No olin fiksuna tyttönä sitä mieltä, että ilman ripsiväriä meikkini on kaamea ja niinpä sitten ainoa vastaavaa muistuttava tuote oli se kynsilakka. Näin jälkeenpäin ajateltuna (ja vuosien päästä) olis voinu kokeilla sutata sen verran kajalillakinei oo totta! mistä moinen idea?!
Ja tähän liittyen luin just:
Miten niin teippiharja on kätevä eläimenkarvojen poistamiseen? Minun kissani vihaa sitä, kun koitan harjata sen teippiharjalla...
Minä luulen, että myös minun koirani vihaisi vaikka karvanlähtö on just mieletöntä...
Tätä on kokeiltava. Eli etikkaa on ostettava lisää ja tarkistettava soodatilanne. =)Onhan se kokeiltava :xmas: Oletko sä koskaan käyttänyt viemärien puhdistamiseen tai siivoukseen etikkaa ja soodaa? Nehän silleen kivasti kuohuu yhdessä....
Tämän kommentin takia mun piti vuosien jälkeen kirjautua sisälle että pääsen tästä tykkäämään. Mä kuulun ihan takuulla samaan uskonlahkoon. Jotkut törkeet kuulema pesee vessojaki COCA-COLALLA. Voitteko kuvitella. Haaskausta.Mun uskontoni kieltää hyvän colan tuhlaamisen...
Mutta jos vaikka tieteen nimessä :saint:. Ostan jotain pahaa euroshoppericolaa sitä varten.
Suhina vaan käy!Onhan se kokeiltava :xmas: Oletko sä koskaan käyttänyt viemärien puhdistamiseen tai siivoukseen etikkaa ja soodaa? Nehän silleen kivasti kuohuu yhdessä....
pitäs saada piirustukset pois seinästä!Mitä siinä tapahtuu :O
Siis AUTS noille Mummon huulille ja kielelle.- Älä maista sauvasekoittimesta hillon makua, tai jos on pakko maistaa niin ota töpseli ensiksi pois seinästä. (Mummelin huulet ja kieli palasina)
- Autotallissa puuhaillessa älä pidä vesipulloasi ja tärpättipulloa vierekkäin. Saatat vahingossa ottaa janoosi ison kulauksen tärpättiä veden sijasta.
- Älä laita hapankorppua leivänpaahtimeen. Syttyy palamaan...
Tämä pätee myös miespuolisiin kuseksijiin. Vaikka takanasi oleva pensaikko peittääkin näkyvyyden kadulle,Pitkäksi venähtäneen baari-illan jälkeen käydessäsi puskapissalla muista varmistaa mitä takanasi on. Hienon hotellin aamiaisella olevat tuskin arvostavat "pyöreitä poskiasi"...
Myöskään ruohonleikkuri ei nukahda sillä aikaa kun jutustelee pitkän tovin naapurin kanssa, eikä sen tarvitsekaan.Tuosta lapsi pyöränistuimessa jutusta tuli mieleen:
Älä ala kauppajonossa tuudittamaan ostoskärryä - maito ja makkara eivät kuitenkaan nukahda.