Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

Häh, siis pidetäänkö töihin tai kouluun krapulassa menoa normaalina? Saatikka kännissä? Ei haloo.

Ei edes postilla saa heilua kännissä. Ei missään saa. Mutta juontajalta se on vai hauska temppu? Onko se niinkuin kivaa kuunnella jotain kännimölinää sitten? Kertoo jo jotain kuuntelijoista, jos kokee sen kivana ja viihdyttävänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24396456:
Häh, siis pidetäänkö töihin tai kouluun krapulassa menoa normaalina? Saatikka kännissä? Ei haloo.

Ei edes postilla saa heilua kännissä. Ei missään saa. Mutta juontajalta se on vai hauska temppu? Onko se niinkuin kivaa kuunnella jotain kännimölinää sitten? Kertoo jo jotain kuuntelijoista, jos kokee sen kivana ja viihdyttävänä.
Apinan tasoista juttua radiojuontajilta tulee yleensä ihan riippumatta siitä, ovatko kännissä vaiko eivät. Ovat rakastuneita omaan pikkujulkisuuteensa, sisällöllä niin väliä.
 
alkoholismirules?!
Koko Suomi on lähes läpialkoholisoitunut tai ainakin alkoholismia siedetään täällä käsittämättömän hyvin. Että noin monen mielestä on ok olla kännissä/ krapulassa koulussa ja töissä?! Huh-huh. Voisin kysyä samaa kuin ap: minkä ammatin suhteen menee raja siinä, että on ok olla kännissä töissä? Jos koululaisen on ok olla kännissä koulussa, saako opettaja olla kännissä? Tai just sit uutisankkuri tv:ssä? Jos "moni" on krapulassa koulussa, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että se on ok! Haloooo!
 
Koko Suomi on lähes läpialkoholisoitunut tai ainakin alkoholismia siedetään täällä käsittämättömän hyvin. Että noin monen mielestä on ok olla kännissä/ krapulassa koulussa ja töissä?! Huh-huh. Voisin kysyä samaa kuin ap: minkä ammatin suhteen menee raja siinä, että on ok olla kännissä töissä? Jos koululaisen on ok olla kännissä koulussa, saako opettaja olla kännissä? Tai just sit uutisankkuri tv:ssä? Jos "moni" on krapulassa koulussa, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että se on ok! Haloooo!
Mutta muista, että huuUUuuuumeet ne on pahasta. Liuottimen vetäminen nautintoaineena on ihan ok, koska se on laillista, mutta ne pahat huuUUUuumeet..
 
"vieras"
Voisko se marisija nyt vastata?
Voi kuule, marisija oli nukkumassa kun tarttee töitäkin tehdä ;) Nuo otsikot ei tosiaankaan kaikkea kerro. Sun YLEINEN kommentointitapa on tosi negatiivinen ja valitusta valituksen perään. Mitä nyt äkkiseltään noista nostamistakin aiheista muistan niin tekstit eri paikoissa tuntui olevan oikeinkin kiehuttava aine, salaattiaiheessa vittuilit Rollolaiselle jota teet nykyään koko ajan muttet myönnä sitä. Enhän minä :saint: Ininää jostain sateesta kun olit risteilylle menossa, jalka sitä, jalka tätä. Oikeasti, mahtavaahan se on ettei ihmisellä ole ollenkaan suuria murheita mutta tuollainen joka asiasta marina on naurettavaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397567]Mun kaltaisten? Mikä on mun kaltainen? Tietääkseni kun tämä on ensimmäinen ap:n aloittama ketju johon edes kommentoin.[/QUOTE]

Jatketaanpas vielä kun vauhtiin päästiin. Luin sieltä täältä ja ap ehti haukkua tyhmiksi niin amikset kuin muutkin ja vielä moneen otteeseen. Miten ketään voi tällainenKAAN asia tehdä noin kireäksi, ei helvetti sentään :D
 
"fani"
Musta pointti on edelleen se, että esimies ja kansa tukee jonkun överi-meinikiä. Se on surullista. Tai ehkä J. Linnonmaa on seuraavat 40v aamulypsyn juontaja, jolle tuo sallitaan. Toivottavasti. Muuten on duunit vähissä.

Petukka sanoo, että yksi parhaista showsta mitä on heitetty, pomo sanoo, että kuuntelijaluvut kasvaa ja "pojat on poikia". Jaajo sanoo, että hän itkuu kohta menetetyn tyttöystävän perään, mutta hei who cares! Pääasia, että saatiin kunnon naurut aamuruuhkassa. Sattuuhan tuota.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397550]Voi kuule, marisija oli nukkumassa kun tarttee töitäkin tehdä ;) Nuo otsikot ei tosiaankaan kaikkea kerro. Sun YLEINEN kommentointitapa on tosi negatiivinen ja valitusta valituksen perään. Mitä nyt äkkiseltään noista nostamistakin aiheista muistan niin tekstit eri paikoissa tuntui olevan oikeinkin kiehuttava aine, salaattiaiheessa vittuilit Rollolaiselle jota teet nykyään koko ajan muttet myönnä sitä. Enhän minä :saint: Ininää jostain sateesta kun olit risteilylle menossa, jalka sitä, jalka tätä. Oikeasti, mahtavaahan se on ettei ihmisellä ole ollenkaan suuria murheita mutta tuollainen joka asiasta marina on naurettavaa.[/QUOTE]

Mahtavaa, että sullakaan ei ole sen suurempia murheita kuin kitistä täällä Riepulle. =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397567]Mun kaltaisten? Mikä on mun kaltainen? Tietääkseni kun tämä on ensimmäinen ap:n aloittama ketju johon edes kommentoin.[/QUOTE]

Sun kaltaiset on sellaisia, jotka eivät keksi ketjun aiheeseen mitään muuta sanottavaa kuin ap:n haukkumisen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397781]Sun kaltaiset on sellaisia, jotka eivät keksi ketjun aiheeseen mitään muuta sanottavaa kuin ap:n haukkumisen.[/QUOTE]

Millä tavalla olen haukkunut aapeeta? ;) Sen sijaan ap haukkuu tässäKIN ketjussa ja moneen kertaan muut tyhmiksi.

Tällä hetkellä ei, kiitos kysymästä, ole kummempia murheita. Sellainen jatkuva negatiivisuus ja kitinä on taakaksi niin itselle kuin muille. Ei sellaista jaksa kukaan pitemmän päälle kuunnella.
 
Koko Suomi on lähes läpialkoholisoitunut tai ainakin alkoholismia siedetään täällä käsittämättömän hyvin. Että noin monen mielestä on ok olla kännissä/ krapulassa koulussa ja töissä?! Huh-huh. Voisin kysyä samaa kuin ap: minkä ammatin suhteen menee raja siinä, että on ok olla kännissä töissä? Jos koululaisen on ok olla kännissä koulussa, saako opettaja olla kännissä? Tai just sit uutisankkuri tv:ssä? Jos "moni" on krapulassa koulussa, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että se on ok! Haloooo!
Tässä itse oon viettänyt baari-iltaa ja kohta painun nukkumaan mutta sen enempiä moralisoimatta tää sun teksti on kyllä ihan totta. Oon paljon kiertänyt maailmaa enkä ole tavannut toista ihmisryhmää joka suhtautus alkoholiin samalla tavalla kuin suomalaiset. Humala on hauska asia ja örvellyskännit on enempi sääntö kuin poikkeus. Teinit juo humalahakuisesti kun luullaan ettei selvinpäin voi olla kivaa. Ja eihän suomalainen aikuinenkaan osaa irrotella selvinpäin. Se on kuin kanki takapuolessa ilman promilleja. Että semmosta, nyt unille. Enkä muuten vetänyt maksimeita vaikka baarissa olinkin viimemetreille asti, mutta kivaa oli silti!
 

Yhteistyössä