Olenkohan aseksuaalinen vai mikä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluton

Vieras
Joka aamu alan pelätä iltaa ja mietin,kuinka voisin luistaa illoista kokonaan. Saatuani lapset nukkumaan,tulee mies lähelle ja haluaa tyydytyksensä tavalla tai toisella. Mä en haluaisi yhtään mitään,mutta mies on saanut sen tuntumaan velvollisuudelta. Seksi on täysin mekaanista, vastenmielistä, pakotettua, ikävälle haisevaa, eritteistä, alkukantaista ja se sattuu. Käsityö miehelle on inhottavaa sekin. En osaa, häpeän itseni ja hänen puolestaan eläimellisyyttä, pakonomaista tarvetta jokapäiväiseen orgasmiin ja sen voimaa hallita elämää.

Tänä iltana olin ihan sippi. En saa nukahtaa,muuten mies herättää ja huutaa suutuspäissään,kuinka yritän laistaa velvollisuuksistani. Nukahdin vasta miehen tultua viereen. Havahduin tosin hyvin pian miehen suututtua ja lähdettyä muualle nukkumaan.

Huomenna lienee krapulapäivä, koska saamatonta iltaa seuraa kosto tavalla tai toisella.

Hyi kauhea. Olen myös ollut tilanteessa jossa seksi tuntunut velvollisuudelta. Se johtui siitä että mies oli hyperseksuaalinen, ja sitä olisi pitänyt olla monta kertaa päivässä... Itselleni riittää kerran viikossa. :)

Tuo suhde ei ole kunnossa, itse en mieheltäni tuollaista hyväksyisi. Sullakin olisi varmaan parempi elää ilman tuota miestä loppujen lopuksi? Eihän sitä kyllä näin ulkopuolinen voi tietää minkälainen teidän suhde on muuten...ei kuulosta normaalilta. :( Sun ei todellakaan tarvi suostua. Tietty voitte käydä juttelemassa jollekin, mutta en usko et sun mies suostuu...

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Kaipa tiedät itsekin, että sulla on väärä mies.

No eipä taida ihan niin mennä. Mulla samanlainen tilanne kuin ap:llä (ainakin siltä osin et seksi ei kiinnostaa tippaakaan) - jos jollekin haluisin antaa niin hälle, mutta mulla ei mitään kiinnostusta. :(

Ei puhuminen auta. Hän vain suuttuu siitä, eikä uskokaan yhtään. Hän alkaa syyttää pettämisestä, koska kyllähän munkin on jotakin pakko haluta, vaikka todella kammoan seksiä.

Voi miten tutulta kuulosti.
Tosin mulla on nyt tilanne, että mieheni on alkanut suhteen toisen naisen kanssa. Ja vaikka olen loukkaantunut, olen tavallaan helpottunut.

On ihanaa mennä nukkumaan "puhtain omatunnoin", eikä tarvitse enää pelätä, että mies suuttuu.
Ei hän tosin mitään kamalaa tehnyt suuttuessaan, mutta se raivo kuitenkin ahdisti.

Ja sinulla (niin kuin myös minulla) ei ole terve suhtautuminen seksiin, se on aikamoinen ongelma parisuhteessa.

Mahdollisuutemme on joko olla yksin tai löytää mies, joka ei myöskään halua seksiä.

Haluaisin miehelle mahdollisuuden kaikkeen haluamaansa seksiin, enkä haluaisi sitoa häntä tähän. Haluaisin, että hän lähtisi. En vain saa näille puheilleni muuta vastakaikua kuin kauhean raivon siitä, että olen pettäjä ja pedannut jo itselleni uuden elämän. Kunpa saisin olla rauhassa ja pitää tämän epäseksuaalisen kroppani itselläni ilman kajoamista ja pakotusta!

Yhteistyössä