Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

Mäkin tykkään Jaajosta. Ehdottomasti paras radiojuontaja, kun ei ole sellainen ällömakea. Mutta mulla menee raja tuossa kännissä töihin tulemisessa. Siihen ei huumori riitä. Musta se on pelkästään noloa. Vaikka tottahan se, että itsensä hän siinä nolaa, ei muita.
Harmi, jos sun huumori ei riitä Jaajon tempauksiin. Sehän on vaan elämää, vaikka mokailisikin.
 
Kertokaas joku, miten tuo känni on siinä lähetyksessä ilmennyt? Onko se häirinnyt sitä lähetystä jotenkin olennaisesti, onko päästelty suusta jotain todella sopimatonta? Jaajohan on muutenkin ulosanniltaan ihan kuin känniläinen, niin mikä ero on työn laadussa Jaajolla ja kännisellä Jaajolla?
 
Harmi, jos sun huumori ei riitä Jaajon tempauksiin. Sehän on vaan elämää, vaikka mokailisikin.
Mun mielestä aikuisen ihmisen pitää tietää, missä menee raja. Ei kaikkea voi selittää sillä, että "pojat on poikia". Noin yleensä mä ymmärrän hänen juttujaan kyllä hyvin, mutta niin kuin sanottu, mun mielestä kännissä töihin tuleminen on paitsi kardinaalimoka, myös kuuntelijoiden aliarvioimista.
 
  • Tykkää
Reactions: aamuntorkku
No onneks Jaajo ei oo HSL:n bussikuski tai lentokapteeni, radiojuontaja kännissä ei kuitenkaan ole niin vaarallinen juttu kuin monen muun ammatin edustaja kännissä. Juuri kuulin sukulaispoliisilta että aika usein koulutaksin kuljettajat ajavat kännissä, siinäpä vasta sikamainen tyyppi joka tollasta tekee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24394293:
Kertokaas joku, miten tuo känni on siinä lähetyksessä ilmennyt? Onko se häirinnyt sitä lähetystä jotenkin olennaisesti, onko päästelty suusta jotain todella sopimatonta? Jaajohan on muutenkin ulosanniltaan ihan kuin känniläinen, niin mikä ero on työn laadussa Jaajolla ja kännisellä Jaajolla?
Mä en nyt edes tätä lähetystä kuunnellut, mutta se kännikerta, jota kuuntelin oli järkyttävä: herralla ei meinannut kieli kääntyä suussa. Ja radiojuontaja, jonka sanomisista ei saa mitään tolkkua, on suhteellisen turha radiojuontaja.
 
Mun mielestä aikuisen ihmisen pitää tietää, missä menee raja. Ei kaikkea voi selittää sillä, että "pojat on poikia". Noin yleensä mä ymmärrän hänen juttujaan kyllä hyvin, mutta niin kuin sanottu, mun mielestä kännissä töihin tuleminen on paitsi kardinaalimoka, myös kuuntelijoiden aliarvioimista.
Olen kanssasi niin samaa mieltä!
 
On kyllä ällöä munkin mielestä.
Jaajon jutut jaksoi naurattaa joskus mooonta vuotta sitten...

(Mä oon muuten joskus aikoinaan sata vuotta sitten ryypiskellyt Jaajon&co. seurassa ja taisi silloinkin olla aamusta töihin menossa :LOL:)
 
Viimeksi muokattu:
Mä teen sun puolesta:

25 viimeisintä aloitustani

- Meil on nyt sitten salaattia Rollolaisen tapaan :D --> ketju, jossa nauroin itselleni
- Te, jotka kirjoitatte blogia, millaisista aiheista... --> blogin pitoon liittyvä aloitus
- Tänään ultraan --> jalkani hoitoprosessista
- Tärkeä tiedotus! Ostin tänään elämäni ensimmäisen kynsilakan
- Kertokaahan, mitä teidän noin 5-6 -vuotiaat pojat leikkii
- Mikä idea siinä on, että kaikissa tavaroissa pitää lukea jotakin? --> maalaisromanttisen sisustustyylin kummastelua
- Mitä teillä syödään tällä viikolla? --> ideoita kauppalistaan
- Ihanaa, kun tulee syksy! Ja syysvaatteet!
- Ei taas mene ihan niinku Strömsössä --> omia mokailuja
- Pitkä tai lyhyt, lihava tai laiha... --> kauneusihanteiden ihmettelyä
- Suurimmalle osalle täysin turhis, mutta multa meni pasmat... --> asiaa Elonkerjuusta ja Simo Rallista
- Havainto tämäkin: en ole soittanut tänä kesänä kertaakaan hätänumeroon
- Ihanat päiväunet! --> kiitosta miehen toiminnasta päiväunieni aikana
- "No niin. Nyt sä oot kajahtanut..." --> kerroin vaateostoksistani
- Kuka tunnustaa varastaneensa mun pojan vaatteet --> pojan kasvun ihmettelyä
- Eikä muuten satanut! Loistokeikka... --> Hanna Pakarisen keikan hehkutusta
- Kyllä on valtakunnassa kaikki hyvin... --> viihdeuutisten järjettömien aihevalintojen pähkäilyä
- Just mun tuuria! ---> asupähkäilyä
- En jaksa selata ohjeita, joten auttakaa --> ruokaohjeapuja
- Päivän asu sanoina tai kuvina
- Kenet sinä haluaisit nähdä seuraavassa TTK:ssa?
- Luulin dyykanneeni hinkin --> hämähäkkiarmeijasta raportointia
- Ideaa kakun koristeluun?
- Pinoon kesäisiä hyvän mielen biisejä, hop!
- Haaste kaikille - toimi vihapuhetta vastaan!


Tarkalleen ottaen kuinka moni noista otsikoista viittaa edes siihen, että sisältö olisi negatiivista ja vihamielistä?
Voisko se marisija nyt vastata?
 
Mä en tykkää YleX:llä soitettavasta musiikista. Enkä Novan aamusiirapista. SuomiPopilla paras musa ja hauskin aamushow.
Täytyy tunnustaa että 50%niitten musiikista on huonoa. Mutta juontajat on hyviä, varsinkin aamussa (fanitan Ileä, Mattia ja Hannea :)). Päivässäkin on hyvät juontajat, mutta iltapäivässä on se Mäkkäri joka ei iske (johtunee siitä kun olen nähnyt/jutellut sen kanssa livenä, ja se on niin sellainen tyyppi että kaikki tarttee lukee paperista).
 
Kannattaa kuunnella Ylex Aamua. Eivät oe (tietääkseni) kännissä, joskus vaan ovat tulleet huonoilla yöunilla töihin, ja silloin yleensä ovat vaitonaisempia.
No mun mielestä joka kanavan aamujuontajat on aika huonoja. Mä en jaksa mitään löpinää ja omien juttujen nauramista kuunnella. Radio Rockin Heikelää täytyy hehkuttaa ihan jo monista muistakin syistä, niitä juttuja jaksaa kuunnella mut joka kanava sais kyllä soittaa enemmän sitä musiikkia eikä lätistä vaan... Paitsi sillon jos juttu on oikeasti hyvää. Ihan paskin on NRJ:n aamupojat mut niitä ei kait kukaan aikuinen edes kuuntele...
 
poppia
Olen melko pitkän linjan popin kuuntelija, ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka Jaajolla usein yli meneekin niin on sillä mihehellä kyllä sana hallussa ja jutuille saa nauraa. MUTTA viime aikoina on kyllä alkanut kyllästyttää sellainen jatkuva alapäähuumori ja kaksimielisyyksien viljely. Joo, onhan nekin jutut sinällään usein hauskoja mutta liika on liikaa tässäkin asiassa. Ja se Jaajon "sovinistinen" asenne naisia kohtaan on useimmiten vain hauskaa läppää, mutta sekin menee välillä yli (esim eilisaamun raskauskeskustelussa, Villapaitateoria, jos joku sattui kuuntelemaan). ja tässä känniasiassa itseä häiritsee Jaajon ylmielinen, anteeksipyytelemätön asenne.. vähän nöyryyttä pitäisi jokaisesta löytyä, että osaa edes pahoitella tekoaan. Jos on liian täynnä itseään, ei voi olla loputtomiin suuren yleisön suosiossa.
 

Yhteistyössä