ahdistaa suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en tiedä miten selittäisin tai kertoisin?meillä kaksi lasta nuorin vuoden vanha.lapsien saamisen jälkeen hellyys ja toisen huomiointi on jäänyt minun harteilleni ,mies ei usein tule lähelle tai anna suukkoja ta muutenkaan halaile.itse yritän monesti lähestyä aina on väärä hetki tai kutittaa esim silitän tai ahistaa tai korvissa rahisee kun silitän hiuksia ,ei kuule telkkaria.yms syitä tuntuu aina olevan miksi ei silloin lähelle sovi tulla.miehellä on 3-4krt viikossa oma ilta tietokoneella tekee milloin mitäkin ja minä katselen telkkaria sillon ei saa häiritä tai puhua haluaa olla rauhassa yleensä hipsin nukkumaan yhdentoista aikaan ja mies tulee noin yhden aikaan.illat on jaettu niin että joka toinen ilta ,sitten on välissä ne yhteiset illat silloin mies tosi väsynyt ,kun mennyt nukkumaan yhden aikoihin edellisenä yönä ja painuu jo kymmenen nukkumaan, eli tunti yhteistä aikaa.silloin kun haluaa seksiä eli noin 1krt viikko antaa tulla lähelle ja kun asiaan päästään lämmittely on kaavamaista ja tylsää ja nykyään lopetankin sen usein koska tympäisee ja tunteet ei ole mukana ukko hyppää selkään, yhdyntä kestää sitten sen minuutin,hienoa se siitä ja kyljen kääntö ja hyvää yötä.olen yrittänyt puhua ja kysellä mikä on ja ehdotellla mitä voitaisiin tehdä toisin mutta kimpaantuu aina kun keskustellaa tai sanoo että mäkätän aina ja valitan ja arvostelen.harmittaa paljon tämä tilanne.mitäköhän tämä on?

Yhteistyössä