ÄLÄ OSTA tätä lista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
CC
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Peesaan tätä! Me tosin maistettiin sitä mansikkaversiota. Torttu maksoi 10 ? ja oli ihan kuivaa ja pahaa. Hillokin välissä jotain sekunda saksalaista imelää tahnaa. YÖK!
 
Ihmemaan Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä juodaan vain Lildlin Arabica -kahvia, eikä mitään vietnamilaista, joita on useimmat "suomalaiset" kahvit.

Miksi muuten tällaiset "ÄLÄOSTA" jutut perustuvat makuasioihin. Sinönsä jo älytön avaus, josta odotin jotain älykkäämpää vastauksien perusteluina.
Mistähän Lidlin kahvi on kotoisin.... Suomessa ei tietääkseni kasva kahvipensaita ;)

Maun, tuoksun, ulkonäön ja koostumuksen perusteellahan tuotteita yleensä arvostellaan. Toki on myös eettisiä ja ekologisia perusteita, mutta yhtä henkilökohtaisia nekin syyt ovat.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Joo tuo vesimeloni homma totta :x

ED-energiajuoma mehujäätelöä. Yööääks :x Juomana parempaa.
Enkä osta enää Veet-ihokarvanpoisto ainetta, sitä suihkussa käytettävää, viimeekskii kintut ihan yhtä karvasia kuin ennen käsittelyä.

Joku oli viel mut unehtu :whistle:
Kyllä tuo Veet ainakin mulla toimii! Pitää vaan sillä sienellä hieroa jalkoja vähäsen.
 
hyi kettu!
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Pirkan kana- ja possusuikaleet. Atrian lihamakaronilaatikko ja Atrian roiskeläppä-pizzat. Bosch silitysrauta se halvin malli. Ehrman vanukkaat.
Atrian pizzat on tosiaan paskoja: aina ihan raaka pohja! :$
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
17% Aurajuusto, on kuin kumia söisi. Kevytjuustot joissa rasvaa alle 15%, kumia nekin. Marinoidut broilerisuikaleet, pientä lihasilppua kamalassa maustemössössä.
Tähän pakko kommentoidaa.. Oletko testannut Saarioisten suikaleita? Mä olen monen monta kertaa yllättynyt kuinka isoja ne on (ja varsinkin se kerma-rosepippu on jopa hyvää). Meillä harvemmin siis ostetaan mitään valmismarinoituja..
 
maija
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
nam, mun mielestä toi on ihan älyttömän hyvää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
17% Aurajuusto, on kuin kumia söisi. Kevytjuustot joissa rasvaa alle 15%, kumia nekin. Marinoidut broilerisuikaleet, pientä lihasilppua kamalassa maustemössössä.
Tähän pakko kommentoidaa.. Oletko testannut Saarioisten suikaleita? Mä olen monen monta kertaa yllättynyt kuinka isoja ne on (ja varsinkin se kerma-rosepippu on jopa hyvää). Meillä harvemmin siis ostetaan mitään valmismarinoituja..
Tämä on muuten totta, Saarioisten suikaleet ovat isompia!
 
piprane ema pihalla
En valitettavasti muista niiden oikeeta nimeä, mutta kerran oli prismasta kasvispihvit loppuneet ja ostettiin sellasia 2-3cm halkaisijaltaan olevia jotain kasvisjuttuja, joissa oli inuliitteja ( kai jotain kuituja ) ja ne jäi multa syömättä, yäks.
 
myy
kaikkien valmistajien broilerin fileesuikaleet/paistisuikaleet marinadissa. ihan ällön näköstä mössöä tulee ja sisältää lisäksi sitä natruimglukamaatti (vai mikä se nyt oli, E621 muistaakseni) josta pitkällä aika välillä saa ties mitä kivaa pikku tautia jne..
 

Yhteistyössä