I
ieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Minusta tuossa ei ole mitään hassua. Eikä se pettäjä ikinä kumppania aidosti rakasta.
voi sitä aidosti rakastaa... jotkut tilanteet on vaan pidemmän päälle sellasia että jos ei kotona saa niin sitten se haetaan muualta... ei se sitä rakkautta vähennä, kun kerran pansi sitä omaa puolisoaan jos se antais...
on toki olemassa paskoja jotka pettää ihan vaans iksi että se on helppoa ja siihen on tilaisuus etc.
Minkäköhänlaiset tilanteet?
kun kotona ei saa, kun vaimoke tai mies ei halua.. kun seksiä saa kerran vuoteen ja käsi/suuhoitoa kerran kk... kun toiselle se seksi ei vaan ole niin tärkeää... ja juusi siksihän siinä päädytään pettämiseen kun sitä puolisoa rakastaa niin paljon ettei halua jättää..
jos mä en sais seksiä himassa vuoteen niin fakta on et haksiin sen jostain muualta, miestä en jättäis koska sitä rakastan
Eipäs vaan sitä varten valitse pettämisen kun on heikko paska, joka ei uskalla lähteä hakemaan sitä oikeaa onneaan vaan tyytyy sit siihen väärään vaimoon ja hakee osan siitä onnestaan muualta.
just, että jos mä elän onnellisesti asiossa parhaan miehen kanssa 10 ja se sairastuu esim eturauhas syöpään jonka seurauksena tulee impotentiksi, niin mun pitäis jättää se kuin nalli kalliollevaikka sitä kuinka paljon rakastaisin...
ei se mene niin..
kas kun on ihmisiä jotka voivat harrastaa seksiä ilman tunteita, seksi on vain seksiä.. ja jos sitä ei kotoa saa niin sitä voi harrastaa jonkun muun kanssa.. ilman että sillä on mitään tekemistä tunteiden kanssa.. eli sitä omaa puolisoaan rakastaa, sen oman puolison kanssa haluaa olla.. mutta kun siltä omalta puolisolta ei seksiä saa niin sitä haetaan muualta jotta suhde jatkuu onnellisena
No tämä on eri asia, josko kyseessä on "yhteisesti sovittu" juttu. Eli silloinhan se ei ole pettämistä. Vai tekisitkö tämän sitten miehesi selän takia?