Mies ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä 5v menee nukkumaan 19.15, 3ve 20.15 ja ite meen 22-23
Aamulla on herätys 0700. Sitähän se mies ei just tajua, että voi olla väsynyt.
Joskus aikoinaan teki sitä, että tuli baarista kotiin ja alko vaatii seksiä!
Tein niin, että menin vessaan ja sinä aikana tuo sammui. Jos jäin siihen kuulin haukut!
Juttelin silloin miehen toisen siskon kanssa, ja joka pisti veljensä ruotuun. Samoin muutama kaveri myös puuttui.
Nykyään ei tota enään harrasta. Mä en tajua.. ehkä tolla on vaan joku seksiriippuvuus yms..

[QUOTE="Miisa";29877180]Nykyään ei tota enään harrasta. Mä en tajua.. ehkä tolla on vaan joku seksiriippuvuus yms..[/QUOTE]
Tai sitten hän on vaan ihan tyylipuhdas itsekäs mulkku.
Ei siinä mitään diagnoosia tarvita, jos sinä voit huonosti hänen kanssaan, se riittää.

Sinuna tarttuisin seuraavaan "ei kai tässä enää muuta kuin erotaan..."-uhkaukseen ja kysyisin "alatko heti pakkaamaan?".

Oon monessa muussakin keskustelussa miettiny samaa asiaa, samoin kuin kavereiden kanssa keskustellessa. Miksi naisten pitää sietää tuollaista käytöstä? Ylipäätään, miksi pitää ottaa paskaa niskaan? Kaikilla menee välillä huonosti ja on väsyny ja tulee loukattua toista, mutta kun sitä alkaa tapahtua usein, miksi kissaa ei nosteta pöydälle? Itse olen ollut 2 vuotta avoliitossa miehen kanssa joka "on välillä tyhmä". Alussa oli vaikeampaa mutta määrätietoisesti, pakottamalla keskustelemaan mieltäni painavista asioista, on asiat parantunu. Kun ei ole läheisyyttä, sitä on oikeus vaatia. Vuorokaudessa on 24 tuntia joten on kohtuullista tavallisena arkipäivänä vaatia puolisolta 15min yhteistä aikaa. Jos ei ole hyvä olla, on kohtuullista keskustella. Jos ei saa sanaa suustaan, ottaa rohkaisua ja hoitaa asian. Kenenkään ei tarvitse sietää eikä kukaan ansaitse jatkuvaa pahaa oloa tai uhkailua tai mitään vastaavaa.

Miksi sinä ansaitset tuollaisen hyväksikäytön ja erolla uhkailut? Pakota se mies puhumaan, älä päästä pälkähästä. Älä anna sen uhkailla, äläkä missään nimessä anna seksiä jos se on pakkopullaa ja sen saantiin käytetään kiristystä. Mikään ei ole raskaampaa kuin ero, mutta joskus on valittava piru tai paholainen. Ja joskus eroaminen on ainut tapa saada toinen tajuamaan että näin ei voi jatkua, eikä se ole aina lopullinen.

[QUOTE="Miisa";29876375]Just.. eli jos mun ei tee joka ilta mieli sen takia, että mies saa tyydytyksen olen pihtari.
Mun kropalla ei oo mitään merkitystä ?!?
Mä en vaan voi sietää sitä, että ensin ronkitaan ja sitten äkkiä kalsarit pois.
Muuten ei sitten voi koskea, Silloin kyllä ollaan ollaa lähellä kun halutaan paneskella.
Mä haluan muutakin läheisyyttä, ja eikä sen mun mielestä tarvii johtaa aina siihen seksiin![/QUOTE]

minäkin haluan muunlaista koskettelua ja läheisyyttä, mutta tiedän myös miltä tuntuu tulla torjutuksi! meillä ongelma oli pitkään niin päin että miestä ei kiinnostanut, kämäset 2-3kertaa kuussa ja sillonki mies laukesi hetkessä ja kiitos miehen siihen ei kuulunut mitään muuta kuin housut alas muna sisään. Muuten vaan makas vieressä. Joo halas ja pussas. mut mä kaipasin kosketusta ja suudelmia. ns.esileikkejä.

ei ollu hyötyä puhumisesta mutta muutama kerta pari/seksuaaliterapeutin vastaanotolla niin jo hävis seksuaali ongelmat.

Höpsis, ei se ole torjumista, jos ei halua joka ikinen päivä jotain seksin irvikuvaa harrastaa. Mun on suoraan sanoen todella vaikeaa uskoa tätä todeksi, että 8 vuoden jälkeen alkaisi mies puhua jotain "anna tai lähden" -juttua! Niin absudia, etten ymmärrä, miksi AP olet kertaakaan ottanut tuota tosissasi? Nyt olet kertakaikkiaan välittämättä uhkailuista ja pistät miehen näkemään sinunkin puolesi. Kuulostaa siltä, että hänellä on ehkä joku ikäkriisi, ja pyrkii täyttämään jotain ulkopuolelta tulevaa ihannetta: "kun kaveritkin panee joka päivä". Ei ei ei. Nyt nainen lakkaat olemasta kynnysmattoan.

Minä olen viimeisilläni raskaana, ja meillä on ihan sulassa sovussa oltu kuukausikin ilman seksiä, kun mua ei huvita. Mies vähän leikillään huokailee, ja ollaan sitten välillä yhteistuumin petrattu asiassa, olipahan yksi viikko aika vilkastakin (oo, joka päivä!). Mutta näin sen minusta normaalisti pitäisi mennä, kummankin mielihalut vaikuttavat, eikä asiasta pitäisi tulla kriisiä, jos tilanne on väliaikainen. Tai ainakin silloin pitää pystyä keskustelemaan.

Noihin tuoksujuttuihin tuli mieleen, että jos mies kerran ihastui hajuun, niin entäs jos kokeilisit jotain aromaattisia öljyjä? Sieltä vois löytyä mukava tuoksu, jota sunkin olisi ok sipaista jalkoväliin. :D Siteethän tuosta tekee ihan kahjon jutun, mutta jos oikein ymmärsin, miehen mielenkiinto johtuu nimenomaan tuoksusta, eikä niinkään niiden lähteestä. Aika puusilmäistä ajattelua vaan lähteä siitä oletuksesta, että vain hajusiteitä pitämällä voi tuoksua sieltä. Tai jos tuoksu pikkuhousuista on se juttu, niin sitten sitä öljyä sinne.

Käyttäköön mies itse hajusidettä jos kerran niistä tykkää. Äläkä suostu asioihin jotka eivät tunnu hyviltä. Seksiin ei saa ketään painostaa ja nuo jättämispuheet on täysin lapsellisia. Haluttomuutta ilmenee joskus ja muistan kyllä omista alkuraskauksistani sen että silloin ei iltaisin jaksanut, koska väsytti. No, mua halutti kuitenkin joten harrasteltiin sitten päivällä :D Mutta jos sun,ei tee mieli ja ukko uhkailee erolla niin sano sille että antaa mennä jos et yhtä päivää kestä ilman. Ehkä miehen pitäisi löytää muita tapoja purkaa aktiivisuuttaan, liikunta esimerkiksi?

Sä et vastaa kysymykseen et miks siedät tollasta käytöstä?

Kunnioita itseä ja vaadi et sua kohdellaan hyvin. Muuten tavallaan hyväksyt tuollaisen käytöksen. Vika ei ole sussa mutta vastuu omasta elämästä ja tyytyväisyydedtä kyllä.

[QUOTE="mies1";29876555]Älä jaxa, oo nyt joskus samaa mieltä ;)[/QUOTE]

Sun on oltava sama henkilö kuin Happygirl-91, sekin kirjottaa välillä just tolleen typerästi teini-X:llä.

Mies ei ole ollut koko 8-vuptta tuollainen. Vaan muuttunut viimeisen vuoden aikana.
Nyt raskausaikana tilanne on vaan pahentunut.
Ja siis en mä haluaisikaan sietää tollasta käytöstä, mutta kohta kolmen laspen äitinä en haluais kyllä erota, vaan hankkia apua!
Jotain outoa on tapahtunut... Joo, ja saa olla fetissi hajuihin yms.. mutta en mä kyllä hyppimään huvikseen siteet housuissa. Jos en ilman sitä kelpaa, niin saa olla ilman!
Juttelin ystäväni kanssa, ja hän meinasi kuolla nauruun kun kuuli asiasta!
Hän itseasiassa joskus ihmetteli itse miten itsekäs mies voikaan olla. Ja oikeasti usein olen törmännyt miehiin, jotka itse saa vaatia seksiä jokapvä mutta nainen ei saa vaatia mitään! Ymmärätisin jos seksiä olis kerran kk! Mutta oikeesti, eikai nyt jokapvä tarvii ? JA edelleen olen itse sitä mieltä, että mielummin harvemmin, koska meillä se on silloin ainakin paljon parempaa ja intohimoisempaa!

[QUOTE="Miisa";29879372]Mies ei ole ollut koko 8-vuptta tuollainen. Vaan muuttunut viimeisen vuoden aikana.
Nyt raskausaikana tilanne on vaan pahentunut.
Ja siis en mä haluaisikaan sietää tollasta käytöstä, mutta kohta kolmen laspen äitinä en haluais kyllä erota, vaan hankkia apua!
Jotain outoa on tapahtunut... Joo, ja saa olla fetissi hajuihin yms.. mutta en mä kyllä hyppimään huvikseen siteet housuissa. Jos en ilman sitä kelpaa, niin saa olla ilman!
Juttelin ystäväni kanssa, ja hän meinasi kuolla nauruun kun kuuli asiasta!
Hän itseasiassa joskus ihmetteli itse miten itsekäs mies voikaan olla. Ja oikeasti usein olen törmännyt miehiin, jotka itse saa vaatia seksiä jokapvä mutta nainen ei saa vaatia mitään! Ymmärätisin jos seksiä olis kerran kk! Mutta oikeesti, eikai nyt jokapvä tarvii ? JA edelleen olen itse sitä mieltä, että mielummin harvemmin, koska meillä se on silloin ainakin paljon parempaa ja intohimoisempaa![/QUOTE]

Tuli mieleeni että oletko varma ettei miehellesi ole puhjennut jonkilainen mielisairaus? onko hän oikeasti käsitellyt nuo kaikki menetykset,masennukset jne.
Jotenkin tuntuisi siltä ettei mihelläsi ole nyt kaikki ihan ok,kerta muutos on ollut noin nopeaa.

Oon monessa muussakin keskustelussa miettiny samaa asiaa, samoin kuin kavereiden kanssa keskustellessa. Miksi naisten pitää sietää tuollaista käytöstä? Ylipäätään, miksi pitää ottaa paskaa niskaan? Kaikilla menee välillä huonosti ja on väsyny ja tulee loukattua toista, mutta kun sitä alkaa tapahtua usein, miksi kissaa ei nosteta pöydälle? Itse olen ollut 2 vuotta avoliitossa miehen kanssa joka "on välillä tyhmä". Alussa oli vaikeampaa mutta määrätietoisesti, pakottamalla keskustelemaan mieltäni painavista asioista, on asiat parantunu. Kun ei ole läheisyyttä, sitä on oikeus vaatia. Vuorokaudessa on 24 tuntia joten on kohtuullista tavallisena arkipäivänä vaatia puolisolta 15min yhteistä aikaa. Jos ei ole hyvä olla, on kohtuullista keskustella. Jos ei saa sanaa suustaan, ottaa rohkaisua ja hoitaa asian. Kenenkään ei tarvitse sietää eikä kukaan ansaitse jatkuvaa pahaa oloa tai uhkailua tai mitään vastaavaa.

Miksi sinä ansaitset tuollaisen hyväksikäytön ja erolla uhkailut? Pakota se mies puhumaan, älä päästä pälkähästä. Älä anna sen uhkailla, äläkä missään nimessä anna seksiä jos se on pakkopullaa ja sen saantiin käytetään kiristystä. Mikään ei ole raskaampaa kuin ero, mutta joskus on valittava piru tai paholainen. Ja joskus eroaminen on ainut tapa saada toinen tajuamaan että näin ei voi jatkua, eikä se ole aina lopullinen.
Entäs jos mies sanoo että muahan ei huvita puhua, ei oo mitään sanottavaa? Eikä siis vaan suostu puhumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;29879466:
Tuli mieleeni että oletko varma ettei miehellesi ole puhjennut jonkilainen mielisairaus? onko hän oikeasti käsitellyt nuo kaikki menetykset,masennukset jne.
Jotenkin tuntuisi siltä ettei mihelläsi ole nyt kaikki ihan ok,kerta muutos on ollut noin nopeaa.

Olen miettinyt ihan samaa. Jossain vaiheessa kun kuopus oli pieni, mies lopetti juomisen kokonaan. (kävi kerran viikossa baareilee) Hoiti työt ja kävi salilla.
Jossain vaiheessa alko puhuimaan ahdistuksesta, ja todettiin että alkoholi pitää unohtaa nyt kokonaan, koska se oli selkeä pakoreitti!
En tiedä onko esikoisen add diagnoosi+ ne muut diagnoosit saanu asiat tähän jamaan.
Siksi juuri haluaisin vaan saada jotain vastauksia mieheltä. Enhän voi auttaa, jos ei puhuta mistään, tai ehdottaa apua. Meillä on kuitenkin tässä suhteessa ollu vuosia todella ihanaa. Ja tämä uusi vauva on todella toivottu tapaus!
Koska eihän tämä nyt seksistä voi johtua.
Tänäänkin otti pikku ukon mukaan ja lähti äitenpvä lahja ostoksille.
Tuli naama virneessä takaisin, ja poitsu hoki vaan "shhh salaisuus"

Yhteistyössä