vieras
Tää on niin totta!! :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:euroshopperin tonnikala..kissakaan ei syäny sitä.. :x
Tää on niin totta!! :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:euroshopperin tonnikala..kissakaan ei syäny sitä.. :x
Peesaan tätä! Me tosin maistettiin sitä mansikkaversiota. Torttu maksoi 10 ? ja oli ihan kuivaa ja pahaa. Hillokin välissä jotain sekunda saksalaista imelää tahnaa. YÖK!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Totta! Kallista ja kamalaa!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Mistähän Lidlin kahvi on kotoisin.... Suomessa ei tietääkseni kasva kahvipensaitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä juodaan vain Lildlin Arabica -kahvia, eikä mitään vietnamilaista, joita on useimmat "suomalaiset" kahvit.
Miksi muuten tällaiset "ÄLÄOSTA" jutut perustuvat makuasioihin. Sinönsä jo älytön avaus, josta odotin jotain älykkäämpää vastauksien perusteluina.
Öh, siis SAKSASSAkaan ei kasva kahvipensaita.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Mistähän Lidlin kahvi on kotoisin.... Suomessa ei tietääkseni kasva kahvipensaita
Tätä täytyy peesata! :xAlkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:17% Aurajuusto, on kuin kumia söisi. Kevytjuustot joissa rasvaa alle 15%, kumia nekin. Marinoidut broilerisuikaleet, pientä lihasilppua kamalassa maustemössössä.
Joo, se maistuu vaan voille! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Kyllä tuo Veet ainakin mulla toimii! Pitää vaan sillä sienellä hieroa jalkoja vähäsen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Joo tuo vesimeloni homma totta :x
ED-energiajuoma mehujäätelöä. Yööääks :x Juomana parempaa.
Enkä osta enää Veet-ihokarvanpoisto ainetta, sitä suihkussa käytettävää, viimeekskii kintut ihan yhtä karvasia kuin ennen käsittelyä.
Joku oli viel mut unehtu
Atrian pizzat on tosiaan paskoja: aina ihan raaka pohja! :$Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Pirkan kana- ja possusuikaleet. Atrian lihamakaronilaatikko ja Atrian roiskeläppä-pizzat. Bosch silitysrauta se halvin malli. Ehrman vanukkaat.
Tähän pakko kommentoidaa.. Oletko testannut Saarioisten suikaleita? Mä olen monen monta kertaa yllättynyt kuinka isoja ne on (ja varsinkin se kerma-rosepippu on jopa hyvää). Meillä harvemmin siis ostetaan mitään valmismarinoituja..Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:17% Aurajuusto, on kuin kumia söisi. Kevytjuustot joissa rasvaa alle 15%, kumia nekin. Marinoidut broilerisuikaleet, pientä lihasilppua kamalassa maustemössössä.
nam, mun mielestä toi on ihan älyttömän hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Tämä on muuten totta, Saarioisten suikaleet ovat isompia!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tähän pakko kommentoidaa.. Oletko testannut Saarioisten suikaleita? Mä olen monen monta kertaa yllättynyt kuinka isoja ne on (ja varsinkin se kerma-rosepippu on jopa hyvää). Meillä harvemmin siis ostetaan mitään valmismarinoituja..Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:17% Aurajuusto, on kuin kumia söisi. Kevytjuustot joissa rasvaa alle 15%, kumia nekin. Marinoidut broilerisuikaleet, pientä lihasilppua kamalassa maustemössössä.
Juu, ihan kamalaa! Meillä tosin kelpasi kissalle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:euroshopperin tonnikala..kissakaan ei syäny sitä.. :x
Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
noihan on hyviä. Makuasia =)Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Estrellan tilli&ruohosipuli sipsejä. Ikinä' ennen ei ole sipsit jääneet minulta syömättä!
Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminutAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!