En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. :D Mamukriitikot ja kielioppi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8 ystävistäni (ja yhdeksäntenä) minä) on joutunut viimeisen 10 vuoden aikana raiskauksen kohteeksi. Joka kerralla tekijä on ollut syntyperäinen suomalainen.

:(

Tässä asiassa on kyllä suomalaiset kunnostautuneet ihan yhtä lailla, kuin ulkomaalaiset. Tai itseasiassa roimasti enemmäkin.
En puolustele raiskaajia, oli ne sitten suomalaisia, tai ulkomaalaisia, sanon vain, että ei ne pelkästään ulkomaalaisten tekemiä ole.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munat pölkylle raiskaajilta & karkoittaminen.
Tosin suomalaisten kohdalla tuo karkoitus on hieman ongelmallinen, kun tämä on heidän kotimaansa. Ei tekisi pahaa joillekin suomalaisillekaan karkoittaminen.

Tässä asiassa on kyllä suomalaiset kunnostautuneet ihan yhtä lailla, kuin ulkomaalaiset. Tai itseasiassa roimasti enemmäkin.
En puolustele raiskaajia, oli ne sitten suomalaisia, tai ulkomaalaisia, sanon vain, että ei ne pelkästään ulkomaalaisten tekemiä ole.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munat pölkylle raiskaajilta & karkoittaminen.
Tosin suomalaisten kohdalla tuo karkoitus on hieman ongelmallinen, kun tämä on heidän kotimaansa. Ei tekisi pahaa joillekin suomalaisillekaan karkoittaminen.

Näinhän se on.

Koko asia kaipaisi laajempaa keskustelua ja näistä rikoksista pitäisi langettaa ehdottomasti kovempia tuomioita.

Nämä kiihkoilijat ovat valitettavasti ikään kuin "värisokeita", kun sen sijaan pitäisi puhua ja valistaa kaikkia yleisesti ihmisen koskemattomuuden kunnioittamisen puolesta - niin, ihmisen, koska kuten tiedämme, raiskauksien uhrit eivät ole pelkästään naisia ja tyttöjä.

Kaikesta huolimatta, rauhallisia unia teille :)

Yhteistyössä