Huhhelihei tota mun miestä :DD En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VenninJennynÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27303461]Miehet saavat tällä "osaamattomuudellaan" pikkurouvat tekemään kaikki kotityöt ja miehille jää runsaasti aikaa omille hommille.;)[/QUOTE]

Mä luulen kans että on miehiltä ihan heittäytymistä avuttomaksi ja tyhmäksi on tollanen. Ei niillä työpaikallakaan ole kukaan koko ajan sanomassa että mitä seuraavaksi pitäis tehdä, pärjäävät vallan mainiosti omineen ja paljon vaativammissakin tehtävissä kuin iltapalan laitto. :) Kauheeta jos lasten isä olisi ikäänkuin yksi lapsista, jota täytyy koko ajan komentaa ja ohjeistaa toimiakseen, eikä tasavertainen perheen toinen aikuinen. Kukin tyylillään toki, itse en jaksaisi.

Mä en periaatteestakaan suostuisi ymmärtämään mitään vihjailuja.

Jos ei saa sanotuksi suoraan mitä haluaa, niin olkoon ilman :)

Enkä ole edes mies. En vaan jaksa sellaista "naisellista" vihjeiden antamista, olettamista, yms ja loukkaantumista kun toinen ei ollutkaan ajatustenlukija.

no tarkoitin sitä että mun mies olis laittanut ne makkarat. ja jos makakaraa ei olis laittais sit lihakeiton tia jonkun mun. Omaa luovutta osaa käyttää

Tota. Jos mun mies käyttäisi luovuutta tuossa tilanteessa niin saattaisi sotkea mun seuraavan päivän työt tms. Siksi hän on oppinut varmistamaan aina ensin. Siksipä jos ei tiedä toisen perheen tilannetta/tapoja ko asian suhteen niin on aika turhaa lähteä yhden asian perusteella toisen miestä onnettomaksi kutsumaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan;27303381Voisko kyse olla siitä:
Tämä toimii molemmin päin. Ei auta vaikka kuinka huokailisin ja vihjailisin, ei vaimo ymmärrä jos ei suoraan sano. Eikä usein taitaisi auttaa suoraan sanominenkaan.

Näiden yhteisen viidentoista vuoden aikana se ei ole kertaakaan vaihtanut autoon öljyjä, kiivennyt katolle, koskenut rälläkkään tai vaihtanut kylppäriin silikoneja. Ei ne naiset vaan tajua.

Yhteistyössä