Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko ihana Sipriina muuten siirtänyt ruusutarhansa muualle, vai lähtenyt vaan vauvan evakkoinvaasiota pakoilemaan väliaikaisesti? Jos olet kuulolla, niin sun viestejä oli aina ilo lukea. Ikävä 💓

vierailija
Mun suosikkibiisejä on Plastika ja Ne bi smel ja oli kiva lukea uudesta haastattelusta, että ne ovat kappaleita joita Kris ja Bojan tykkäävät eniten soittaa livenä. Tuntuu että melkein vain noiden kappaleiden vuoksi on pakko päästä keikoille. Ehkä Plastika on mulle kuitenkin se ykkönen ja toivoisin sen nousevan Katrinan ohi spotify-kuuntelumäärissä Pitäisi varmaan tehdä kuten Lorenzo Huhhahhei kanssa eli kuunnella biisiä vaan jatkuvalla soitolla. Lorenzolla taisi olla HHH:n kuuntelumäärät jo yli 10K luokkaa
Olen Lorenzon ykkösfani!

vierailija
Upea kuva Bojanista Wienissä 🥰

vierailija
Teinityttöjä? Mieti vähän mitä kirjoitat.
Reilun vuorokauden ollu poissa täältä ja sinä aikana vihjailtu hyvin suoraan Conorin transfobiasta, Kärtsän lähipiirin väkivaltaisuudesta ja nyt Bojanin halusta sekaantua teineihin. Watafak ihmiset!? Joskus olis hyvä miettiä oikeesti, olisko valmis sanomaan nuo samat asiat ihan julkisesti omalla nimellään ja naamallaan. Ja tosiaan toi Suomen lakikin hyvä pitää mielessä. On hyvää huumoria ja sit ihan vaan paskaa käytöstä! Niiden ero pitäis osata ennen kuin avaa selaimen.

vierailija
Tuo on tosi mautonta vihjata, että B olisi teinifaneista jotenkin kiinnostunut. On erittäin selkeästi painottanut, ettei ikinä olisi romanttisessa mielessä tekemisissä yhtään minkään fanin kanssa.
Bojanin ei sitten kannata vitsinäkään sanoa rakastavansa teini-ikäistä.
Minusta kuvan nuori nainen ei näytä teiniltä, mutta jos hän on, niin perun sanani. Bojankin on erehtynyt iästä.

vierailija
Mun mielestä noiden kemiakin on hiipunut kun kumpaisestakin tullut omaehtoisia omaa uraansa akentavia eikä mitäään viisujen pupupoikia Eikä Bojankaan oo enää mikään ihmeolio.

Kohtaa alkaa poimia kauneimpia teinityttöjä kuormasta, kun ura näyttää paikallaanpolkemisen merkkejä.

Vähän esimakua antoi jo I Love You Too erityisen hyvännäköiselle fanitytölle, kun muuten hiljaisenpuoleinen Insta
Tajuatko yhtään, miten inhottava olet tuon kommenttisi kanssa? Lähdet sitten vihjailemaan, että B sekaantuisi teinityttöihin? Taitavat rikoksen tuntomerkit kohdallasi täyttyä.

vierailija
En, mutta nyt on kysymys siitä, onko K tehnyt jotain hirveästi tilanteen eteen? Ei ole tehnyt, on vain elänyt elämäänsä ja tehnyt omaa uraansa ihan normaalisti.
JO ei ole tehnyt sitäkään K:n eteen. K on mainostanut heitä omassa somessaan JA uhrasi monta päivää JO:n kiertueella olemiseen. K ei TODELLAKAAN tarvinnut sitä julkisuutta itselleen Suomessa, ja ei muutenkaan saanut tarpeeksi lomaa. Se oli VALTAVA palvelus. Se, että K menisi JO:n keikalle Balkaneille ei olisi palvelus K:lta JO:lle, vaan toisin päin, koska K ei ole yhtä suosittu siellä maantieteellisellä alueella. Ihan kuin B:n ottaminen tavastialle vieraaksi oli palvelus K:lta JO:lle. K esitteli JO:n silloin uudelle yleisölle, mikä hyödytti JO:ta, kun saivat myytyä Suomessa keikkoja.

Yhteistyössä