Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:no niin, täältä tulee...![]()
Ne vaatteet. Sinne pitää viedä jotain varavaatteita? Mitä kannattaa/pitää viedä ja kuinka paljon? Onko teillä kotona omat kuravaatteet ja hoidossa omat? Kumisaappaat?
Miten ne vaatteet/kengät/ym. nimikoidaan?
Sieltä tuli sellainen lappu, jossa on yleistä päivähoidosta, ja siinä oli, että lapsi voi ottaa oman unilelun mukaan unihetkiä varten. Onko teillä sitten hoidossa joku oma lelu, vai kuskataanko sitä aina edestakaisin?
Sanooko ne tätit sitten, jos lapsella on esim. syyskauden alkaessa vääränlaista vaatetta? Mä en ole varma osaanko mä pukea lapset oikein...
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No mä mietin tota nimikoimista nyt, kun siis mun molemmilla lapsilla on samalla kirjaimella alkava etu- ja tietenkin sukunimikin. Mutta he menee kyllä eri ryhmään, tosin ymmärsin, että vaatteet on aika samassa paikassa. Sama se mulle on jos ne saa toistensa vaatteet päälleen mutta esikoinen saattaa saada hermoromahduksen jos joutuu laittamaan päälleen siskon housut .![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Katsotaanko päiväkodissa telkkaria? Ei kai? Eihän siellä pelata mitään tietokonejuttuja?
Onko ne ryhmät kamalan meluisia, mun sisko sanoi, että isotkin ryhmät saadaan jaettua pienempiin esim väliseinillä, mutta luulis, että siellä silti on kamala hälinä jos on 20 kiljuvaa vekaraa siellä.
Sielläkö on jotkut potatukset tiettyihin aikoihin, että lapset menee samaan aikaan vessaan?
Mikä käytäntö teidän pk:ssa on ruoan maistamisen kanssa? Nuorempi syö mitäö vaan, vanhempi on todella nirso, ja oksentaa jos sitä yrittää pakottaa syömään. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:no niin, täältä tulee...![]()
Ne vaatteet. Sinne pitää viedä jotain varavaatteita? Mitä kannattaa/pitää viedä ja kuinka paljon? Onko teillä kotona omat kuravaatteet ja hoidossa omat? Kumisaappaat?
Miten ne vaatteet/kengät/ym. nimikoidaan?
Sieltä tuli sellainen lappu, jossa on yleistä päivähoidosta, ja siinä oli, että lapsi voi ottaa oman unilelun mukaan unihetkiä varten. Onko teillä sitten hoidossa joku oma lelu, vai kuskataanko sitä aina edestakaisin?
Sanooko ne tätit sitten, jos lapsella on esim. syyskauden alkaessa vääränlaista vaatetta? Mä en ole varma osaanko mä pukea lapset oikein...
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Ja tuolla joku sanoi unilelusta, ettei saa kulettaa eestaas, niin jos lapsella on vain se yksi ja ainut unikaveri niin sellaista jumalaa ei eteeni tule, joka estäisi lelun kuljettamisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä mietin tota pottailuhommaa siis nuoremman takia... molemmat lapset on siis kuivia, nuorempikin jo yli vuoden verran. Käyvät potalla ja pöntöllä. Nuoremman kanssa sen ongelma vaan on se, että hän sinnikkäästi väittää ettei ole pissahätä, kunnes on tosi kova pissahätä ja sitten onkin jo todella kiire.Ja usein tulee sitten housuunkin. Kerhossa tota ongelmaa ei ole kyllä ollut, kun tätit sanoo, että nyt mennään kaikki pissalle, ja kaikki sitten menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Ja tuolla joku sanoi unilelusta, ettei saa kulettaa eestaas, niin jos lapsella on vain se yksi ja ainut unikaveri niin sellaista jumalaa ei eteeni tule, joka estäisi lelun kuljettamisen.
Meillä sen kieltää hygieniasäännöt kuulemma.
Siksi meillä on koti-Hugo, päiväkoti-Hugo ja vara-Hugo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Vähän.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Leikitäänkö siellä barbeilla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Katsotaanko päiväkodissa telkkaria? Ei kai? Eihän siellä pelata mitään tietokonejuttuja?
Onko ne ryhmät kamalan meluisia, mun sisko sanoi, että isotkin ryhmät saadaan jaettua pienempiin esim väliseinillä, mutta luulis, että siellä silti on kamala hälinä jos on 20 kiljuvaa vekaraa siellä.
Sielläkö on jotkut potatukset tiettyihin aikoihin, että lapset menee samaan aikaan vessaan?
Mikä käytäntö teidän pk:ssa on ruoan maistamisen kanssa? Nuorempi syö mitäö vaan, vanhempi on todella nirso, ja oksentaa jos sitä yrittää pakottaa syömään. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Leikitäänkö siellä barbeilla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Leikitäänkö siellä barbeilla?![]()
Joo
Me lahjoitettiin ylimääräisiä Barbeja pojan pk-ryhmälle, kun niillä ei ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Mulla on Tosi Tärkeä kysymys lisätä: onko aamupalaksi aina puuroa? Onko se aina kaurapuuroa? Onko se aina veteen keitettyä? Saako sen kanssa jotain (sokeria/hilloa)?
Kysyn siis ihan vakavissani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä en oikeen.... kannata barbeja. :ashamed: