Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

[QUOTE="vieras";24394145]Mistä sinä minun aloitukset ja onnellisuuden tiedät? :)

Tilastoa ei ole mutten muista ap:lta yhtään positiivista aloitusta ja aika paljon palstailen. Ruikutusta ruikutuksen perään.[/QUOTE]

Mä olen nähnyt ap:lta montakin positiivista aloitusta, mutta ne ketjut muuttuu negatiivisiksi sun kaltaisten tyyppien takia.
 
Must olis aivan upeaa, jos Jaajo lahjoittaisi vaikka kerran kuussa, kerran vuodessa tai jotakin siltä väliltä päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen. Syöpälapset on oikein oiva kohde. Siinä ei ole ongelmaa.
Niinhän se lahjoittaakin, muutamaankin paikkaan kerran kuussa rahaa.....

Ihan oikeestikko teistä moraalisoijista ei kukaan ole ollut esim. amiksen aikaan ollut krapulassa koulussa tai työharjoittelussa? Kyllä mä voin myöntää olleeni ja voisin vannoa, että lähes kaikki mun luokkakavereista ja työkavereista on _joskus_ ollut töissä pienessä kanuunassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24395753:
Niinhän se lahjoittaakin, muutamaankin paikkaan kerran kuussa rahaa.....

Ihan oikeestikko teistä moraalisoijista ei kukaan ole ollut esim. amiksen aikaan ollut krapulassa koulussa tai työharjoittelussa? Kyllä mä voin myöntää olleeni ja voisin vannoa, että lähes kaikki mun luokkakavereista ja työkavereista on _joskus_ ollut töissä pienessä kanuunassa..
Juu en ole ollut. Enkä kyllä ole käynyt amistakaan.
 
"jep"
Nibusta tyhmää mennä kännissä töihin. PISTE. aikuinen ihminen, jolla ei ole alkiisprobleema osaa hillitä juomistaan. Typerää.

Jaajo juontajana on ihan ok, yleensä kuuntelen, joskus vaihdan kanavaa jos on koko ajan alapäässä jutut. Petra taas on tylsä seinakukka siellä. Myötäilee vaan ja hihittelee. Jaajo tarttis vahvemman aisaparin ni ois kivempi show.
 
[QUOTE="jep";24396015]Ja amis-aikaa en vertais 30+ äijän aikaan. Aika moni varmaan esiaikuisena on toilaillut ja ehkä mennyt darrassa töihin, mutta aikuinen julkisuuden henkilö ei mielestäni oikein saisi toimia niin.[/QUOTE]

Toiset ottaa opikseen nuorempina, toiset vähän vanhempina..... Mä ymmärtäisin tän kauheen jupakan tästä asiasta, jos kyse olis jonkun ajankohtaisohjelman tmv. juontajasta tai jos kyse olis jostain lastenradiosta, mutta kyse on kuitenki aamulypsystä, jossa jutut on muutenkin sitä tasoa, ettei herkimpien korville välttämättä sovi, niin tuohan tuo selvästi lisää julkisuutta ja ihannointia, kun uskaltaa tulla omana itsenään töihin, eikä jää sairaslomalle krapulan vuoksi.
 
halloja
Saan juoda ihan niin paljon kuin haluan. Tässä ei ole nyt kyse minusta.

Mutta mitäs sanoisit, jos opettaja, rekkakuski, lääkäri tai vaikka pappi menisi umpihumalassa toihin? Olisko se OK? Olisko se sitten OK, jos kyseinen henkilö lajoittaisi palkkansa hyväntekeväisyyteen? Ai ei vai? No, miksi se sitten radiotoimittajalle on OK? Mä en näe näissä muuta eroa kuin sen, että radiojuontaja ei luojan kiitos saa muuta vahinkoa aikaan mokailullaan kuin nolaa itsensä, toista se on vaikka autonkuljettajan tai lääkärin ammatissa. Mutta kyllä känni on aina känni.
Haloo, radiojuontaja on ihan eri ammatti kuin joku noista mainitsemistasi. Radiojuontaja saa mun puolesta olla niin kännissä kuin huvittaa, jos vaan työnsä (puhumisen) hoitaa.
 
d-man
Mä en vaan käsitä mitä noin paheksuttavaa tässäkin tapauksessa on. Oikein hyvä julkisuustemppu.
Ja Jaajo ei taatusti ole ainut joka on tehnyt krapulahiprakassa töitä.
 
Mä en vaan käsitä mitä noin paheksuttavaa tässäkin tapauksessa on. Oikein hyvä julkisuustemppu.
Ja Jaajo ei taatusti ole ainut joka on tehnyt krapulahiprakassa töitä.
Sullekin sama kysymys.

Menet lääkärin vastaanotolle. Olisko ihan OK jos lääkäri olisi töissä krapulahiprakassa? Tai umpikännissä niinku Jaajo? Ai ei? Miksi ei? Entä olisiko se sitten ihan kiva julkisuustemppu paikalliselta terveysasemalta, jos kyseinen lääkäri lahjoittaisi päiväpalkkansa syöpäpotilaiden hyväksi? Ai ei? Miksi ei?
 
d-man
Sullekin sama kysymys.

Menet lääkärin vastaanotolle. Olisko ihan OK jos lääkäri olisi töissä krapulahiprakassa? Tai umpikännissä niinku Jaajo? Ai ei? Miksi ei? Entä olisiko se sitten ihan kiva julkisuustemppu paikalliselta terveysasemalta, jos kyseinen lääkäri lahjoittaisi päiväpalkkansa syöpäpotilaiden hyväksi? Ai ei? Miksi ei?
Ymmärrätkai sä itsekin mikä ero on lääkärillä ja radiojuontajalla? Ai et ymmärrä?
 
Ymmärrätkai sä itsekin mikä ero on lääkärillä ja radiojuontajalla? Ai et ymmärrä?
Mun mielestä molemmat on aikuisia ihmisiä ja vastuullisia siinä, mitä tekee. Työn luonne on toki erilainen. Mun mielestäni se, että ei voi työssään varsin tappaa ketään, ei ole mikään oikeutus sille, että voi tulla töihin kännissä.

Mutta niin kuin sanottu, tämä kännisekoilu on koko sopan yksi osa. Mun mielestä paljon sitä kamalampaa on se, että suuri yleisö on valmiita painamaan asian villaisella ja tekemään Jaajosta hyväntekijän. Ovela julkisuustemppu, täytyy myöntää, mutta osoittaa taas hyvin sen, kuinka jumalattoman tyhmiä ihmiset on kun menee tällaiseen halpaan.
 
*
Musta tuntuu että iltapäivälehdet on tehneet haloon tästä. Tuskin Jaajo on ite soittanu ja sanonu antavansa palkkansa pois. Ja aika luonnollista tuosta on puhua radio-ohjelmassa tai Aamulypsyn fb-sivuilla kun pyydetään yleisöä antamaan vihjeitä kohteesta.

Ja sitä paitti hyvin se veti sen päivän ja jos ei kestä kuunnella niin kääntää kanavaa =)
 
"HUOKAUS"
Mun mielestä molemmat on aikuisia ihmisiä ja vastuullisia siinä, mitä tekee. Työn luonne on toki erilainen. Mun mielestäni se, että ei voi työssään varsin tappaa ketään, ei ole mikään oikeutus sille, että voi tulla töihin kännissä.

Mutta niin kuin sanottu, tämä kännisekoilu on koko sopan yksi osa. Mun mielestä paljon sitä kamalampaa on se, että suuri yleisö on valmiita painamaan asian villaisella ja tekemään Jaajosta hyväntekijän. Ovela julkisuustemppu, täytyy myöntää, mutta osoittaa taas hyvin sen, kuinka jumalattoman tyhmiä ihmiset on kun menee tällaiseen halpaan.
Mikä tässä on SUN ONGELMA? Täytyy olla köyhä elämä kun jostain radiotoimittajan humalasta vetää herneen nenään.

Hanki elämä! Englanniksi: GET A LIFE!
 
  • Tykkää
Reactions: tiinelli
d-man
Mun mielestä molemmat on aikuisia ihmisiä ja vastuullisia siinä, mitä tekee. Työn luonne on toki erilainen. Mun mielestäni se, että ei voi työssään varsin tappaa ketään, ei ole mikään oikeutus sille, että voi tulla töihin kännissä.

Mutta niin kuin sanottu, tämä kännisekoilu on koko sopan yksi osa. Mun mielestä paljon sitä kamalampaa on se, että suuri yleisö on valmiita painamaan asian villaisella ja tekemään Jaajosta hyväntekijän. Ovela julkisuustemppu, täytyy myöntää, mutta osoittaa taas hyvin sen, kuinka jumalattoman tyhmiä ihmiset on kun menee tällaiseen halpaan.
Valtaosalla meistä on suurempia ongelmia on kuin pähkäillä sitä missä kunnossa joku radiojuontaja tekee töitä. Valtaosalla meistä ei ole pipo niin helvetin kireällä että jaksaa monta sivua moralisoida näinkin harmitonta tapausta jollain keskustelupalstalla. Ihan totta, mä luin tästä tapauksesta silloin lehdestä eikä se herättänyt mussa MITÄÄN tunteita.
Onkohan sulla jotain huonoja kokemuksia humalaisista tai alkoholista? Oletko alkoholistiperheen lapsi tms? Vai miksi tämä asia 'ällöttää' sinua niin paljon?
 
  • Tykkää
Reactions: tiinelli
*
Must olis aivan upeaa, jos Jaajo lahjoittaisi vaikka kerran kuussa, kerran vuodessa tai jotakin siltä väliltä päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen. Syöpälapset on oikein oiva kohde. Siinä ei ole ongelmaa.

Mutta musta on vähintäänkin kyseenalaista, että tällä lahjoituksella yritetään kääntää huomio pois siitä kardinaalimokasta, että Jaajo oli kännissä töissä. Se ON sopimatonta, vaikka sen jälkeen lahjoittaisi koko omaisuutensa hyväntekeväisyyteen. Mut näemmä ihmiset on niin tyhmiä, että menee tähän koukkuun.
No ei tässä kyllä yritetä kääntää huomiota kännistä pois, aika avoimesti tässä on kyllä oltu.
 
Kyllä minuakin ryyppäämisen verran vituttaisi, jos ammattini olisi radiojuontaja. Miettikää nyt. Kuoleva media, jota ihmiset käyttävät vain ja ainoastaan taustahälynä. Tunne siinä tekevästi työtä, jolla on tarkoitus, kun tittelisi käyntikortissa voisi yhtä hyvin olla "Taustahälinän tuottaja".
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24395753:
Niinhän se lahjoittaakin, muutamaankin paikkaan kerran kuussa rahaa.....

Ihan oikeestikko teistä moraalisoijista ei kukaan ole ollut esim. amiksen aikaan ollut krapulassa koulussa tai työharjoittelussa? Kyllä mä voin myöntää olleeni ja voisin vannoa, että lähes kaikki mun luokkakavereista ja työkavereista on _joskus_ ollut töissä pienessä kanuunassa..
No en todellakaan ole ollut. Ei ollut tapana lukiossa. Ilmeisesti on siis amiksessa tapana vai? :O :O
 
d-man
[QUOTE="vieras";24396435]No en todellakaan ole ollut. Ei ollut tapana lukiossa. Ilmeisesti on siis amiksessa tapana vai? :O :O[/QUOTE]

kyllä se kuule oli lukiossakin tapana..
 

Yhteistyössä