Jaajon kännipäivän palkka syöpäsairaille | Viihde | Iltalehti.fi
Voi jumaleissön mitä kaksinaismoralistista p*skaa taas.
Voi jumaleissön mitä kaksinaismoralistista p*skaa taas.
Mistä sinä minun aloitukset ja onnellisuuden tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24394130:Phah! Paraskin puhuja...
Samaa mieltä olen minä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24394122:tyhmä temppu, mut onneks sellaisessa työssä ettei vahingoittanut muuta kuin omaa imagoaan.
palkan lahjoitus kai ele jolla haluaa osoittaa olevansa pahoillaan..en pitäisi sitä kuitenkaan kaksinaismoralimina.
No eihän se nyt 300 euroa saa päivässä käteen, lol. Kuukausipalkka olisi sitten muka 12 000, kun veroja menee se puolet. Joopa joo.Eniten mietin vaan sitä summaa, eli 300e. En tiennyt että radiojuontajat saavat niin paljon päivässä.
Toinen juttu mikä ihmetytti oli se ettei se Jaajon pomo edes luvannut pitää puhuttelua. Olisi voinut edes sanoa lehdelle että tekee sen, vaikka ei olisi oikeasti niin tehnyt...
Mäkin tykkään Jaajosta. Ehdottomasti paras radiojuontaja, kun ei ole sellainen ällömakea. Mutta mulla menee raja tuossa kännissä töihin tulemisessa. Siihen ei huumori riitä. Musta se on pelkästään noloa. Vaikka tottahan se, että itsensä hän siinä nolaa, ei muita.Jaajo on kiva. Oon aina ajatellut, että ne ketkä hänestä eivät pidä, ovat tosikkoja.
Totta, mutta itte on tottunut että ne paikat jossa itse on ollut, niin palkka on ollut ennen veroja parhaimmillaan 1500e kuussa. Sen takia tuntuu isolta summaltaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24394245:No eihän se nyt 300 euroa saa päivässä käteen, lol. Kuukausipalkka olisi sitten muka 12 000, kun veroja menee se puolet. Joopa joo.