Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Kertokaapa mielipiteenne lukioihin ja peruskouluihin, ettei mistään saa kirjoittaa esseetä mistä oppilaalla ei ole omakohtaista kokemusta :xmas:
Mä kirjoitin yläasteella lentämisestä, oijoi :ashamed: En ole lentäjä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Kertokaapa mielipiteenne lukioihin ja peruskouluihin, ettei mistään saa kirjoittaa esseetä mistä oppilaalla ei ole omakohtaista kokemusta :xmas:
On eri asia se, mitä lukiossa kirjoitetaan, kuin se, että tuo esseensä näytille tänne... palstalle, joka on täynnä äitejä ja joita ärsyttää se, että joku yrittää ns. opettaa isäänsä n***aan.
Porukkaa varmaan lähinnä ärsyttää itse kirjoittaja. Älkee välittäkö!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
On eri asia se, mitä lukiossa kirjoitetaan, kuin se, että tuo esseensä näytille tänne... palstalle, joka on täynnä äitejä ja joita ärsyttää se, että joku yrittää ns. opettaa isäänsä n***aan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
sinä sen sanoit!
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
niin toi näytille.. tarkoitus ei liene ollut opettaa ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
mutta oliko tarkoitus hakea vain kehuja ja päähäntaputteluja?!
Samaa mietin, hyvin pitää kirjoituksen julkaisijalla hermot kun ei ole vastannut yhtä tylysti takaisin. Eikö se ole rohkeutta, jos kirjoittaa sellaisesta aiheesta, joka ei ole se kaikista tutuin ja aita matalimmalla? Lähdemateriaalilla on kuitenkin myös oma osansa, josta voi hakea apua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulee hullu olo kun osa äideistä täällä porukalla hyökkää lukiolaisen kimppuun. Jos kyseessä olisi oman tyttären teksti, luulenpa että suhtautuminen olisi vähän erilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mutta oliko tarkoitus hakea vain kehuja ja päähäntaputteluja?!
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Alkuperäinen kirjoittaja asiaa:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Tais osua vanhaa haaskaa nokalle tytsin essee?
Sama koskee varmaan kaikkia niitäkin ketjuja, missä äidit julkaisee täällä kuvia keittiöistään ja olohuoneistaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mutta oliko tarkoitus hakea vain kehuja ja päähäntaputteluja?!
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Sama koskee varmaan kaikkia niitäkin ketjuja, missä äidit julkaisee täällä kuvia keittiöistään ja olohuoneistaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mutta oliko tarkoitus hakea vain kehuja ja päähäntaputteluja?!
En mä muuta tiedä mutta kuka haukkui? En mä huomannut.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:suoraansanoen en jaksanut lukea sitä kokonaan pilkuntarkasti läpi!
Ja mitä luin luin vähän samalla tapaa kuin oma tyttäreni on näyttänyt omia esseitään, hän ei tosin ole alkanut haukkumaan minua kommenteistani.
mutta oikeasti lukioiässä pitää jo osata kestää myös negatiivisia sanomisia ja sekin että ei olekaan se superhypernero tuleva nobelisti vaan voikin olla ihan tavallinen tai jossakin asiassa jopa alle keskitasoa. On vaarallista luulla tietävänsä ja osaavansa kaiken (tätä painotan meillä töissä jos meillä on harjoittelijoita, koska silloin kun luottaa liikaa siihen että tietää kaiken, niin voikin tehdä vaarallisiakin virheitä )
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Go Tytisi! =)
Ei ollut niin tarkoitus, vaan hän itse pyysi arvosteluja (vai ymmärsinkö väärin) ja saikin niitä, puoleen ja vastaan. Ja mitä Sörhipöykerön kysymykseen omasta elämästäni tulee, niin ei, en ole pettynyt mihinkään vielä. Sanoin mielipiteeni asiasta niin kuin Tytsikin, mutta jostain syystä vain hän saa sanoa sen, ja kaikki muu on haukkumista...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun on pakko sanoa, että mä en edes lue tota koska ihan vähän mua kaivaa se että lapseton ihminen kirjottaa tollasesta aiheesta... Ja nuori, hyvin nuori lapseton ihminen. :ashamed:
Ei sillä, mä vastustan ruumiillista kuritusta. Mutta... :xmas:
Lue ihmeessä, teksti ei ole mitään mustavalkoista paasausta vaan ihan asiallista. Iällä ja lapsettomuudella ei ole mitään merkitystä, asioista saa silti olla mielipiteitä ja niitä saa myös kertoa. Mielipiteeni/periaatteeni on, että ruumiillinen kuritus on väärin, mutta ymmärrän sen, että siihen joskus sorrutaan enkä sano varmasti, etten itse joskus siihen sortuisi.
Mä aion nyt kerrankin kysyä tämän ääneen: miksi sua kiinnostaa? Sä olet iältäsi mitä, 18? Ja sulla ei ole perhettä, eikä aikomusta ihan lähitulevaisuudessa sitä hankkia, jos oon oikein ymmärtänyt. Niin miksi sä pyörit mammapalstalla, ja mietit lapsia ja vauvoja ja ruokailutilanteita ja uhmia ja haalarimerkkejä? Oikeasti ihan ystävällisesti kysyn tämän.
Nimittäin niin kauan kun mä olin lapseton nuori, en vaivannut päätäni moisilla asioilla. Eikö sulla ois muutakin mietittävää tuossa elämänvaiheessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:mikset tee omaa vauvaa jos sua todella kiinostaa todella lapset????Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun on pakko sanoa, että mä en edes lue tota koska ihan vähän mua kaivaa se että lapseton ihminen kirjottaa tollasesta aiheesta... Ja nuori, hyvin nuori lapseton ihminen. :ashamed:
Ei sillä, mä vastustan ruumiillista kuritusta. Mutta... :xmas:
Lue ihmeessä, teksti ei ole mitään mustavalkoista paasausta vaan ihan asiallista. Iällä ja lapsettomuudella ei ole mitään merkitystä, asioista saa silti olla mielipiteitä ja niitä saa myös kertoa. Mielipiteeni/periaatteeni on, että ruumiillinen kuritus on väärin, mutta ymmärrän sen, että siihen joskus sorrutaan enkä sano varmasti, etten itse joskus siihen sortuisi.
ja oot tainnut ottaa paljon tietoa täältä palstalta helppo ainakin löytää tietoa
Mä aion nyt kerrankin kysyä tämän ääneen: miksi sua kiinnostaa? Sä olet iältäsi mitä, 18? Ja sulla ei ole perhettä, eikä aikomusta ihan lähitulevaisuudessa sitä hankkia, jos oon oikein ymmärtänyt. Niin miksi sä pyörit mammapalstalla, ja mietit lapsia ja vauvoja ja ruokailutilanteita ja uhmia ja haalarimerkkejä? Oikeasti ihan ystävällisesti kysyn tämän.
Nimittäin niin kauan kun mä olin lapseton nuori, en vaivannut päätäni moisilla asioilla. Eikö sulla ois muutakin mietittävää tuossa elämänvaiheessa?![]()
Olen vain yksinkertaisesti erittäin kiinnostunut lapsista ja monista asioistaOlen lapsirakas ihminen =) Siitä huolimatta olen kiinnostunut myös ikäisteni nuorten kanssa samoista asioista. En tiedä tarkalleen itsekään, miksi lapsiperheasiat kiinnostavat, mutta olen aina tykännyt esim. lukea vauvalehtiä
![]()
mikset tee omaa vauvaa jos sua todella kiinostaa todella lapset????
ja oot tainnut ottaa paljon tietoa täältä palstalta helppo ainakin löytää tietoa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:mun mielestä on ylipäätään naurettavaa että lapseton ihminen kirjoittaa mitään lapsiin liittyvää paitsi unelmistaan. itse en henkilökohtaisesti edes ole kiinnostununut lukemaan tekstiä lapsista,niiden kasvatuksesta yms. jos se on lapsettoman kirjoittama. opiskellut asiat ja kokemuksien kautta tulleet asiat on täysin erilaiset. miksi siis et voi kirjoittaa siitä mistä sula on kokemusta.