En kyllä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :/ (purkaus)

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Mulla ei ole ollut tässä varsinaista harrastusta, siis sellasta mitä "normaali ihmisillä" on sillai säännöllisesti. Koirien kanssa käyn lenkillä ja metsässä sekä kesäaikaan näyttelyissä, mutta ei siis muuten mitään "sovittu aika ja paikka"-harrastusta.

No mies sit tässä pari viikkoa houkutellut minua että lähtisin sen kaverin vaimon kanssa kuntonurkkeilyyn. Kovasti mies siis tästä asiasta puhunut ja innostanut minua. No joo, asiaan sitten innostuinkin että ok. Lääkärikin mulle suositellut kyseistä lajia olkapään ongelmien takia. Tämä miehen kaverin vaimo tarjoutui antamaan mulle nyrkkeilyhanskatkin.

Asia sit sovittiin viime viikolla että tänään maanantaina siis sinne lähdettäis. Saisin kyydinkin tältä "vaimolta". Mies lupasi että hän varmasti saa järjestettyä työnsä niin että pääsen sit nyrkkeilyssä käymään säännöllisesti joka viikko. Mies kehui tätä aikaakin että ei voi olla vaikeaa hänen järjestää töitään kun on niin myöhään illasta, klo.19 - 20.30.

No kuinka ollakaan, mies on vielä tällä hetkelläkin kannonkoskella töissä :/
(sieltä parin tunnin ajomatka kotiin)

Sanoin jo viime viikolla tällä miehen kaverin vaimollekin että en vielä kovin kattoon pomppaan innostuksesta kun jos asiat menee kuten ennekin niin korkeintaan kolmesti pääsen tuollaiseen harrastukseen johon pitää säännöllisesti mennä ja tiettyyn kellon aikaan. Ennenkin mun harrastukset on tyssänneet miehen töiden takia.

No näinhän tässä nyt sit taasen kävi etten päässyt edes tätä ensimmäistä kertaa :|
On kyllä vähän sellanen olo aina tällasten jälkeen että ei viittis mitään menoja sopia kenenkään kanssa kun sit joutuu ilmoittelemaan että en pääse ja seliseli. Saatikka että maksais jonkun kuukausi- tai kausimaksun ja sit ei loppujen lopuksi pääsis siellä käymäänkään.

Enkä kyllä viittis ottaa maksullista hoitajaakaan lapsille sen takia että itse pääsisin harrastamaan.

Voi jumaleissön että mua harmittaisi!!
Mullakaan ei oikein lasten ja koiran lisäksi ole mitään "harrastusta" (juuh, ihan kun omat lapset olisi mun harrastus :laugh: ) ja jos keksisin jotain mitä haluaisin aloittaa /kokeilla ja saisi vielä jonkun lähtemään mukaankin, niin kyllä mua ketuttais jos ei voisi järjestää niin että pääsisin!
Kai miehes edes ilmoitti ajoissa että ei ehdi kotiin?

Mutta eikö omaan hyvinvointiin kannata panostaa,(kaikkihan rahaa maksaa).Joskos miehesikin saisi ajateltua asian paremmin sitten kun huomaa miten kallis on hoitajan palkka:)

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mullakaan ei oikein lasten ja koiran lisäksi ole mitään "harrastusta" (juuh, ihan kun omat lapset olisi mun harrastus :laugh: ) ja jos keksisin jotain mitä haluaisin aloittaa /kokeilla ja saisi vielä jonkun lähtemään mukaankin, niin kyllä mua ketuttais jos ei voisi järjestää niin että pääsisin!

Itse asiassa ei :headwall: Itse sille soitin joskus puoli kuuden aikaan ja kuulin heti että ei ole autossa. Puhelu meni tyyliin näin:
"mies vastas sukunimellään"
minä: no minä, eikä mulla sit tämän kummempaa.
mies: siis mitä?
minä: joo ei ku kuuntelin tässä että olet vielä työmaalla joten alan soittamaan ****lle että ei tuu turhaan minua hakemaan.
mies: minua kyllä harmittaa sun puolesta.
minä: elä suotta, minuakaan ei harmita seuraavalla kerralla jos syystä tai toisesta et pääse salille, sit ollaan sujut. heippa!

meillä käy iha maksullinen hoitaja että pääsen väh. kerta viikkoo jumppaa/lenkille.... MLL:n hoitaja. Jos en pääse liikkuu niin nupissa se tuntuu..varsinkin ku arkea vielä yksin pyöritä miehen ollessa muualla töissä. Mieluummin rahani hyville hoitajatytöille maksan ku juoksen baarissa alvariinsa/ polttaisin tupakkaa yms.

Suosittelen jos vähänki mieles tekee lähtee harrastaa jotain niin ota hoitaja!

munki harrastus maksaa 10kerran korttin 45e. 2h hoitaja maksaa sen 12,40.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Jaa..... otapas sit puheeks ukkos kanssa ja ilmaset kantas selvasti!

Voi kuule. Ei tää ollu eka kerta. Tällasista asioista on tässä vuosien varrella pidetty palavereita, mutta ei nää ikinä miksikään muutu.
Olen aloittanut vesijumpan, koirakoulutukset monta kertaa, jumppaa jos jonkilaista, tanssin, ompelukerhon.... mitähän muuta...
Ja aina sama homma. KORKEINTAAN KOLMESTI vois nimetä mun kaikki harrastukset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:

Itse asiassa ei :headwall: Itse sille soitin joskus puoli kuuden aikaan ja kuulin heti että ei ole autossa. Puhelu meni tyyliin näin:
minä: joo ei ku kuuntelin tässä että olet vielä työmaalla joten alan soittamaan ****lle että ei tuu turhaan minua hakemaan.
minä: elä suotta, minuakaan ei harmita seuraavalla kerralla jos syystä tai toisesta et pääse salille, sit ollaan sujut. heippa!

Mä muuten laittaisin varmasti "vahingon kiertämään".. Eipä sillä, että kosto mitenkään auttaisi, mutta saisipa mies tietää miltä tuntuu kun omat menot on täysin riippuvaisia muiden ihmisten aikatauluista!

Ja hitto soikoon jos olisi kovin pahoillaan nin veikkaanpa että olisi deds vaivautunut ilmoittamaan että ei nyt onnistukaan!

Mä muuten laittaisin varmasti "vahingon kiertämään".. Eipä sillä, että kosto mitenkään auttaisi, mutta saisipa mies tietää miltä tuntuu kun omat menot on täysin riippuvaisia muiden ihmisten aikatauluista!

Ja hitto soikoon jos olisi kovin pahoillaan nin veikkaanpa että olisi deds vaivautunut ilmoittamaan että ei nyt onnistukaan!

Miehellä on avain tuohon lukion alakerran kuntosalille. Sen saa kunnantalolta 50?:n panttia vastaan ja sit siellä saa käydä milloin haluaa. Usein mies käykin siellä myöhään illalla, joten oikeastaan mikään ei sitä voi estää. Mies lähtee sinne kun minä alan nukuttamaan pienintä tai sit se nukuttaa pojan ja lähtee sen jälkeen :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta koira jota joka päivä käyttää ulkona ja vielä kesäisin näyttelyt, on aika iso harrastus.

Riippuen miehen työpäivien pituuksista on koirien lenkki joko pitkä tai lyhyt, tai sit ihan vaan pissitys pihan perällä. En voi 2v tehopatteria jättää kovin pitkäksi aikaa 12v tytölle. No päivisin kun poika nukkuu niin usein silloin käyn vajaan tunnin juoksuttamassa koiria tuossa metsässä. Muuten sit viikonloppuisin tehdään ne pisimmät lenkit.

miulla ei ole koiraakaan..eikä kissaa ..kilppari on.. viis lasta ja harrastuksia ei minkäänlaisia..miulle on aina sanottu mee jos tahot.. mut kun...mie oon mestari tossa *mut kun..* sanomisessa.. :laugh: ..niin ja ukolle vaan samalla mitalla takasin enemmänkin kuin kerran..ei ne miehet temppuja kerralla opi.. :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
miulla ei ole koiraakaan..eikä kissaa ..kilppari on.. viis lasta ja harrastuksia ei minkäänlaisia..miulle on aina sanottu mee jos tahot.. mut kun...mie oon mestari tossa *mut kun..* sanomisessa.. :laugh: ..niin ja ukolle vaan samalla mitalla takasin enemmänkin kuin kerran..ei ne miehet temppuja kerralla opi.. :whistle: ;)

Eikä tuo mun äijä taida oppia vielä kymmenelläkään kerralla :D

Viis lasta on täälläkin ja multa ei mutkut suusta tule ;) Minä haluaisin kanssa joskus painaa oven kiinni takana ja harrastaa niin ettei tartte miettiä miten kotona pärjätään. Kun esikoiselle kuopuksen jätän niin en silloin rauhassa lenkkeile.

Viis lasta on täälläkin ja multa ei mutkut suusta tule ;) Minä haluaisin kanssa joskus painaa oven kiinni takana ja harrastaa niin ettei tartte miettiä miten kotona pärjätään. Kun esikoiselle kuopuksen jätän niin en silloin rauhassa lenkkeile.

mie osaan tosin sen tempun että olla tarvittaessa yksin...sanon vaan että 'mami muuttaa nyt yläkertaan'.. touhuilen sitten siellä piirrustamisen kans tai kitkuilen kuulokkeet korvilla crosstrainerilla..sitten kun olen *huilinu* on koko touhu taas ihan jees.. miulla siis noi -mut kut- on lähinnä siinä että en halua mihinkään salille tai silleen..eikä ole tarvis 'tuulettua' baareissa...ja meidän isäntä on oppinut että * anna mammalle puol tuntii päivässä niin saatat saada mitä haluut... ;) :whistle: :p :D *

mie osaan tosin sen tempun että olla tarvittaessa yksin...sanon vaan että 'mami muuttaa nyt yläkertaan'.. touhuilen sitten siellä piirrustamisen kans tai kitkuilen kuulokkeet korvilla crosstrainerilla..sitten kun olen *huilinu* on koko touhu taas ihan jees.. miulla siis noi -mut kut- on lähinnä siinä että en halua mihinkään salille tai silleen..eikä ole tarvis 'tuulettua' baareissa...ja meidän isäntä on oppinut että * anna mammalle puol tuntii päivässä niin saatat saada mitä haluut... ;) :whistle: :p :D *

No tuon on minunkin ukko hokassu :D Kyllä on ollu tänä iltana niiiiiin nöyrää poikaa. Toi suklaatakin mammalle :whistle: ;) :D
Ai hitsi, unohdin tyystin mun crosstrainerin heilutukset. Tosin on viime aikoina jääny vähän vähemmälle kun oon kaksi kuukautta potenut flunssaa, mutta siis juu juu, mullakin moinen on ja se on kans yhdenlainen harrastus jota voi tehdä lasten kanssa.

Yhteistyössä