Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
KAunis K fanart!

vierailija
Pakko sanoa et joskus huvittaa nää jeesustelijat, jotka kauhistuu ku vitsillä heitetään et keneltä K olis turpiinsa saanut mut samaan aikaan voidaan puhua ja mässäillä p*rnolla, orgioilla, uskottomuudella ... Ties millä. 🤭😂

vierailija
Reilun vuorokauden ollu poissa täältä ja sinä aikana vihjailtu hyvin suoraan Conorin transfobiasta, Kärtsän lähipiirin väkivaltaisuudesta ja nyt Bojanin halusta sekaantua teineihin. Watafak ihmiset!? Joskus olis hyvä miettiä oikeesti, olisko valmis sanomaan nuo samat asiat ihan julkisesti omalla nimellään ja naamallaan. Ja tosiaan toi Suomen lakikin hyvä pitää mielessä. On hyvää huumoria ja sit ihan vaan paskaa käytöstä! Niiden ero pitäis osata ennen kuin avaa selaimen.
Ihan samaa mieltä!

vierailija
No siis en mä ainakaan kuuntelis Kärtsää enkä ois käynyt keikoilla ilman hänen suhdettaan Bojaniin.
Minä taas en olisi kiinnittänyt koko JO:iin huomiota ilman tätä yhteyttä. Menin kuuntelemaan musiikkia ihan tuon yhteyden vuoksi ja löysin hyvää musiikkia vaikka en heidän kisassa olevasta kappaleesta pitänytkään erityisesti.

Kun katsoo ihan seuraajia ja kuunteluiden määriä taitaa hyötyä JO olla enemmän Käärijästä kuin toisinpäin.

Näitä ns poikabändejä on niin paljon etteivät herätä automaattisesti kiinnostusta juurikaan. JO:in kohdalla myös vähän ansa

vierailija
Reilun vuorokauden ollu poissa täältä ja sinä aikana vihjailtu hyvin suoraan Conorin transfobiasta, Kärtsän lähipiirin väkivaltaisuudesta ja nyt Bojanin halusta sekaantua teineihin. Watafak ihmiset!? Joskus olis hyvä miettiä oikeesti, olisko valmis sanomaan nuo samat asiat ihan julkisesti omalla nimellään ja naamallaan. Ja tosiaan toi Suomen lakikin hyvä pitää mielessä. On hyvää huumoria ja sit ihan vaan paskaa käytöstä! Niiden ero pitäis osata ennen kuin avaa selaimen.
Kyllä minä olen saman kokemuksen ihan kasvoillanikin muualla sanonut eli tuon mitä näin aikanaan tämän yhden tilillä. Alleviivaan edelleen etten tiedä nykyistä tilannetta. Toivottavasti on muuttanut mielipidettään. Eikä kyse ollut transfobiasta vain edes.

Yhteistyössä