Huh Huh, tuttuja oireita. Jotenkin kumminkin tulee näit lukiessa mieleen että "eihän mulla ole noin hyvä onni että mun oireet johtuisi jostain ahdistuksesta!!
Olen lapsesta asti pelännyt todella paljon kuolemaa ja kaikkia sairauksia, tai siis pääasiassa kaikkia syöpiä.
Paha ahdistus minulla alkoi 2008-2009. Kärsin silloinj todella pahasta huimauksesta, jonka vuoksi vaan makasin kaikki päivät sängyssä kun lapsi oli päiväkodissa. Lisäksi oli sydämen muljahteluita, hengen ahdistusta ja erilaisia kipuja ympäri kroppaa.
Ravasin useamman kerran viikossa terveysasemalla ja ikinä mitään vikaa ei löytynyt. Lopulta aloin syödä Citalopram nimistä mieliala lääkettä 40mg päivässä. Pikku hiljaa oireet helpottivat ja pystyin taas nauttia elämästä. Kaikki oli hyvin, enkä ollutkaan kuolemassa mm. keuhkosyöpään, kohdunkaulan syöpään, vatsa ja suolisyöpään, aivokasvaimeen yms yms.
Lääkkeet lopetin n.vuosi sitten kun tulin uudelleen raskaaksi. Raskaus meni ihan hyvin. Loppu raskaudesta alkoi hiukan tulla tuttuja oireita, kuten huimausta ja rytmihäiriöitä. Niistä selvisin kuitenkin ilman suurempaa paniikkia.
Lapsen syntymän jälkeen minulle tuli kohtutulehdus, jonka vuoksi jouduin uudelleen synnytys sairaalaan, jossa olin muutaman yön antibiotti tipassa. ja siitä se helvetti taas alkoi!!!
En pysty nauttimaan mistään. koko ajan mielessä vaan pyörii, etten elä enää kauaa. en nää lapsieni kasvavan ja kuinka he jäävät ilman äitiä. ja lapset ovat vielä niin pieniä etteivät he edes muista minua kun ovat vanhempia.!!
Nyt olenkin taas aivan varma että minulla on keuhkosyöpä joka on jo levinnyt ainakin luustoon ja ehkä myös maksaan ja aivoihin.
Lääkärissä kävin ja hän määräsi Lyrica nimistä lääkettä, jota en kuitenkaan ole vielä uskaltanut aloittaa. ja tiedän ettei oireeni katoa "pöpilääkkeillä" jos minua ei tutkita muuten.
Oireina minulla on :
Hengenahdistusta, joka tuntuu siltä ettei keuhkoja saa vedettyä täyteen ilmaa ja että kurkussa olisi jotain mikä vaikeuttaa hengitystä.
Ahdistusta ja puristavaa tunnetta keskellä rintaa. ja Kipua/puristusta joka tuntuu menevän kehon läpi rinnan alta selkään.
Kipua rintakehän alueella, usein pistävää. Solisluun kohdilla ja myös olkapäässä ja hartioissa.
Kipuja selässä. lapaluiden välissä jomottavaa ja puristavaa. alempana selässä kipu tuntuu mielestäni selkärangassa. Aamuyöllä ei pysty kunnolla nukkumaan selällään kun selkään sattuu ja aamuisin koko selkä ja rinta on todella tönkkönä.
Huimausta, valuvaa tunnetta päässä, päänsärkyä ja näön sumentumista.
Erilaisia vatsakipuja. pistävää kipua ylävatsassa, ihan alimpien kylkiluiden kohdalla. välillä vatsa menee aivan löysälle, ja usein se tapahtuu öisin, herään huonoon oloon ja joudun juoksemaana vessaan.
Outoja kipuja käsissä, käsivarressa ja kämmenselässä sekä pikkurillin ja nimettömän sormen rystysissä.
Kipuaj jaloissa, usein pohkeessa tai jalkapöydässä
Tossa nyt niitä mitä tällä hetkellä mieleen tulee, varmaan on lisääkin.
Ja nyt olen ihan neuroottisena alkanut tarkaillemaan mun kynsiä. koska olen varma että minulle on kehittymässä kellonlasikynnet (en todellakaan tiedä onko kynteni oikeasti muuttuneet ollenkaan, mutta kun niitä joka päivä tutkii ja tuijottelee niin välillä olen aivan varma asiasta) jotka lukemani mukaan viittaa keuhkosairauteen!!!
Ja sitten tämä netissä surffailu ja oireiden googlettaminen on loputon kierre!!
Ei tämä ole enään edes elämää, kun kokoajn vaan odottaa että millon se loppu oikein tulee!!
VAstauksia ihmiset ja keskustelua! toivottavasti se kesä nyt tulisi reippaasti niin vähän mieli kohenisi