ÄLÄ OSTA tätä lista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
r
Huonoja ostoksia:
-Jyskin koottavat lipastot
-Pastaketsuppi (en tiedä onko enää olemassa) oli vaan niin oksun makusta :D
-Mehukatti tiivistelitkut yöööööök
-marinoidut lihat...
-niitä kanelin/joulunmakuisia jaffakeksejä!!! Aivan järkkyjä!! ;D (Joulun aikaan myynnissä!!)
Makuasioita kylläkin nämä suurimmilta osin..
 
reija
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Mulle kävi ihan sama juttu, kauan himoitsin ja ostin ja yöx!!
 
xxx
JaaJuu, Jyskin paskat lastulevyhyllyt meinasi unehtua :D. Sairaan rumia ja kiikkeriä. Älä siis osta niitäkään.
(äläkä varsinkaan laahaa niitä olohuoneeseesi ja täytä tyhjillä matkamuistopulloilla, muovikukilla, valokuvilla ja posliiniesineillä :x :x :x ).
 
r
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
JaaJuu, Jyskin paskat lastulevyhyllyt meinasi unehtua :D. Sairaan rumia ja kiikkeriä. Älä siis osta niitäkään.
(äläkä varsinkaan laahaa niitä olohuoneeseesi ja täytä tyhjillä matkamuistopulloilla, muovikukilla, valokuvilla ja posliiniesineillä :x :x :x ).
niiiiiimpä! Taitaa olla kaikki Jyskin kamat semmosta laatua että aivan itkettää :) Lipastokin maksaa kuitenki jonkin verran ja sitten saa semmosen kiikkerän ja vinon kalusteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Huonoja ostoksia:
-Jyskin koottavat lipastot
-Pastaketsuppi (en tiedä onko enää olemassa) oli vaan niin oksun makusta :D
-Mehukatti tiivistelitkut yöööööök
-marinoidut lihat...
-niitä kanelin/joulunmakuisia jaffakeksejä!!! Aivan järkkyjä!! ;D (Joulun aikaan myynnissä!!)
Makuasioita kylläkin nämä suurimmilta osin..
Nuo Jyskin lipastot on ärsyttäviä.. kun avaat laatikkoa, niin etulevy jää käteen :/
 
r
Alkuperäinen kirjoittaja reija:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Mulle kävi ihan sama juttu, kauan himoitsin ja ostin ja yöx!!
Onks toi kääretorttu hullun paksu ja lyhyt? :D ratkeaa liitoksistaan?
Olen himoinnut yhtä sellaista kääretorttua,näyttää ihan hyvältä. Prkl jos se on se sama :D :D :D

 
r
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Huonoja ostoksia:
-Jyskin koottavat lipastot
-Pastaketsuppi (en tiedä onko enää olemassa) oli vaan niin oksun makusta :D
-Mehukatti tiivistelitkut yöööööök
-marinoidut lihat...
-niitä kanelin/joulunmakuisia jaffakeksejä!!! Aivan järkkyjä!! ;D (Joulun aikaan myynnissä!!)
Makuasioita kylläkin nämä suurimmilta osin..
Nuo Jyskin lipastot on ärsyttäviä.. kun avaat laatikkoa, niin etulevy jää käteen :/

Joo sepäs se...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.
 
r
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.
Nyt taitaa kääntyä roimaan laskuun Laitilan leivän jättiunelmatortun myynti :D :D toivottavasti ei tule tappiollisia vuosia :D :D

 
xc
Mäkkärin kanatuotteet. Kanat on halal-teurastettu.
Hesari. Tarviiko edes kommentoida, paska lehti.
X-tra muusijauhe. Hyi, en ole ikinä maistanut pahempaa.
Kevytjuustot. Saatanasta.
Paperikassi. Repeää heti ja sitten harmittaa.
Espresso, cappuccino tms Suomesta. Parilla poikkeuksella aivan järkyttäviä esityksiä, hävettää oikein kahviloiden puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Euroshopperin/Eldoradon tms. kermajuusto (vastaavannäköinen kuin Oltermanni). Voi luoja, että oli pahaa. Oli muuten eka kerta, kun meidän 5-henkisessä perheessä jäänyt juusto syömättä.

Portin valmiiksipakatut mureat possun pihvit (eri makuja). Niihin on pumpattu niin paljon suolaliuosta, että eivät maistu lihalta ollenkaan....
Peesi noille juustoille. Meillä ei Euroshopperin edam juusto kelvannu koirallekaan :x

 
Taa
Ylipäätänsä mitään halpismerkkien (mm. euroshopper, extra) tuotteita. Ne on niin :x . Joitakin harvoja Pirkka-tuotteita huolin ja vielä harvempia rainbown.

Pirkan ananaspurkeissa se ananas on ylikypsää |O
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja xc:
Mäkkärin kanatuotteet. Kanat on halal-teurastettu.
Hesari. Tarviiko edes kommentoida, paska lehti.
X-tra muusijauhe. Hyi, en ole ikinä maistanut pahempaa.
Kevytjuustot. Saatanasta.
Paperikassi. Repeää heti ja sitten harmittaa.
Espresso, cappuccino tms Suomesta. Parilla poikkeuksella aivan järkyttäviä esityksiä, hävettää oikein kahviloiden puolesta.
Mäkkärin mitään ruokia ei kannata ostaa. Sen lisäksi, että kanat teurastetaan islamilaisten rukousten kaikuessa, hampurilaiset ovat kuivia ja ranskalaiset ylisuolattuja. Eiköhän me pian päästä tuosta ketjusta eroon, onneksi.

Paperikassi on ihan jees. Ei ole koskaan revennyt.
 
Miina
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.
Nyt taitaa kääntyä roimaan laskuun Laitilan leivän jättiunelmatortun myynti :D :D toivottavasti ei tule tappiollisia vuosia :D :D
Erehdyin joku aika sitten ostamaan, ja siellä oli kananmunankuoria seassa! Ja paljon!
 
varoitus
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.
Nyt taitaa kääntyä roimaan laskuun Laitilan leivän jättiunelmatortun myynti :D :D toivottavasti ei tule tappiollisia vuosia :D :D
Erehdyin joku aika sitten ostamaan, ja siellä oli kananmunankuoria seassa! Ja paljon!

Täällä myös yksi samaan ansaan mennyt. Herkun näköistä, maku teollinen ja viel paha sellainen. Tahma ei katoa kitalaesta vähään aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja varoitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Laitilan leivän jättiunelmatorttu

Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.
Nyt taitaa kääntyä roimaan laskuun Laitilan leivän jättiunelmatortun myynti :D :D toivottavasti ei tule tappiollisia vuosia :D :D
Erehdyin joku aika sitten ostamaan, ja siellä oli kananmunankuoria seassa! Ja paljon!

Täällä myös yksi samaan ansaan mennyt. Herkun näköistä, maku teollinen ja viel paha sellainen. Tahma ei katoa kitalaesta vähään aikaan.

Mä olen niitä kanssa himoinnut, mutta taidan kuitenkin jättää ostamatta
 

Yhteistyössä