Mä olen eri mieltä Partasen lihoista!Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä" :x :x
* Lihatukku Jouni Partasen lihoja --> Kolme kertaa erehtynyt ostamaan, joka kerta pilalla kun paketin avannut!
Mä olen eri mieltä Partasen lihoista!Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä" :x :x
* Lihatukku Jouni Partasen lihoja --> Kolme kertaa erehtynyt ostamaan, joka kerta pilalla kun paketin avannut!
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä" :x :x
peesi, pahaa onAlkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Niin minäkin, täysin eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:Mä olen eri mieltä Partasen lihoista!Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä" :x :x
Kiitos tästä tiedosta! Itse kanssa kuolannut sit jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole raaskinut ostaa. Tietääpähän ettei tarvii enää kuolatakaan..Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:peesi, pahaa onAlkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Peesi! Se vaan näyttää niin hyvältä, mut kiva ettei tarvi ostaa kun on tosiaan tortulla hintaaAlkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Kiitos tästä tiedosta! Itse kanssa kuolannut sit jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole raaskinut ostaa. Tietääpähän ettei tarvii enää kuolatakaan..
Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminutAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Juu, kaksi samanlaista maanataikipaletta.Alkuperäinen kirjoittaja s:Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminutAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale"
Nää on just niitä, kun isosta melonista menee osa pilalle ja se pilaantunut osa heitetään kaupassa pois. Sit sitä loppuosaa yritetään myydä tuoreena melonina. Pilaantuvat kotona heti.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei kun niitä meloni lohkoja- siis rantapallon kokoisesta melonista lohkottuja hivenen pienempiä palasia.Alkuperäinen kirjoittaja mie:valmiiksi viipaloitua melonia?!? onks semmostakin...voi hyvää päivääAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Valmiiksi paloiteltua vesimelonia, ei sittenkään vaikka lupauksensa mukaan päiväystä on vielä jäljellä ja pala näyttää ihan hyvältä.
Pilalla se on silti :/ :x
erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:Joo, se maistuu vaan voille! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
No näin varmaan on vain tainnut käydäAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Juu, kaksi samanlaista maanataikipaletta.Alkuperäinen kirjoittaja s:Meillä handan boxi, sekä LG dvd-vhs yhdistelmä ja molemmat TOIMII!!Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminutAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
sulle on vain sattunut "maanantai-kappale"
Meille ainakin työpaikalle tulee ne melonilohkot valmiiksi lohkottuina+pakattuina.Alkuperäinen kirjoittaja x:Nää on just niitä, kun isosta melonista menee osa pilalle ja se pilaantunut osa heitetään kaupassa pois. Sit sitä loppuosaa yritetään myydä tuoreena melonina. Pilaantuvat kotona heti.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei kun niitä meloni lohkoja- siis rantapallon kokoisesta melonista lohkottuja hivenen pienempiä palasia.Alkuperäinen kirjoittaja mie:valmiiksi viipaloitua melonia?!? onks semmostakin...voi hyvää päivääAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Valmiiksi paloiteltua vesimelonia, ei sittenkään vaikka lupauksensa mukaan päiväystä on vielä jäljellä ja pala näyttää ihan hyvältä.
Pilalla se on silti :/ :x
ostin joskus vuosia sit sellasen jättiunelmatortun kun olivat markkinoilla myymässä.sillon se oli ihan sairaan hyvää! joku aika sit ostin kaupasta samanlaisen ja ei ollu kyllä yhtään samanlaista...oli kuiva ja maistu ihan jollekin säilöntäaineelle tms..Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:peesi, pahaa onAlkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Nimenomaan voitahan se kreemitäyte suurimmaksi osaksi on. Kylässä joskus sellaisen eteeni sain ja ällöttävää oli!Alkuperäinen kirjoittaja hm:erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:Joo, se maistuu vaan voille! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Jollen väärin muista, niin voikreemiä on välissä. Ja kuten moni muukin on todennut, näyttävät hyvältä, mutta maistuvat ihan kamalalta. Sokeriakin on pinnassa niin paljon, että alkoi tuntua siltä kuin pikkukiviä söisi.Alkuperäinen kirjoittaja hm:erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:Joo, se maistuu vaan voille! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
No mitähän se kreemi on muuta kuin rasvaa? Ei siellä mitään kermaa ole välissä, vaan kreemiä.Alkuperäinen kirjoittaja hm:erikoista, kun siinä tuskin on sitä voita..Alkuperäinen kirjoittaja maistanut:Joo, se maistuu vaan voille! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Musta Profeel-jogut on tosi hyviäAlkuperäinen kirjoittaja happihyppy:- Makeutusaineilla makeutettu jogurtti (Profeel? tai jotain). Syömättä jäi.