meillekin ostettiin oikein kaksin kappalein; mokka ja mansikka. Ja aivan järkkyä oli, mokkasessa sokeri oli kuin lasin paloja tai hiekka. Tuon kommentin sanoi meidän 7v poika. Muutenkin olivat harvinaisen pahoja, jopa fazerin yms. ovat parempia.Alkuperäinen kirjoittaja r:Nyt taitaa kääntyä roimaan laskuun Laitilan leivän jättiunelmatortun myynti toivottavasti ei tule tappiollisia vuosiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, erittäin huono kokemus minullakin.Pahaa.Alkuperäinen kirjoittaja Madma:Laitilan leivän jättiunelmatorttu
Sitä kaupassa kuolasin vaikka kuin kauan mut maksoi niin kamalasti, nyt mies toi mulle nimpparilahjaa ja oli sitten törkeän pahaa!
Peesi! Paskin ikinä ostamamme laite!Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
Ja yhdestä jyskin kirjahyllystä on kokemusta ja toiste en mee siihen lankee. Mä itseasiassa sain sellaset traumat ettei tällä hetkellä ole kirjahyllyä lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:JaaJuu, Jyskin paskat lastulevyhyllyt meinasi unehtua . Sairaan rumia ja kiikkeriä. Älä siis osta niitäkään.
(äläkä varsinkaan laahaa niitä olohuoneeseesi ja täytä tyhjillä matkamuistopulloilla, muovikukilla, valokuvilla ja posliiniesineillä :x :x :x ).
meillä taitaa olla sama ja sillä pitäisi pystyä nauhoittamaan mutta ei vaan onnistu muuten toimii hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä on LG:n dvd-vhs yhdistelmä ja moitteettomasti ja järkevästi on toiminutAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eikä myöskään handan digipoxia, jo toinen kappale hajosi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:LG:n dvd-soitinta ei kannata ostaa. Toimii ihan kummallisesti. Ei siis mitään järjen hiventäkään!!!
EI sitä pumpulipuikkoa korvaan saaedes työntää.Alkuperäinen kirjoittaja -&-:Halpismerkkien vanupuikkoja, varsi vääntyy ja "pumpuli" varren päässä irtoaa helposti esim. korvaan...
meillä on juuri niitä isoja ja tähän mennessä 4 mennyt rikki pinotessa kun säilytetään niitä 2 päällekäin.Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Todella hyviä ovat, 5 vuotta olleet jpo käytössä eikä yksikään ole hajonnut tai halkeillut.
Ovat sellaisia isoja, mahtuu kunnolla juomaa.
Mä taas tykkään tuosta, mutta en tykkääkään mistään voimakkaasta. Maitoakin teen kanssa käytänNordqvist, Suomen teeimperiumi, minkä teit. Muumien livulla myydään huonoa teetä, laimean makuista, pilasi päiväni, vaikka pakkaus nimeltään Päivän paras hetki. Lasten hyväksikäyttöä, ne varmaan vinkuu ku näkee muuminkuvia. Jopa Lipton menee edelle.
Itseasiassa me ostetaan X-tran sipseja juuri siitä syystä kun eivät ole niin suolattuja kuin taffelit, ja makutuomarina siis minä joka en laita suolaa mihinkään ruokaan, en valmistusvaiheessa, en valmiina.X-tra ja Rainbow:n sipsit: yli suolattuja..