tiedätkö muuten miksi kotipizzat on niin kalliita?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:12 Taare kirjoitti:samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
Kuin myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:13 haiku kirjoitti:olipas kova väittämä, no, mä olen vähän eri mieltä. makuasia.
en, en edes muista milloin viimeksi käynyt semmoisessaAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:15 fjonga kirjoitti:\tiedätkö muuten miksi kotipizzat on niin kalliita?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:12 Taare kirjoitti:samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
Kerro ihmeessä. Ja lisään tähän samalla et esim kotipizzalla on tosi kuivat ne täytevaihtoehdot. :/Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:15 fjonga kirjoitti:\tiedätkö muuten miksi kotipizzat on niin kalliita?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:12 Taare kirjoitti:samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
Täälläkin on kotipizza,mut ennemmin mä kuitenkin haen pizzani tosta paikallisesta.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:16 WickedFemale kirjoitti:Mä tykkään kotipizzan pizzasta. Juu,on vaan kalliimpaa. :\|
Joo makunsa kullakin.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:23 pintelin kirjoitti:Täälläkin on kotipizza,mut ennemmin mä kuitenkin haen pizzani tosta paikallisesta.
kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:16 Taare kirjoitti:\en, en edes muista milloin viimeksi käynyt semmoisessaAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:15 fjonga kirjoitti:\tiedätkö muuten miksi kotipizzat on niin kalliita?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:12 Taare kirjoitti:samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
hmm.. meillä töissä tehdään pitsoja, kaikki tulee valmiina. siis juustoraaste, pohjat pakasteena jne... silti yhden pitsan hinta ei päätä huimaa. alle 6? hintaan tulee meillä pitsa, yksi juoma, salaatti ja jälkiruoka jonka jälkeen jää vielä katetta firmalleAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:27 fjonga kirjoitti:kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.
sä veit pohjan mun teorialtaAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:29 Taare kirjoitti:\hmm.. meillä töissä tehdään pitsoja, kaikki tulee valmiina. siis juustoraaste, pohjat pakasteena jne... silti yhden pitsan hinta ei päätä huimaa. alle 6? hintaan tulee meillä pitsa, yksi juoma, salaatti ja jälkiruoka jonka jälkeen jää vielä katetta firmalleAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:27 fjonga kirjoitti:kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.