ai hitto mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
ollaan oltu tänään vapaalla ja mies pyöri levottomana koko aamupäivän ja hoki et tehdään jotain mennään jonnekin jne.. mä en kauheesti syttynyt kun ihan hirveet ajokelit ja aattelin et voi olla aika ryysikset tällasena päivänä kun varmaan aika moni vapaalla...
no, parin tunnin väsytystaistelun jälkeen mä suostuin lähtemään kaupoille...
ei kun ipana pukeisiin (onneks jo 6v et helppo nakki mukana kulkijaksi..) ja itelle naama ja hiukset kuntoon, vaatteet niskaan ja menoks.

kysyin sit matkalla mieheltä et mihin mentäs? mies sit et käydään sportiassa kun hän tarvii uuden lätkämailan. ok. sinne siis ja paikka aivan tupaten täynnä, puolen tunnin jonot kassoille.

sieltä kun päästiin, niin mietittiin seuraavaa kohdetta ja päästiin yhteisymmärrykseen.
kyseessä palstalaisten kauhu; LÖYTÖTAVARATALO!! :D

no, oltiin oltu ehkä 10min ja katselin siinä eteiseen mattoa, niin mies alottaa: lähetään nyt meneen täältä, mennään jo, ei jaksa olla täällä... siis v*ttu kun pikkulapsi!! 6veekin oli ihan intona mun kanssa siellä kattelemassa kaikkea ja mies puhisee ja pyörii ja hokee, että mennäänmennäänmennään.
no, ostettiin mitä ostettiin ja lähdettiin kotiin ajeleen kamalassa jäälumisateessa....
mies siinä kotimatkallakin puhisi että ihan perseestä kaikki kaupat... öööööö.... ja kukahan sinne kauppaan halus lähteä???!!!! :D :D :D

ihme tuuliviiri :D

Itse olin joskus samanlainen. Kun on vähän tylsistynyt tai stressaantunut ja levoton olo, niin ajattelee, että ostoksilla käyminen piristää, mutta viimeistään toppatakissa jonossa hiotessa alkaa pinna kiristämään välillä pahastikin. Nykyisin tehdään vaan välttämättömät ostoreissut.

Yhteistyössä