ÄLÄ OSTA tätä lista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä" :x :x
* Lihatukku Jouni Partasen lihoja --> Kolme kertaa erehtynyt ostamaan, joka kerta pilalla kun paketin avannut!
Mä olen eri mieltä Partasen lihoista! :D
Niin minäkin, täysin eri mieltä.
Parempia pihvejä en ole koskaan saanut.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
peesi, pahaa on
Kiitos tästä tiedosta! Itse kanssa kuolannut sit jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole raaskinut ostaa. Tietääpähän ettei tarvii enää kuolatakaan.. :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kiitos tästä tiedosta! Itse kanssa kuolannut sit jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole raaskinut ostaa. Tietääpähän ettei tarvii enää kuolatakaan.. :D
Peesi! :D Se vaan näyttää niin hyvältä, mut kiva ettei tarvi ostaa kun on tosiaan tortulla hintaa :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
s
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.
Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminut
Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale" :D
 
h
Extra-tonnikala (vai mitä se prismasta saatava on nimeltään? ) :)
Laitettiin sitä pizzaan ja se maistu aivan kauheelle, ihan härskiintyneelle!! Ei oikein pizza tehnyt kauppaansa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.
Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminut
Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale" :D
Juu, kaksi samanlaista maanataikipaletta.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Valmiiksi paloiteltua vesimelonia, ei sittenkään vaikka lupauksensa mukaan päiväystä on vielä jäljellä ja pala näyttää ihan hyvältä.
Pilalla se on silti :/ :x
valmiiksi viipaloitua melonia?!? onks semmostakin...voi hyvää päivää :LOL:
No ei kun niitä meloni lohkoja- siis rantapallon kokoisesta melonista lohkottuja hivenen pienempiä palasia.
Nää on just niitä, kun isosta melonista menee osa pilalle ja se pilaantunut osa heitetään kaupassa pois. Sit sitä loppuosaa yritetään myydä tuoreena melonina. Pilaantuvat kotona heti.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Joo, se maistuu vaan voille! Yök!
erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.
Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminut
Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale" :D
Juu, kaksi samanlaista maanataikipaletta.
No näin varmaan on vain tainnut käydä :)
Olet siis maanataikappale magneetti :p :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Valmiiksi paloiteltua vesimelonia, ei sittenkään vaikka lupauksensa mukaan päiväystä on vielä jäljellä ja pala näyttää ihan hyvältä.
Pilalla se on silti :/ :x
valmiiksi viipaloitua melonia?!? onks semmostakin...voi hyvää päivää :LOL:
No ei kun niitä meloni lohkoja- siis rantapallon kokoisesta melonista lohkottuja hivenen pienempiä palasia.
Nää on just niitä, kun isosta melonista menee osa pilalle ja se pilaantunut osa heitetään kaupassa pois. Sit sitä loppuosaa yritetään myydä tuoreena melonina. Pilaantuvat kotona heti.
Meille ainakin työpaikalle tulee ne melonilohkot valmiiksi lohkottuina+pakattuina.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
peesi, pahaa on
ostin joskus vuosia sit sellasen jättiunelmatortun kun olivat markkinoilla myymässä.sillon se oli ihan sairaan hyvää! joku aika sit ostin kaupasta samanlaisen ja ei ollu kyllä yhtään samanlaista...oli kuiva ja maistu ihan jollekin säilöntäaineelle tms..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Joo, se maistuu vaan voille! Yök!
erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..
Nimenomaan voitahan se kreemitäyte suurimmaksi osaksi on. Kylässä joskus sellaisen eteeni sain ja ällöttävää oli!
 
Wilmuska
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Joo, se maistuu vaan voille! Yök!
erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..
Jollen väärin muista, niin voikreemiä on välissä. Ja kuten moni muukin on todennut, näyttävät hyvältä, mutta maistuvat ihan kamalalta. Sokeriakin on pinnassa niin paljon, että alkoi tuntua siltä kuin pikkukiviä söisi.

 
Pirkka jauheliha, molemmilla kerroilla härskiintynyt ennen päiväyksiä. Ruoskiinhan se meni.
En ole kovin nirso, että nyt ei tule muuta mieleen, eikun tuleepa... Fanipala-jäätelötuutti, hyi hitto. Kuivan oloinen ja mauton, ei yhtään niin herkullinen kuin fanipalat on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Joo, se maistuu vaan voille! Yök!
erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..
No mitähän se kreemi on muuta kuin rasvaa? Ei siellä mitään kermaa ole välissä, vaan kreemiä.
 
dsf
euroshopperin tonnikalahiutaleet öljyssä :D ennemminkin tonnikalanhajuista öljyä!! puristin kannella öljyn pois koiran kuppiin ja "kalaa" jäi pohjalle alle sentti!
älä osta hiutaleita ollenkaan, niis on suoletki näköjään mukana! :D
 
hilavitkuttimia
Mulla on tuhannen ja yhden sortin hilavitkuttimia, kun aina menen vipuun ja uskon että olis käytössä hyvä.

Mulla on grupsin espressokeitin, jolla voi keittää normikahviakin. Espresso hajosi heti, se maidonvaahdotin tikku hajosi vielä nopeammin.

Hitopöytä. P***immissa malleissa voi kantta nostamalla laittaa siihen vauvan ammeen. No jos pöytä mahtuu vessaan, ihan ok, mutta kuka sitä vettä jaksaa litroittain kantaa makkariin tai lastenhuoneeseen ja takaisin. Muutenkin ei pitkään ole toimiva, ihan parin ekakuukauden aikana. Mulla meni sylihoidoksi. Parempi virittää pesukoneen päälle tai muuten vessaan asennettava malli toimii paremmin.

IKEA:n lasit, ei tarvi paljon kopsahtaa, niin menee ihan säpäleiksi. Muutenkin lähes kaikki IKEA:sta kestää nippa nappa kuljetuksen kotiin asti, saatikka käytössä...

Mikrossa valmistettavat valmisruuat. Maistuu muoville ja pitää nälän korkeintaan 2 tuntia...
 

Yhteistyössä