Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ei kannata laskea silmälasejaan viereensä sängyn päälle.
Ei kannata myöskään ripustaa silmälasejaan koukkuun sovituskopissa ja jättää niitä sitten sinne.
Ei kannata sekoittaa pannulla sulatettua sokeria muovikauhalla.
 
"oooooo"
Älä sano: "huh, onneksi!" ja pyyhkäise muka otsaa helpotuksen merkiksi, kun poliisi ilmoittaa puhalluttamisesi jälkeen että nollaa näyttää.

Poliisilla ei oikein meinannut huumorintaju riittää, vaikka yritin selitellä ,että sitä vaan meinasin että olisin kyllä vetänyt viimeksi ihan hirveät lärvit, jos vieläkin mittari värähtää, kun oli ehtinyt jo muutama vuosi vierähtää siitä kun olin humalaan asti itseni juonut. Sain sitten tehdä myös huumeiden käytön paljastavan sylkitestin ja senkin näyttäessä puhdasta tulosta, poliisimies harkitsi vielä veritesteihin viemistä. Onneksi parinsa ei ollut ihan niin virkaintoinen ja sattuipa olemaan vielä etäinen tuttava, joten hän uskoi minun vaan vitsailleen. Nyt jo naurattaa, mutta silloin alkoi olla vitsit vähissä kun eivät meinanneet päästää eteenpäin. :D
 
........
-älä ota uunivuokaa pois uunista ilman uunikintaita
-älä "virkistä" väsynyttä kuskia läppäämällä häntä avokämmenellä poskelle
-älä jätä hametta pikkuhousujen sisään vessareissun jälkeen ja jatka rauhassa kiertelyä Stockalla
-älä sano kampaajalle, että "lyhennä vaan reilulla kädellä"
-kun lasket vesiliukumäestä täpötäudessä vesipuistossa, varmista että bikinien yläosa pysyy paikoillaan
-kun keksit sheivata miehesi alapään "ihan vaan kokeilumielessä" varmista ettei seur päivänä ole sukusi kanssa saunailtaa
 
Jos oot viettämäs pippaloota jollaki kämpällä jonne joku naapureista soittaa poliisit ja poliisien olles pihalla älä kyttää kaverin kans toisen poliisin persettä asunnosta sisältä ja vielä ääneen kehu toisen persettä. Siinä kohtaa voi seuras oleva nuori mies sanoa, että olkaa hiljaa ku se on mun pikkuserkku. Siinä kohtaa on myös hyvä huomata, että tuuletusikkuna on auki ja sopii toivoa, että puhe ei oo kuulunu pihalle.
 
"Riksu"
Älä koskaan oleta, että nainen on raskaana, vaikka ilmiselvästi omasta mielestäsi onkin.
Kerran onnittelin, kun vanha luokkakaveri tuli maha pystyssä vastaan. Toista kertaa en kommentoi asiaa, vaikka vauvan pää pilkottaisi lahkeesta.
 
537888
Älkää olettako että puhelimeen vastaa aina juuri se henkilö kelle numero kuuluu. Yritin teinivuosina soittaa poikaystäväni kännykkään monta kertaa, ja kun tämä lopulta vastasi, aloin heti pulputtaa siitä miten olin tehnyt raskaustestin ja olin paksuna jne. Sitten n. 5 minuutin selostuksen jälkeen, pidin vihdoin taukoa puheestani ja puhelimen toisesta päästä kuuluu, että "Ville on kyllä just nyt suihkussa, täällä on Eila (Villen äiti).." :)
 
537888
Älkää olettako että puhelimeen vastaa aina juuri se henkilö kelle numero kuuluu. Yritin teinivuosina soittaa poikaystäväni kännykkään monta kertaa, ja kun tämä lopulta vastasi, aloin heti pulputtaa siitä miten olin tehnyt raskaustestin ja olin paksuna jne. Sitten n. 5 minuutin selostuksen jälkeen, pidin vihdoin taukoa puheestani ja puhelimen toisesta päästä kuuluu, että "Ville on kyllä just nyt suihkussa, täällä on Eila (Villen äiti).." :)
Niin ja älkää kokeilko "cinnamon challengea", vai mikä se nyt englanniksi onkaan. Tarkoituksena lappaa iso annos kanelia suuhun ja saada se sitten vielä alas. Lopputuloksena on tietysti se että vahingossa vedät sitä henkeen, vesikään ei pelasta ja kun yrität puhua saat aikaan vaan köhimistä ja kanelinpöllähdyksiä suustasi..
 
[QUOTE="Riksu";26639352]Älä koskaan oleta, että nainen on raskaana, vaikka ilmiselvästi omasta mielestäsi onkin.
Kerran onnittelin, kun vanha luokkakaveri tuli maha pystyssä vastaan. Toista kertaa en kommentoi asiaa, vaikka vauvan pää pilkottaisi lahkeesta.[/QUOTE]

:LOL:
 
"Zap"
[QUOTE="vieras";26627087]Tämä on lähinnä miehille; älä tahallasi provosoi raskaana olevaa naista, jonka oireisiin kuuluu ärtymys (tai mielialanvaihtelut).[/QUOTE]

Ai? Minä olen luullut näiden oireiden olevan kaikkien naisten perusfeature liittymättä mitenkään raskauteen!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"sondersson"
[QUOTE="Muru";26638104]Kun palaat aamuyöllä baarista kotiin, älä ota mukaasi matkan varrelta löytämääsi irronnutta liikennemerkkiä.
Nimimerkillä heräsin krapulassa liikennemerkin kanssa.[/QUOTE]

Mulle on käyny sama :D Ja myös sellanen punakeltanen puomi oli yks aamu ilmestynyt mun huoneeseen teininä.
 
"tiitu"
Jos olet umpiväsynyt, älä ajattele että ummistat silmäsi IHAN VAIN HETKEKSI.

Etenkään koulussa, oppitunnilla, työpaikan kahvipöydässä, vieraan ihmisen kotona yksin (työtehtävissä) nojatuolissa, julkisessa kulkuneuvossa tai wc:ssä.

Heräät yksin luokasta tai siihen kun opettaja lyö nyrkillä pulpettiin, Heräät yksin kahvipöydästä, kun muut ovat menneet jatkamaan töitä, heräät siitä nojatuolista liian myöhään työt tekemättä, heräät busista jossain kaukana kotoa tai yksin yöllä kuskin poistuttua ja lukittua ovet, heräät sieltä wc:stä johonkin tietämättä mitä miksi koska.

Kaikki nämä on koettu.
 
  • Tykkää
Reactions: JuiceFani

Yhteistyössä