Onhan sillä kokemusta jonkun 18v tytön mentoroinnista/manageroinnista ja tämä tyttö on kai kovassa nosteessa.
18v:llä ei taida olla takanaan kovin pitkää uraa, joten manageroinnin osuutta asiassa liene vähän vaikea arvioida. Joskus pinnalle voidaan nousta vähän vahingossa.
Mutta JO, jolla on jo uraa takanaan tarvitsee mielestäni oikeasti jonkinlaisen hyvän strategian ja manageroinnin, jos haluaa saada uusia markkinoita. Uudet, hyvät biisit toki ovat avainasemassa. Vähän huolestuttaa, niinkuin täällä on jo monesti sanottu, että niitä aletaan vasta tekemään.
Se kiinnostus, mikä nyt on saavutettu, häviää helposti muutamassa kuukaudessa, jos mitään uutta ei tule. Toki slovenialainen fanikunta säilyy, ja suomalaisetkin yleensä ovat aika uskollisia niille artisteille, joilla joku kytkös on Suomeen.
Mutta UK kai tässä on tähtäimessä ja sanoisin, että jos levy vasta syksyllä ilmestyy, niin markkinoinnin joutuu aloittamaan nollasta.
Ja tämä on kyllä asia, jota managerin pitäisi miettiä eli ei saisi missata sitä, mikä on jo saavutettu.