vierailija
No ei ole kyllä Kärtsän tägätyissä.Älä ole avuton. Kato mtv netti ja instan tägäykset
No ei ole kyllä Kärtsän tägätyissä.Älä ole avuton. Kato mtv netti ja instan tägäykset
Siis millä perusteella? Teinejä ovat myös 16-19-vuotiaat? En kirjoittanut tuota kommenttia, mutta en nähnyt siinä mitään ihmeellistä.Tuosta teinikommentista voisi oikeasti rapsahtaa kunnianloukkaussyyte. Kannatta nyt todellakin vähän miettiä mitä kirjoittaa, kyllä viranomaiset tarvittaessa saa selville kuka "anonyymi" on kirjoittanut mitä. Oksettavaa todellakin.
Siellä on K ja Jaakko. Siviilivaatteissa yleisössä.Eli esiintyvät varmaan, jos koko tiimi paikalla?
Pitääkö mun ottaa eilinen kysymykseni uusiksi. Kumman kanssa viettäisit mielummin kiihkeän yön Connorin vai Callumin? Ei vastausta ei hyväksytä.Äh, eilen illalla oli kivat hepulit täällä manageriuutisista huolimatta ja nyt pelkkää ilkeää jankkausta
Joo kiinnitin kans huomiota et hyvin valittu lasit. Toki siitä nyt silti huomaa jos tietää, mut ehkä ei muuten.Ihana Jere nähty TTKssa!!! Komee ja tyylikäs! Lasit peitti kivasti mustan silmän.
En edelleenkään ota kumpaakaan. Kiitos ja anteeksi.Pitääkö mun ottaa eilinen kysymykseni uusiksi. Kumman kanssa viettäisit mielummin kiihkeän yön Connorin vai Callumin? Ei vastausta ei hyväksytä.
Ei varmaan esiinny, koska on tukka taakse vedettynä siviileissä yleisössä. On vain katsomassa esitystä.Eli esiintyvät varmaan, jos koko tiimi paikalla?
Kyllä hän itse järjesti itselleen siihen juuri aikaa ja lomaa, saadakseen olla ihmisen, johon on aika hullaantunut, kanssaOn tehnyt. On liittynyt NT:lle, uhraten paljon kaivattuja lomapäiviään monta vuorokautta kulkeakseen ja promotakseen JO:ta omalle yleisölleen. Se oli VALTAVA palvelus, eikä todellakaan "vain tavallista elämistä" K:lle.
Joo ja nää ei ole edes liian mustat vaan just semmoset mitä vois pitää sisällä.Joo kiinnitin kans huomiota et hyvin valittu lasit. Toki siitä nyt silti huomaa jos tietää, mut ehkä ei muuten.
Missä tää näkyy?Yleisöstä bongattu Jaakon kanssa, siis TTK:ssa.
Sen näkee kyllä kuvissa edelleen selkeästi.Lasit taisi olla samat kuin tällä viikolla Vantaan kulttuurigaalassa, että en välttämättä laittaisi niitä mustan silmän piilotteluksi…
Avovaimoko? Vai Käärijä?Siellähän se istuu parketin laidalla katsomossa. Pääsi kuviin heti alkumetreillä.
Nyt olen siis melkein kuuluisa kun olen Heidin entinen luokkakaveri ja mullakin on kuva jossa poseeraan K:n kanssa.Kärtsää tuskin näytetään TTK:ssa muuta kuin tossa alussa välähti yleisössä. Ei siis esiinny. Heidi Sohlbergin ig kuva kun poseeraa Heidin tyttärien kanssa.