Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin me ollaan ihmiset erilaisia. Mä olisin tehnyt juuri kuten K enkä olisi pitänyt sitä uhrauksena tai palveluksena. Enkä usko hetkeäkään että JO piti K:n osallistumista itsestäänselvyytenä. Olivat iloisia varmasti kaikki kuusi noista kolmesta päivästä.
joo varmaan olivat iloisia, mutta tämä ei ole mikä mikä maa- vaan Suomi, missä K on kuumin julkkis tällä hetkellä. Hän myös veti +50 keikkaa kesällä, ja hänellä oli 50 keikkaa myös edessä NT:n aikaan. Hän uhrasi osan lomastaan promotakseen ja ollakseen JO:lle hyvä ystävä. Varmaan teki sen mielellään, mutta se ei ollut "vain hengaamista kaverien kanssa". Mitä vastaavaa JO on tehnyt K:lle? Ovatko maininneet uusia biisejä stooreissaan?

vierailija
Jos et näe miten se, että suurempi artisti ottaa pienemmän artistin oman keikkansa lavalle vieraaksi, auttaa pienempää artistia, en voi auttaa sinua. Jos vaikka Ed Sheeran ottaisi K:n lavalle omalle keikalleen ja vetäisi ccc:n K:n kanssa, niins e todellakin olisi VALTAVA palvelus EDiltä, vaikka se ei ruumiillisesti häntä "rasittaisi".
Samaa mieltä ja molempien K ja Joksujen fani

vierailija
Painikehä odottaa senkin tättärää. (Mä en ole kyllä koskaan paininut, onko baletti taustasta apua siinä?)
Siis tää meni jostain ihmeen syystä moderaatioon, mutta yritetään uudestaan. Ei mun tättäräätä näin helposti hiljennetä, ja jos tulee useaampaan kertaan niin hyvä 😉

Mä nostan sit painoja. Kyykkään 120 kiloo, nousetko sillä?

Tättärää!

vierailija
Minä en nyt oikein ymmärrä miksei B voi sanoa (teini)fanille rakastavansa? Eikö tämäkin 🫶 tarkoita sitä?
Voi sanoa ja vastaa ihan kohteliaisuuttaan niin, kun hänelle sanotaan. Se mikä ei ole ok, on tämä jonkun (tai joidenkin?) vihjailu teinehin sekaantumisesta. Tuollaisten perättömien huhujen levittäminen voi tuoda mukanaan todella paljon ikävyyksiä, nähtiin tuossa viimeeksi kesällä.

vierailija
Siis tää meni jostain ihmeen syystä moderaatioon, mutta yritetään uudestaan. Ei mun tättäräätä näin helposti hiljennetä, ja jos tulee useaampaan kertaan niin hyvä

Mä nostan sit painoja. Kyykkään 120 kiloo, nousetko sillä?

Tättärää!
Voi helvetti sentään.🤣 Mä painan itse 50 kg. Ehkä mun ei auta muu kuin kuunnella kiltisti tättäräätä.😂

vierailija
Jos et näe miten se, että suurempi artisti ottaa pienemmän artistin oman keikkansa lavalle vieraaksi, auttaa pienempää artistia, en voi auttaa sinua. Jos vaikka Ed Sheeran ottaisi K:n lavalle omalle keikalleen ja vetäisi ccc:n K:n kanssa, niins e todellakin olisi VALTAVA palvelus EDiltä, vaikka se ei ruumiillisesti häntä "rasittaisi".
En mä kysynyt, onko Käärijä-yhteys auttanut Jokereita, vaan puhe oli siitä, että MITÄ Kärtsä on sen eteen tehnyt? Ei minusta miteään kauhean ihmeellistä.

vierailija
Tättärää-dissari, tulipa muuten mieleen että jos olisi pakko valita näitten väliltä, kumpaa katselisit/kuuntelisit loppuikäsi:

1 - no Auto fucking Jää tietysti! Soi hiljaa ja nätisti päässäsi 24/7, yksi tättärää kerrallaan

2 - Wild Youthin semifinaaliveto, Conorin camel toeen zoomattuna (silmät pidetään väkisin auki tulitikkujen avulla 24/7)

T. Jankkis

vierailija
Tättärää-dissari, tulipa muuten mieleen että jos olisi pakko valita näitten väliltä, kumpaa katselisit/kuuntelisit loppuikäsi:

1 - no Auto fucking Jää tietysti! Soi hiljaa ja nätisti päässäsi 24/7, yksi tättärää kerrallaan

2 - Wild Youthin semifinaaliveto, Conorin camel toeen zoomattuna (silmät pidetään väkisin auki tulitikkujen avulla 24/7)

T. Jankkis
En ole se kelle kysymyksen esitit, mutta
Tuo kakkonen olisi mun pahin painajainen.

Yhteistyössä