Ä**** tekee paremmat pizzat ja kebabit

Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:15 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:12 Taare kirjoitti:
samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
tiedätkö muuten miksi kotipizzat on niin kalliita?
en, en edes muista milloin viimeksi käynyt semmoisessa

\
\
samoin :wave: kotipizza on ihan syvältä, mielummin menen tuohon meidän paikalliseen jota ulkomaalaiset pyörittää
Kerro ihmeessä. :whistle: Ja lisään tähän samalla et esim kotipizzalla on tosi kuivat ne täytevaihtoehdot. :/

En oo varsinaisesti hirveemmin vertaillut sillä ei tunnu valkosilla olevan pizza- ja kebabpaikkoja oikein...mitä ny Kotipitsa ja niitten pitsat on peffasta.
Mutta pakko sanoa että täällä meillä on sellanen "tummien" pitämä paikka josta saa ihan aikusten oikeesti maailman parhaan Romeo-pitsan! Siis niin uskomattoman että meinaa henki lähtee kun syö :D niin hyvää se on!!!! Ihan käsittämätön.
Ja keskustassa eräs "tummien" kebabpaikka tekee ihan käsittämättömät kebabit!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:16 Taare kirjoitti:
\
\
en, en edes muista milloin viimeksi käynyt semmoisessa
kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.

millipilli
Mä tykkään kotipizzan pitsoista ja täällä on yks paikallinen ihan kotimaisin voimin pyörivä pitseria jossa on aivan sairaan hyvät pitsat :p niistä pääosin tulee pitsat haettua

Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:27 fjonga kirjoitti:
kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.
hmm.. meillä töissä tehdään pitsoja, kaikki tulee valmiina. siis juustoraaste, pohjat pakasteena jne... silti yhden pitsan hinta ei päätä huimaa. alle 6? hintaan tulee meillä pitsa, yksi juoma, salaatti ja jälkiruoka jonka jälkeen jää vielä katetta firmalle

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:29 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:27 fjonga kirjoitti:
hmm.. meillä töissä tehdään pitsoja, kaikki tulee valmiina. siis juustoraaste, pohjat pakasteena jne... silti yhden pitsan hinta ei päätä huimaa. alle 6? hintaan tulee meillä pitsa, yksi juoma, salaatti ja jälkiruoka jonka jälkeen jää vielä katetta firmalle
:eek: sä veit pohjan mun teorialta :whistle:

No alottaja on täysin oikeessa kyl!
Mut kuvitellaampas et joku italialainen alkas tekeen vaikka karjalanpiirakoita tai mämmiä tai kaalilaatikkoa työkseen..mitähän siitäkin tulis!
Siis tarkotan et ku on käsitystä siitä miten jokin ruoka OIKEESTI tehdään ja osaa valita oikeet raaka-aineet vanhasta tottumuksesta, niin eiköhän se jotkin plagioijayrittäjät voita...vai mitä..??? :x

Yhteistyössä