ÄLÄ OSTA tätä lista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
gg
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkuttimia:
Mulla on tuhannen ja yhden sortin hilavitkuttimia, kun aina menen vipuun ja uskon että olis käytössä hyvä.

Mulla on grupsin espressokeitin, jolla voi keittää normikahviakin. Espresso hajosi heti, se maidonvaahdotin tikku hajosi vielä nopeammin.

Hitopöytä. P***immissa malleissa voi kantta nostamalla laittaa siihen vauvan ammeen. No jos pöytä mahtuu vessaan, ihan ok, mutta kuka sitä vettä jaksaa litroittain kantaa makkariin tai lastenhuoneeseen ja takaisin. Muutenkin ei pitkään ole toimiva, ihan parin ekakuukauden aikana. Mulla meni sylihoidoksi. Parempi virittää pesukoneen päälle tai muuten vessaan asennettava malli toimii paremmin.

IKEA:n lasit, ei tarvi paljon kopsahtaa, niin menee ihan säpäleiksi. Muutenkin lähes kaikki IKEA:sta kestää nippa nappa kuljetuksen kotiin asti, saatikka käytössä...

Mikrossa valmistettavat valmisruuat. Maistuu muoville ja pitää nälän korkeintaan 2 tuntia...

peesi noille ikean laseille ostin toukokuulla niitä elefantti-laseja 12 kpl jäljellä 1 ehjä kun pikkasen osuu pöydän reunaan/toiseen lasiin niin rikki on
 
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkuttimia:
Mulla on tuhannen ja yhden sortin hilavitkuttimia, kun aina menen vipuun ja uskon että olis käytössä hyvä.

Mulla on grupsin espressokeitin, jolla voi keittää normikahviakin. Espresso hajosi heti, se maidonvaahdotin tikku hajosi vielä nopeammin.

Hitopöytä. P***immissa malleissa voi kantta nostamalla laittaa siihen vauvan ammeen. No jos pöytä mahtuu vessaan, ihan ok, mutta kuka sitä vettä jaksaa litroittain kantaa makkariin tai lastenhuoneeseen ja takaisin. Muutenkin ei pitkään ole toimiva, ihan parin ekakuukauden aikana. Mulla meni sylihoidoksi. Parempi virittää pesukoneen päälle tai muuten vessaan asennettava malli toimii paremmin.

IKEA:n lasit, ei tarvi paljon kopsahtaa, niin menee ihan säpäleiksi. Muutenkin lähes kaikki IKEA:sta kestää nippa nappa kuljetuksen kotiin asti, saatikka käytössä...

Mikrossa valmistettavat valmisruuat. Maistuu muoville ja pitää nälän korkeintaan 2 tuntia...

peesi noille ikean laseille ostin toukokuulla niitä elefantti-laseja 12 kpl jäljellä 1 ehjä kun pikkasen osuu pöydän reunaan/toiseen lasiin niin rikki on
meillä ikean laseja en nyt muista mikä nimeltään mutta ovat kestäneet jo pitkään. muitakin astioita on paljon ikeasta ja hyvin kestävät käyttöä.
samoten olen ollut ikean huonekaluihin todella tyytyväinen, ennemmin ostan ikeasta kuin esim. maskusta josta saat isolla rahalla halpaa kamaa mikä ei kestä mitään.

 
hmmmm
Euroshopperin/Eldoradon tms. kermajuusto (vastaavannäköinen kuin Oltermanni). Voi luoja, että oli pahaa. Oli muuten eka kerta, kun meidän 5-henkisessä perheessä jäänyt juusto syömättä.

Portin valmiiksipakatut mureat possun pihvit (eri makuja). Niihin on pumpattu niin paljon suolaliuosta, että eivät maistu lihalta ollenkaan....
 
kyllästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.
Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminut
Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale" :D
Juu, kaksi samanlaista maanataikipaletta.
No näin varmaan on vain tainnut käydä :)
Olet siis maanataikappale magneetti :p :D ;)
Niin siis mulla on vain tuo dvd-soitin!!!!

 
Meillä on IKEAsta yhtä ja toista astiaa, juomalaseja, paistokasari x2 etc., eikä oo kyllä mitään valittamista :eek: yhteensä 3 lautasta mennyt rikki kolmen vuoden aikana. Ja juurikin aika korkeelta lattialle tiputettuna menneet säpäleiksi. Muuten ohuet punkku- ja kuoharilasitkin on ihan ehjiä, vaikka niitä oonkin välillä kolautellu tiskipöytään.

Mutta tosiaan, noi halpiskahvit ja halpistonnikalat on ainakin iha kauheita. Joskus halvalla saa hyvääkin, mut ei noiden kohdalla.

Ja valmismarinoidut broilerinsuikaleet...nehän on ihan huijausta. Sinne marinadin sekaan voi tunkee vaikka ja mitä paskaa, kun marinadin seasta ei sitä kaupassa näe. Ja sit voi myydä hirveeseen tarjoushintaan, kun puolet onkin marinadia. Todellisuudessa siinä rasiassa on sitä itse lihaa paljon vähemmän kun se 300g, mitä paketissa lukee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Listataampa ihan mitä vaan, mitä olette kokeilleet ja todenneet huonoksi.
Aloitan:

Jaffan Mansikka-banaani Smoothie = P*skan väristä ja ihan hemmetin pahaa!
Ap:ta peesailen. Ei maistunut mansikalta eikä banaanilta vaan joltain käyneeltä appelsiinilta tms. Jos olisin ostanut appelsiini- tai sitruunasmoothien, olisi ehkä ollut jotenkuten siedettävää, mutta odotin jotain pehmeämmän makuista.
 
Prättis
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Sama homma. Pitkään halusin, että mies toisi mulle sitä. Ja sitten kun sainkin sitä synnäriltä palattuani, niin olipa kyllä semmoinen pettymys että! Törkee hinta sellaisesta moskasta!
 
vieras
X-tra tonnikala
Euroshopper tonnikala
Euroshopper kalapuikot (YÄK!)
Euroshopper wc-paperi (menee puoli rullaa ku pyyhkii kakkapyllyn :D)
En muista firmaa mutta poronkäristys säilykepurkissa (haisee ihan märälle koiralle!)
Savulohi tms. pakastepasteijat
 

Yhteistyössä