Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä noiden kemiakin on hiipunut kun kumpaisestakin tullut omaehtoisia omaa uraansa akentavia eikä mitäään viisujen pupupoikia Eikä Bojankaan oo enää mikään ihmeolio.

Kohtaa alkaa poimia kauneimpia teinityttöjä kuormasta, kun ura näyttää paikallaanpolkemisen merkkejä.

Vähän esimakua antoi jo I Love You Too erityisen hyvännäköiselle fanitytölle, kun muuten hiljaisenpuoleinen Insta

vierailija
Mun mielestä noiden kemiakin on hiipunut kun kumpaisestakin tullut omaehtoisia omaa uraansa akentavia eikä mitäään viisujen pupupoikia Eikä Bojankaan oo enää mikään ihmeolio.

Kohtaa alkaa poimia kauneimpia teinityttöjä kuormasta, kun ura näyttää paikallaanpolkemisen merkkejä.

Vähän esimakua antoi jo I Love You Too erityisen hyvännäköiselle fanitytölle, kun muuten hiljaisenpuoleinen Insta
Mun mielestä kemia oli just vähän reilu kuukausi sitten vaan vahvempi.

vierailija

Teinityttöjä? Mieti vähän mitä kirjoitat.

vierailija

Bojan on ollut niin pitkään viihdemaailmassa, että tietää kyllä miten toimia ja miten ei. Niillä on bändissä sääntökin, että fanien kanssa ei sekoilla mitään sänkyjuttuja. Viime kesän twittermayhen, jossa Bojania jo syytettiin tälläisestä fanin panemisesta oli sellainen että ei vuoden varmasti kajoa mihinkään fanityttöön (tai -poikaan).

vierailija
Infoaakohan JO mitään tähän managerikuvioon liittyen? Olikohan nämä Discord kuviot C:n ideoita? Eikö se SSOL julkaisun aikaan alkanut postata JO saavutuksista? Hetkinen, olikohan C mukana SSOL biisin ideoinnissa, kun lehtijutussa mainittiin, että osallistuu myös musiikin julkaisuun. Jo viisujen aikaa B muuten taisi mainita, että C on tarjonnut biisien kääntöapua. Apua, niin paljon kysymyksiä 🤔

vierailija
Nyt kun on lukenut noita JOSubsin kääntämiä keikka-arvioita Serbiassa, niin Balkanista voisi olla muodostumassa noille ihan kulta-aitta. Muutamassakin jutussa mainittu miten vanhemmatkin ihmiset () tykkää nostalgisesta ex-yugotyylisestä rokista. Jännä vaihe lähteä Britteihin mutta nyt se on varmaan yritettävä käyttää viimeinen viisunoste siellä.
Ei siellä Belgradissa nyt kauheasti vanhoja ihmisiä ollut yleisössä. :) Tuntui että about kaikki ovat max noin 25 (ja suurin osa paljon nuorempia) enkä nähnyt ketään jonka olisin arvioinut oman ikäisekseni tai vanhemmaksi (olen nelikymppinen). En toki nähnyt koko yleisöä, mutta tuli fiilis että olen teinien seassa. Toki se keikka oli paikassa, jonka nimi on nuorisokeskus, niin ehkä isompi kynnys täti-ihmisille mennä.

- Joymuffin

vierailija
Näin se varmasti onkin. Niin iso unelma ja jos se onnistuu niin helppohan sitä sitten on käydä heittämässä keikkaa Balkanillakin.
Belgradissa SSOL sai puolet laimeamman reaktion kuin mikään muu biisi, ja he kuitenkin soittivat koko tuotantonsa, niin en ihan tuon tason antipatiaa odottanut... Toki biisiä on syystäkin kritisoitu monesta asiasta, mutta herätti kyllä kysymyksen, että onko tänne asiaa englanninkielisellä tuotannolla. Toki bändi voisi heittää Balkanilla ja muualla eri setit, mutta silti.

vierailija
Oli miten oli niin hauskimpia hetkiä paatilla ovat olleet ne kun on hepuloitu vähän joka suuntaan näistä tiukoista rajoista ja säännöistä välittämättä. Sitä mä kaipaan <3
Mun mielestä taas hauskimpia hetkiä ovat olleet ne, kun K:n tai B:n elämässä on tapahtunut jotain toisiinsa liittyvää ihanaa, joko heidän vitsailunsa, keikkailunsa, keikkarundaamisensa twinnailunsa tai tietenkin viisukuplansa ansiosta JA siitä on kyetty vetämään palstalla loistavaa huumoria ja itseironiaa.
Ei kyllä tasan yhtään viihdytä hahmot, ei palstalaisten itsensä keksimät vitsit hahmoista eikä muukaan tympeä asia, joka ei suoraan liity Käärijään, Jereen tai Jokereihin.
en voi tajuta, kenen mielestä nämä itse keksitty hahmo -jutut ovat hauskoja tai alapääjutut liittymättä suoraan mainitsemiini hetkiin? Niille voitte tehdä oman ketjun ilman K&B-seurantaa, joista tuollainen aivoton ja lapsellinen vitsailu on viihdyttävää.

vierailija

Ei ole tosiaan ennen harrastanut tuollaisia vastauksia. Eikä tuollaisia vastauksia vähemmän kauniille tuhlata eikä heidän kuviaan jaeta. Onhan moni muukin löytänyt tyttöystävän sieltä fanien joukosta.

vierailija
Onhan sillä kokemusta jonkun 18v tytön mentoroinnista/manageroinnista ja tämä tyttö on kai kovassa nosteessa.
18v:llä ei taida olla takanaan kovin pitkää uraa, joten manageroinnin osuutta asiassa liene vähän vaikea arvioida. Joskus pinnalle voidaan nousta vähän vahingossa.
Mutta JO, jolla on jo uraa takanaan tarvitsee mielestäni oikeasti jonkinlaisen hyvän strategian ja manageroinnin, jos haluaa saada uusia markkinoita. Uudet, hyvät biisit toki ovat avainasemassa. Vähän huolestuttaa, niinkuin täällä on jo monesti sanottu, että niitä aletaan vasta tekemään.
Se kiinnostus, mikä nyt on saavutettu, häviää helposti muutamassa kuukaudessa, jos mitään uutta ei tule. Toki slovenialainen fanikunta säilyy, ja suomalaisetkin yleensä ovat aika uskollisia niille artisteille, joilla joku kytkös on Suomeen.
Mutta UK kai tässä on tähtäimessä ja sanoisin, että jos levy vasta syksyllä ilmestyy, niin markkinoinnin joutuu aloittamaan nollasta.
Ja tämä on kyllä asia, jota managerin pitäisi miettiä eli ei saisi missata sitä, mikä on jo saavutettu.

vierailija
Mun mielestä taas hauskimpia hetkiä ovat olleet ne, kun K:n tai B:n elämässä on tapahtunut jotain toisiinsa liittyvää ihanaa, joko heidän vitsailunsa, keikkailunsa, keikkarundaamisensa twinnailunsa tai tietenkin viisukuplansa ansiosta JA siitä on kyetty vetämään palstalla loistavaa huumoria ja itseironiaa.
Ei kyllä tasan yhtään viihdytä hahmot, ei palstalaisten itsensä keksimät vitsit hahmoista eikä muukaan tympeä asia, joka ei suoraan liity Käärijään, Jereen tai Jokereihin.
en voi tajuta, kenen mielestä nämä itse keksitty hahmo -jutut ovat hauskoja tai alapääjutut liittymättä suoraan mainitsemiini hetkiin? Niille voitte tehdä oman ketjun ilman K&B-seurantaa, joista tuollainen aivoton ja lapsellinen vitsailu on viihdyttävää.
Mitäs jos sinä teet sellasen ketjun jossa on vain sisältöä mitä sinä haluat. Monia muita ei kiinnosta mainitsemasi sisältö yksinään etkä sinä päätä ainoana ihmisenä millaisia kommentteja ketjuun saa kirjoittaa.

vierailija
Mietin esimerkiksi että jos keikalla tapahtuu eroottissävyistä interaktiota jossa toinen päähenkilöistämme on osallisena, kieltääkö sivuparituskielto sellaisesta puhumisen? Tai jos tumpussa tulee vastaan jotain hienoa fanitaidetta, joka tulkitaan sivuparitukseksi, onko sellaisen jakaminen niellettyä. Vai täytyykö mukaan laittaa joku tw? Hirveästi kysymyksiä herättää kaikenlainen rajoitusten asettaminen.
Mikä v..un tw?

Yhteistyössä