen, joka kukkii harvakseltaan, mutta joskus jopa tammikuussa. Keltainen, joka kukkii kesällä koko ajan, mutta kukat kestävät vain päivän pari. Symboliikkaa, jonka halusin puutarhureiden kanssa jakaa.
Mitäpä jos perustaisimme suljetun FB-ryhmän? Siellä voisimme tykätä ja kommentoida toistemme juttuja paremmin. Se tietty tekisi meistä omalla nimellä toimivia operoijia - ellet luo uutta FB-profiilia vain tätä tarkoitusta varten. Sekin on toki mahdollista.
Sipriina
Ei olla. Olen pohjoisemmassa. Alankomaissa - ja terkut jos joku tunnistaa!Olemmekohan Sipriina miten samoilla leveysasteilla? Minullakin on ruusutarha, joka kukkii lähes samoina aikoina. Asustelen yhdellä Välimeren suurimmista saarista.
T. Se toinen ulkkis
Oi yksi lempipaikoistani maailmassa.Ei olla. Olen pohjoisemmassa. Alankomaissa - ja terkut jos joku tunnistaa!
Uusia tuskin on enää tulossa, paitsi vauva-palstan vittuilijoita. Anteeksi ruma sana, mutta onhan sitä muutkin käyttäneet.Noita suljettuja ryhmiä on vaan kokeiltu useampaan otteeseen tämän bromancen aikana ja ne aina muuttuu nopeasti tosi tylsiksi Jotenkin jutut niissä vaan lässähtää tosi nopeasti kun siellä on vaan tietyt ihmiset ja uusia ei pääse eksymään paikalle
Veikkaan et muutenki suurimman osan on helpompi kommentoida nimettömästi. Vaik kylhän sinne faceen tietenki vois tehä toisen profiilin, mut en tiiä kuinka moni sitä vaivaa jaksais nähdä. Minä pysyn sekä täällä että vauvalla niin pitkään ku ees jonkunlaista eloa palstoilla onMinä pelkään, että jos sellainen suljettu ryhmä perustetaan, koko juttu lässähtää lopullisesti. Huomaan, että koko ajan porukka muutenkin täällä ja vauvalla vähenee.