Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

"minä"
Mä en yleensä turhia kauhistele, mutta tuo kännissä työpaikalle saapuminen oli musta tosi pohjanoteeraus. Lisäksi pomonsa vielä selitteli ja silotteli tekoa. Ihme touhua.

Oli töissä missä hyvänsä, työpaikalle EI tulla humalassa. Kyllä työnsä pitää pystyä hoitamaan asiallisesti.
 
"vieras"
No onhan toi vähän kyseenalaista, mutta täytyy sanoa että todella hyvin "paikkasivat" tilanteen. Möhläys käännettiin nopeasti voitoksi. Saivat ilmaista mainostakin ohjelmalleen.
 
"vieras"
Tämä nyt ei liity aloituksen aiheeseen mutta mahtaa ap:lla olla kurja elämä kun jatkuvalla syötöllä tulee vaan negatiivia ajatuksia. Vihaa ja suuttumusta taitaa löytyä tästä naisesta :(
 
[QUOTE="vieras";24394112]Tämä nyt ei liity aloituksen aiheeseen mutta mahtaa ap:lla olla kurja elämä kun jatkuvalla syötöllä tulee vaan negatiivia ajatuksia. Vihaa ja suuttumusta taitaa löytyä tästä naisesta :([/QUOTE]

Sulla varmaan on oikein tilasto mun aloituksista? Laskepas yhteen tehdyt aloitukset ja erottele se, moniko niistä on negatiivinen ja moniko positiivinen. Kiitos.
 
[QUOTE="vieras";24394112]Tämä nyt ei liity aloituksen aiheeseen mutta mahtaa ap:lla olla kurja elämä kun jatkuvalla syötöllä tulee vaan negatiivia ajatuksia. Vihaa ja suuttumusta taitaa löytyä tästä naisesta :([/QUOTE]

Phah! Paraskin puhuja...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24394130:
Phah! Paraskin puhuja...
Mistä sinä minun aloitukset ja onnellisuuden tiedät? :)

Tilastoa ei ole mutten muista ap:lta yhtään positiivista aloitusta ja aika paljon palstailen. Ruikutusta ruikutuksen perään.
 
[QUOTE="vieras";24394145]Mistä sinä minun aloitukset ja onnellisuuden tiedät? :)

Tilastoa ei ole mutten muista ap:lta yhtään positiivista aloitusta ja aika paljon palstailen. Ruikutusta ruikutuksen perään.[/QUOTE]

Kuule minä näen ihan omilla silmilläni, mitä sinä tässä ketjussa ruikutat, joten subjektiivinen kokemukseni on, ettei sinulla ole liiemmin varaa aukoa päätäsi!
 
"Mukamaspipsa"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24394122:
tyhmä temppu, mut onneks sellaisessa työssä ettei vahingoittanut muuta kuin omaa imagoaan.

palkan lahjoitus kai ele jolla haluaa osoittaa olevansa pahoillaan..en pitäisi sitä kuitenkaan kaksinaismoralimina.
Samaa mieltä olen minä.
 
Eniten mietin vaan sitä summaa, eli 300e. En tiennyt että radiojuontajat saavat niin paljon päivässä.

Toinen juttu mikä ihmetytti oli se ettei se Jaajon pomo edes luvannut pitää puhuttelua. Olisi voinut edes sanoa lehdelle että tekee sen, vaikka ei olisi oikeasti niin tehnyt...
 
[QUOTE="vieras";24394145]Mistä sinä minun aloitukset ja onnellisuuden tiedät? :)

Tilastoa ei ole mutten muista ap:lta yhtään positiivista aloitusta ja aika paljon palstailen. Ruikutusta ruikutuksen perään.[/QUOTE]

Mä teen sun puolesta:

25 viimeisintä aloitustani

- Meil on nyt sitten salaattia Rollolaisen tapaan :D --> ketju, jossa nauroin itselleni
- Te, jotka kirjoitatte blogia, millaisista aiheista... --> blogin pitoon liittyvä aloitus
- Tänään ultraan --> jalkani hoitoprosessista
- Tärkeä tiedotus! Ostin tänään elämäni ensimmäisen kynsilakan
- Kertokaahan, mitä teidän noin 5-6 -vuotiaat pojat leikkii
- Mikä idea siinä on, että kaikissa tavaroissa pitää lukea jotakin? --> maalaisromanttisen sisustustyylin kummastelua
- Mitä teillä syödään tällä viikolla? --> ideoita kauppalistaan
- Ihanaa, kun tulee syksy! Ja syysvaatteet!
- Ei taas mene ihan niinku Strömsössä --> omia mokailuja
- Pitkä tai lyhyt, lihava tai laiha... --> kauneusihanteiden ihmettelyä
- Suurimmalle osalle täysin turhis, mutta multa meni pasmat... --> asiaa Elonkerjuusta ja Simo Rallista
- Havainto tämäkin: en ole soittanut tänä kesänä kertaakaan hätänumeroon
- Ihanat päiväunet! --> kiitosta miehen toiminnasta päiväunieni aikana
- "No niin. Nyt sä oot kajahtanut..." --> kerroin vaateostoksistani
- Kuka tunnustaa varastaneensa mun pojan vaatteet --> pojan kasvun ihmettelyä
- Eikä muuten satanut! Loistokeikka... --> Hanna Pakarisen keikan hehkutusta
- Kyllä on valtakunnassa kaikki hyvin... --> viihdeuutisten järjettömien aihevalintojen pähkäilyä
- Just mun tuuria! ---> asupähkäilyä
- En jaksa selata ohjeita, joten auttakaa --> ruokaohjeapuja
- Päivän asu sanoina tai kuvina
- Kenet sinä haluaisit nähdä seuraavassa TTK:ssa?
- Luulin dyykanneeni hinkin --> hämähäkkiarmeijasta raportointia
- Ideaa kakun koristeluun?
- Pinoon kesäisiä hyvän mielen biisejä, hop!
- Haaste kaikille - toimi vihapuhetta vastaan!


Tarkalleen ottaen kuinka moni noista otsikoista viittaa edes siihen, että sisältö olisi negatiivista ja vihamielistä?
 
Eniten mietin vaan sitä summaa, eli 300e. En tiennyt että radiojuontajat saavat niin paljon päivässä.

Toinen juttu mikä ihmetytti oli se ettei se Jaajon pomo edes luvannut pitää puhuttelua. Olisi voinut edes sanoa lehdelle että tekee sen, vaikka ei olisi oikeasti niin tehnyt...
No eihän se nyt 300 euroa saa päivässä käteen, lol. Kuukausipalkka olisi sitten muka 12 000, kun veroja menee se puolet. Joopa joo.
 
Jaajo on kiva. Oon aina ajatellut, että ne ketkä hänestä eivät pidä, ovat tosikkoja.
Mäkin tykkään Jaajosta. Ehdottomasti paras radiojuontaja, kun ei ole sellainen ällömakea. Mutta mulla menee raja tuossa kännissä töihin tulemisessa. Siihen ei huumori riitä. Musta se on pelkästään noloa. Vaikka tottahan se, että itsensä hän siinä nolaa, ei muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24394245:
No eihän se nyt 300 euroa saa päivässä käteen, lol. Kuukausipalkka olisi sitten muka 12 000, kun veroja menee se puolet. Joopa joo.
Totta, mutta itte on tottunut että ne paikat jossa itse on ollut, niin palkka on ollut ennen veroja parhaimmillaan 1500e kuussa. Sen takia tuntuu isolta summalta :)
 
Mä en aikasemmin tykännyt Jaajosta yhtään, musta se oli niin ärsyttävä ja itseensä täynnä. Vähän aika sitten satuin kääntään popille ja jäin oikein kuunteleen, että onks se Jaajo, kun oli niin miellyttävä ja mukava ja asiallinen. No paskanmarjat, sanon mä! En tykkää yhtään, että pitää kännissä töihin mennä, oli työ mikä tahansa! Mutta mulla onkin pipo kireellä alkoholinkäytön suhteen ;)
 

Yhteistyössä