H
Haluton
Vieras
Joka aamu alan pelätä iltaa ja mietin,kuinka voisin luistaa illoista kokonaan. Saatuani lapset nukkumaan,tulee mies lähelle ja haluaa tyydytyksensä tavalla tai toisella. Mä en haluaisi yhtään mitään,mutta mies on saanut sen tuntumaan velvollisuudelta. Seksi on täysin mekaanista, vastenmielistä, pakotettua, ikävälle haisevaa, eritteistä, alkukantaista ja se sattuu. Käsityö miehelle on inhottavaa sekin. En osaa, häpeän itseni ja hänen puolestaan eläimellisyyttä, pakonomaista tarvetta jokapäiväiseen orgasmiin ja sen voimaa hallita elämää.
Tänä iltana olin ihan sippi. En saa nukahtaa,muuten mies herättää ja huutaa suutuspäissään,kuinka yritän laistaa velvollisuuksistani. Nukahdin vasta miehen tultua viereen. Havahduin tosin hyvin pian miehen suututtua ja lähdettyä muualle nukkumaan.
Huomenna lienee krapulapäivä, koska saamatonta iltaa seuraa kosto tavalla tai toisella.
Tänä iltana olin ihan sippi. En saa nukahtaa,muuten mies herättää ja huutaa suutuspäissään,kuinka yritän laistaa velvollisuuksistani. Nukahdin vasta miehen tultua viereen. Havahduin tosin hyvin pian miehen suututtua ja lähdettyä muualle nukkumaan.
Huomenna lienee krapulapäivä, koska saamatonta iltaa seuraa kosto tavalla tai toisella.