vierailija
TV:ssä MTV3Missä tää näkyy?
TV:ssä MTV3Missä tää näkyy?
Jos et näe miten se, että suurempi artisti ottaa pienemmän artistin oman keikkansa lavalle vieraaksi, auttaa pienempää artistia, en voi auttaa sinua. Jos vaikka Ed Sheeran ottaisi K:n lavalle omalle keikalleen ja vetäisi ccc:n K:n kanssa, niins e todellakin olisi VALTAVA palvelus EDiltä, vaikka se ei ruumiillisesti häntä "rasittaisi".Mutta miten se rasitti Käärijää, että otti Bojanin laulamaan omalle keikalleen ja myös possujunaan, kun aika iso osa ihmisistä fanittaa Kärtsää myös siksi, että hänellä on tuo Bojan-yhteys? K:n oma musiikki on aika köykäistä, toki sitäkin moni kuuntelee, mutta en katso, että tuo oli Kärtsältä minkäänlaista energiaa vaativaa, että otti Bojanin Tavastia 1.0-keikalleen.
Ja siis kukaan ei ole väittänytkään ulisten, miten hirveästi JO on tehnyt Kärtsän eteen.
Kommentoin vain väitteitä Käärijän "jaloudesta" tai uhrauksista tässä.
Eli esiintyvät varmaan, jos koko tiimi paikalla?
Mulle ainakin kävi juuri näin. Silloin keväällä kuuntelin eri viisubiisejä eikä Carpe Diem niin noussut esiin. Bojankin alkoi kiinnostaa vasta kun sen persoona tuli enemmän esiin noiden touhuilujen myötä. Vaikka olihan ne prepartyissä kyllä aktiivisia koko ajan.Mä ainakin myönnän sen että ilman Kärtsää en olisi edes löytänyt JO:ta. Carpe Diem ei iskenyt yhtään, mutta näiden kahden touhuilujen viisuissa jälkeen etsin muita JO biisejä ja tykästyin. Luulen että monelle on käynyt samoin.
Kärppy.Avovaimoko? Vai Käärijä?
Kivasti piristyi muuten nuo tytöt kun vertaa aiempaa kuvaa sieltä lavalta ilman KärtsäriäKärtsää tuskin näytetään TTK:ssa muuta kuin tossa alussa välähti yleisössä. Ei siis esiinny. Heidi Sohlbergin ig kuva kun poseeraa Heidin tyttärien kanssa.
Nyt täytyy sanoa, että joko oli Aito tai sitten käytti kaikki Aidon maneerit.Vieläke te jotkut muuten olette sitä mieltä, että Aitoa ei huudella palstalla juuri yhtään?
Ei näy Suomen ulkopuolelta.Mtv.fi pitäisi näkyä TTK. Sinne kai pitää luoda käyttäjätunnus jos ei jo ole.
Tämä.Nyt täytyy sanoa, että joko oli Aito tai sitten käytti kaikki Aidon maneerit.
Ilmeisesti sitä, että SE ON AITO joka on käynyt Kärtsän päälle sen aloitusaikakusetuksen takia.Mitä tämäkin nyt tarkoittaa?
Ei. Ei. Ei.Hyvää iltaa.
Ihana isäpuoliBaby seal saanut uden isäpuolen
Hyvää ilta the Bojan! Kiitos for comingHyvää iltaa.
Älä ole naurettava. K olisi voinut vierailla hyvää hyvyyttään siellä yhdellä tavastian keikalla ja ollut hyvä ystävä. Mutta hän nimenomaan uhrasi lomaansa kulkeakseen JO:N mukana. Ja sanoi kiertueen alussa, että sai liian vähän lomaa. Jos et tiennyt, ei ollut mikään huviretki, vaan työtä JO:lle. Ja K kulki mukana, joutui puhumaan ei-äidinkieltään, tekemään souncheckejä, olemaan faniensa edessä jne. K todellakin teki palveluksen tekemällä noin. Jos minun ystäväni odottaisivat vastaavaa aikasitoumusta minulta itsestäänselvyytenä, niin en olisi sellaisten ihmisten ystävä enää,Kyllä hän itse järjesti itselleen siihen juuri aikaa ja lomaa, saadakseen olla ihmisen, johon on aika hullaantunut, kanssa
Ikävää, jos sinulle lomalla ja vapaa-ajalla ystävien kanssa oleminen on uhraus.
Joo en ole katsomassa eikä tossa vaiheessa ollut vielä mulle selvinnyt että oli siviilikamppeissa.Hienoa, kun toinen on siellä siiviileissään.
AASI
No tää nyt menee vähän liian pitkälle - ei sillä kyllä noi hänen viestitkin, mutta ei viitti ees läpällä kirjoittaa tämmöstä.Ilmeisesti sitä, että SE ON AITO joka on käynyt Kärtsän päälle sen aloitusaikakusetuksen takia.
Huoh, käyttäytykää ja muistakaa että tällaiset menee kunnianloukkauksen puolelle.Ilmeisesti sitä, että SE ON AITO joka on käynyt Kärtsän päälle sen aloitusaikakusetuksen takia.
Niin siis unohtuko sulta tosta välistä JÄÄ?Auto on kyllä tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, kun aina ja kaikkialla siitä puhutaan.
Oletko mällisukka Aidon kutoma?Mä oon yhä se Kärsyn mällisukka.
Niin me ollaan ihmiset erilaisia. Mä olisin tehnyt juuri kuten K enkä olisi pitänyt sitä uhrauksena tai palveluksena. Enkä usko hetkeäkään että JO piti K:n osallistumista itsestäänselvyytenä. Olivat iloisia varmasti kaikki kuusi noista kolmesta päivästä.Älä ole naurettava. K olisi voinut vierailla hyvää hyvyyttään siellä yhdellä tavastian keikalla ja ollut hyvä ystävä. Mutta hän nimenomaan uhrasi lomaansa kulkeakseen JO:N mukana. Ja sanoi kiertueen alussa, että sai liian vähän lomaa. Jos et tiennyt, ei ollut mikään huviretki, vaan työtä JO:lle. Ja K kulki mukana, joutui puhumaan ei-äidinkieltään, tekemään souncheckejä, olemaan faniensa edessä jne. K todellakin teki palveluksen tekemällä noin. Jos minun ystäväni odottaisivat vastaavaa aikasitoumusta minulta itsestäänselvyytenä, niin en olisi sellaisten ihmisten ystävä enää,