[QUOTE="Janika";25349559]Entä äitiyspakkaushaalari? Meidän muksu mahtuu vielä siihen 1v2kk. En ole muilla äp-haalaria enää vuosikkailla nähnyt, mutta kun mahtuu päälle, miksi ostaa uutta.
Tosi monella on tikettiä ja lassieta, reimaa.[/QUOTE]
Käytä vaan jos mahtuu, me käytettiin sitä viime talvena joulukuussa syntyneellä lopputalvesta, enää ei mahdu kun lapsi on 1-vuotias ja isokokoinen, mutta jos mahtuisi vielä niin käyttäisin kyllä

. Mietin vaan, että eikö maassa ryömivälle tai istuvalle lapselle tarvitse siihen päälle kurahousut tai jotain, ettei peppu kastu?
Mä en kyllä ole ottanut sitä ilkeänä vertailuna tai arvosteluna, jos joku kyselee, puhuuko tai käveleekö meidän lapsi. Meillä on tasan 1-vuotias joka oppi juuri kävelemään, mutta on vielä sen verran arka ja varovainen että kulkee yleensä konttaamalla, varsinkin ulkona. Rukkaset kädessä ei oikein osaa tehdä mitään. Ei puhu vielä sanoja. Kyllä se vielä ehtii
Mä luulen että ihmiset kyselee ihan mielenkiinnosta, eiköhän kaikki tiedä, että lapset kehittyvät eri tahtiin. Varmasti niitäkin nuijia löytyy, jotka kehuskelevat oman lapsensa taidoilla ja haluavat kilpailla sillä kenen lapsi oppii mitäkin ensimmäisenä, mutta en itse ainakaan ajattele mitään pahaa esimerkiksi tuttavan saman ikäisestä lapsesta, joka kulkee vielä ryömimällä

Kannattaa hakea parempaa seuraa, jos ihmiset on inhottavia. Voi olla, että äitikin joskus ottaa ihan ystävällisessä mielessä esitetyt kysymykset tai kommentit ilkeinä, kun on itse niin herkkä lapseen liittyvissä asioissa.