vierailija
Ei anna lainata koska menee moderointiin. Jos Aito sinä kirjoitit ton ylempänä tosta mustelmasta, toivottavasti saat hoitoa.
Aito..... Mieti nyt ihan aidon rehellisesti, että voisiko sulle löytyä jotain rakentavampaa tekemistä kuin tää palstailu. Ei vaikuta rentouttavan sua yhtään, ja pitkittynyt stressi on todella pahasta elimistölle.Täällä on puoli yötä ja aamu ja päivä kauhisteltu jotain yhtä mustelmaa, vaikka monelle on käynyt paljon pahemmin!! Jos k u s e t t a a, tulee yleensä seurauksia.
Harmi. Meni jo.No haittaa todellakin.
No siis en mä ainakaan kuuntelis Kärtsää enkä ois käynyt keikoilla ilman hänen suhdettaan Bojaniin.Mitä tuo pätkä oikeasti tarkoittaa. Siis Joker Out on syy Käärijän menestykseen? Millä tavalla. JO ei menestynyt Euroviisuissa. Muutenkin jäänyt todella alakynteen heidän suosio Käärijään verraten.
Älä jeesustele. Sitä saa mitä tilaa.Ei anna lainata koska menee moderointiin. Jos Aito sinä kirjoitit ton ylempänä tosta mustelmasta, toivottavasti saat hoitoa.
Mun suosikkeja Ne bi smel ja Katrina Joten mun täytyy sit varmaan vastaiskuksi alkaa luukuttaan tuota Katrinaa Kuuntelen kyllä paljon JO:ta ja silloin pyörii yleensä koko tuotanto ihan tasapuolisesti.Mun suosikkibiisejä on Plastika ja Ne bi smel ja oli kiva lukea uudesta haastattelusta, että ne ovat kappaleita joita Kris ja Bojan tykkäävät eniten soittaa livenä. Tuntuu että melkein vain noiden kappaleiden vuoksi on pakko päästä keikoille. Ehkä Plastika on mulle kuitenkin se ykkönen ja toivoisin sen nousevan Katrinan ohi spotify-kuuntelumäärissä Pitäisi varmaan tehdä kuten Lorenzo Huhhahhei kanssa eli kuunnella biisiä vaan jatkuvalla soitolla. Lorenzolla taisi olla HHH:n kuuntelumäärät jo yli 10K luokkaa
??No, ei ollut. Luuletko sä, että mä jotain muovinukkeja sanoisin kauniiksi?
Hei nyt oikeesti lopeta. Nämä sun vihjailut huijauksesta ja siitä seuraavasta väkivallasta ei ole ok.Täällä on puoli yötä ja aamu ja päivä kauhisteltu jotain yhtä mustelmaa, vaikka monelle on käynyt paljon pahemmin!! Jos k u s e t t a a, tulee yleensä seurauksia.
Just näin. CD ei ollut biisinä mikään erikoinen, mutta kun nämä kaksi löysivät toisensa, löysi moni myös JOn musiikin. Minulle ainakin kävi niin. Ktä seurasin koko ajan, ja siinä sivussa tuli sitten Bojan.Kyllä hyvin paljon on Kärtsän ansiota että JO:n löysi niin moni. B:n lyöttäytyminen K:n seuraan ja bromance oli järkevä siirto.
Oisko tästä todisteita esittää? Mieluiten videolla?Ei tässä ehdi kuivua kun se runkuttaa jatkuvasti Boitsun persikan kuvia katsellen. Muhun on tultu vaikka missä, bäkkärillä, vessassa, bussissa, lentokoneessa en edes enää muista .
Joo, mutta ei Kärtsä siinä Jokereiden eteen ole juuri mitään tehnyt.Kyllä hyvin paljon on Kärtsän ansiota että JO:n löysi niin moni. B:n lyöttäytyminen K:n seuraan ja bromance oli järkevä siirto.
No, kyllä JO:lle kummasti kelpasi se K:n ig julkaisuliven pitämiseen. Ja väitätkö toldella, että kaikista eniten striimejä saanut suomenkielinen biisi (+110M striimiä NT:N aikaan) tarvitsi mitään promoa Suomessa jonkin marginaalisen yhteisfandomin takia? En pidä vertailusta, koska siitä ei tule kenellekään hyvä mieli, mutta tarkistettaanpa faktat: K on julkaissut ccc:n jälkeen kaksi biisiä, icip ja hhh. Ne saivat n. 245k ja 217k kuuntelua ensimmäisen vuorokauden aikana. JO on julkaissut yhden biisin viisujen jälkeen: SSOL. Se sai n. 84k kuuntelua ensimmäisen vuorokauden aikaan (ja nyt on n.520k). Voimme olettaa, että muutamia kymmeniä tuhansia näistä kuunteluista tulivat alkuperäisiltä faneilta Balkaneilta, joissa K:ta ei tiedetä niin hyvin. Lisäksi K promosi SSOL:ia omassa ja JO:n somessa (mm. ig, tiktok..). JO taas ei promonnut K:n kumpaakaan singelä MITENKÄÄN, eikä K käyttänyt yhteyttään B:hen kertaakaan kummankaan singlen promoamisessa. Joten, näytät vain tyhmältä kun tulet tänne kutsumaan K:n musiikkia köykäiseksi ja hänen musiikkinsa menestystä riippuvaiseksi B:stä mitenkään. Lopputulos: kulta, tarkista faktat, tai näytät hölmöltä.No niin eli ei ole tehnyt yhtään mitään. Mikään instassa juklkaiseminen ei ole sellaista voimia vaativaa, että voisi tuuletella. Lisäksi K tarvitsi Jokereita CCC:hen promoamaan biisiään niille ihmisille, jotka kiinnostuivat hänen muuten aika köykäisestä musiikistaan shipin ja Bojanin suloisuuden ansiosta.
Mitä tämäkin nyt tarkoittaa?Täällä on puoli yötä ja aamu ja päivä kauhisteltu jotain yhtä mustelmaa, vaikka monelle on käynyt paljon pahemmin!! Jos k u s e t t a a, tulee yleensä seurauksia.
Noi tageissa olevat kommentit on tumpussa aina ihan parhaitaShake shake K!
Sitä, että sukankutojalla on iltalääkkeet jäänyt ottamatta. Kenties jo useamman vuoden ajalta.Mitä tämäkin nyt tarkoittaa?
Mutta tietäisitkö mitään JO:sta ilman K:ta? Ole rehellinen..No siis en mä ainakaan kuuntelis Kärtsää enkä ois käynyt keikoilla ilman hänen suhdettaan Bojaniin.
Aivan, olisi varmasti vastannut fanille ulkonäöstä riippumattaB vastaa kaikille ihan kohteliaisuuttaan I love you too, kun sanovat rakastavansa häntä, se nyt ei tarkoita yhtään mitään. Tosin alkuperäisen kommentoijan kannattaisi varoa vähän puheitaan teinityttöihin sekaantumisesta - tuollainen puhe aikuisesta ihmisestä lähentelee jo kunnianloukkauksen rajaa.
Mutta mitä jos se olis ollut kännissä ja unohtanut sanatSiinä tapauksessa voisikin ihailla, miten hirveästi K ois tehnyt JO eteen, jos ois mennyt Sloveniaan jollekin keikalle esittämään Ccc:n, enkä tarkoita Stožicea.
Oikeasti Joymuffinilla on täysi oikeus omiin mielipiteisiinsä!! Hän joskus kirjoitti että nimenomaan terveys ei kestä Suomen ilmastoa.No niin eli Suomessa ei ole mitään vikaa, mutta ruikuttaa silti täytyy. Ikävää, jos sulla on terveyshuolia.
Ööö, mä siis keskustelen siitä, miten paljon K on tehnyt Jokereiden uran eteen, kuten toiset täällä väittävät. Ja sanoin, että eipä juuri mitään.Siis täh. Sun mielestä K tuli toiseksi viisuissa B:n ei chachachaan takia. Että B:n vaikutus K suosioon alkoi jo ennen kuin ne tapasi. Aikamoinen tyyppi toi B, hänen se kannattaisi manageriksi ryhtyä
On sillä puhelin täynnä videoita mitä se lähettää ja saa Boitsulta. Mä yritän mennä sängyn alle piiloon että koppuroidun ja saan itseni pystyyn, että voin pölliä sen puhelimen.Oisko tästä todisteita esittää? Mieluiten videolla?
Tämä on jo pelottavaa. Oikeasti lopetaTäällä on puoli yötä ja aamu ja päivä kauhisteltu jotain yhtä mustelmaa, vaikka monelle on käynyt paljon pahemmin!! Jos k u s e t t a a, tulee yleensä seurauksia.
Heh.Täällä on puoli yötä ja aamu ja päivä kauhisteltu jotain yhtä mustelmaa, vaikka monelle on käynyt paljon pahemmin!! Jos k u s e t t a a, tulee yleensä seurauksia.