Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"nassu"
ei kannata kutsua koiraa houkutellen sitä makkaralla, varsinkaan jos talon ja tien välissä on syvä oja ja ruusupuskia ja koiran kaulassa hihna ja sen toisessa päässä miehesi pyörän selässä ;D

jos takalunkka (takaluukku) ei mene kiinni vaikka paiskot kuinka, ja sitten kun saat sen vihdoin kiinni tulee mieleen katsoa miksi se ei mennyt kiinni... kännykkä välissä!

kännykkää, avain nippua ja lompakkoa ei kannata jättää auton katolle ja ajaa pillurallia ympäri kyliä, joudut ajaan uudelleen metsästäen kännykkää joka löytyy ekasta risteyksestä, lompsa seuraavasta mutkasta ja avaimet varmaan josain viemärissä

maitoa/mehua ei kannata kaataa lasin ollessa 3v:n kädessä (tein sen tunti sitten :/ )

ja niitä jäitä kannattaa putsata auton katolta jos ne alkaa koliseen kattokaiteiden välissä ees takasi mutkissa, tuloksena kun jarrutat liikenne valoihin ... tuli pimeys ja hupaisia katseita kun akka siivoaa niitä jumalattomia jää laattoja ikkunalta :D
 
"unimatti"
ei kannata mennä unenpöpperössä risaisessa (lue tissit paljaana) roikkuvassa alimittaisessa yöpaidassa hiukset pystyssä edellispäivän meikit valuneena naamassa avaamaan hirveellä vauhilla ovea kun heräät ovikellon pimputukseen, ja huomaat sisäovella joissa lasi ikkunat ulos asti että on myöhäistä perääntyä.. ovella voi olla vaikka ex tango kuningas :/
 
luettua
Alkuperäinen kirjoittaja Sätkyt;26628390:
Kissan (tai muidenkin elukoiden) karvojen siivoamiseen hyvä teippiharja on hyvä myös tuollaisen sotkun siivoamiseen!

Nimim. Been there done that
Ja tähän liittyen luin just:
Miten niin teippiharja on kätevä eläimenkarvojen poistamiseen? Minun kissani vihaa sitä, kun koitan harjata sen teippiharjalla...
Minä luulen, että myös minun koirani vihaisi vaikka karvanlähtö on just mieletöntä...
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
[QUOTE="Äitee";26628297]Älä pese mustia vaatteita, tai muitakaan, tarkistamatta ensin taskuja, että onko niissä paperinenäliinoja. Kauhea nyppiminen....[/QUOTE]

Tää on mulle niin arkipäivää että oon ratkaissu pulman. Pyykit ulos kuivumaan
ja kuivina kunnon ravistelu ja uudestaan koneeseen ja sit kuivausrumpuun :).
 
Viimeksi muokattu:
"..."
[QUOTE="vihreä";26627358]Yöks :X En tahdo tietää miltä tuo seos mahtaa maistua. Se poretabletti yksinään kuplimassa oli riittävän karmee kokemus.[/QUOTE]

Yäk. Ite tuli testattua poretabletti kaverin luona krapulassa, kun muutakaan särkylääkettä ei ollut saatavilla. Tosi huono olo, jumalaton päänsärky ja sitten pitäisi niellä sellainen pahanmakuinen vesi-poretabletti-seos. :x
Ei kiitos mulle enää ikinä noita poretabletteja.
 
Min kamat
Älä koskaan pistä foliota mikroon edes kokeilumielessä. Syttyy helposti tuleen.
Älä myöskään yritä sulattaa suklaata mikrossa pistämällä lautaselle 150g maitosuklaata ja aikaa 1min... Palaa kiinni ja kaikkialla haisee palaneelle.

Älä ikinä aja pilkkopimeällä pyörällä, etenkin jos teet sen nurmikolla... Nimim. Ajoin loppusyksystä pilkkopimeällä nurmikolla, kunnes törmäsin kantoon ja lensin pyörän päältä asfalttiin... Teinivuosien kokeilu.
 
-----
Älä irrota lepattavasta kynttilälampusta sitä lamppuosaa tai jos irrotat, niin älä missään nimessä työnnä sormea siihen lampun paikalle. Tuli ihan kivat napsut.

Älä ikinä siemaile tylsyyksissäsi litran viskipullosta samalla kun möllötät tietokoneella. Tuli huomaamatta juotua tosi kovat kännit ja pilattua oksennuksella patja ja petauspatja. Maton sain sentään pestyä, mutta patja ja petari menii vaihtoon.
 
puppe6
jos et tiedä autoista mitään älä yritä itse viedä sitä huoltoon vaan anna suosiolla jonkun muun viedä se. Nolaat vain itsesi. Huoltomiehillä oli varmaan hauskaa kun yritin siinä selittää mikä autossa on vikana.. Selitin et lokasuojista kuuluu nikinää kun nostan kytkimen, lopulta kälvin ajamassa autolla itte ja näytin miten se ääni tulee. Diagnoosi oli että opettele ajamaan äläkä nosta kytkintä rymäyttämällä......... :D

Sitten kerran mulle sanottiin huollosta että osta liikkeestä x osa y niiin saat halvimmalla. No mähän että ostan... En tiennyt edes mikä on koko umpio ja menin sitä ostamaan. Siellä myymälässä yritän sitten selittää et joku umpio ja se kyselee että tarviinko kaks, mä että en tiiä.. Ja että mikä siinä on rikki, joku säätömoottori vai joku muu.. Selitin vaan että no se mikä pitää olla katsastukseen. Tuli myyjälle monesti facepalm sen keskustelun aikana :D lopulta varasin jonkun randomosan ja unohdin koko asian ja ajan edelleen väärin suunnatuilla valoilla joita ei kuulemma saa suunnattua ilman sitä osaa...
 
"Vieras"
Jos olet jotenkin kämmännyt ja saanut kipsin jalkaan niin älä ihmeessä sitten tule ulkoa sateesta suoraan parketille kuivaamatta ensin niitä kävelykeppien kumipäitä! Voi olla että häntäluu murtuu.

Äläkä käytä suolakuorintaa tarkastamatta ettei missään ole (edes pientä) haavaa. Muista myös kädet varsinkin jos sattuu olemaan niin että ne on TÄYNNÄ pieniä paperihaavoja ja kynsinauhat rikki.
 
"Vieras"
Älä missään tapauksessa koskaan viivyttele ja kysele että mitäs löysit kun näet taaperon kontillaan metsäretkellä tutkimassa tienvarressa jotain. Se todennäköisesti on koiranp**kaa ja metsäretki päättyy siihen.

Älä peruuta parkkiin katsomatta taakse. Siellä voi olla tolppa. Ja tähän liittyen älä aja väsyneenä sillä aivojumi voi maksaa yllättävän paljon.
 
Ei kannata yrittää juoda tuopillista vettä hengittämättä. Jos juodessa kuitenkin tulee pakottava tarve hengittää, nii ota nyt ihmeessä se tuoppi pois suustasi!

Jos lääkkeessä mainitaan olevan "antabusreaktio", niin pidä ihan vaan varuks muutama varo päivä kuurin loputtua! Kolmen kaljan jälkeen saatat sammua suihkuun :whistle:
 

Yhteistyössä