Ä**** tekee paremmat pizzat ja kebabit

Joskus nuorena kävin 2 kertaa syömässä turkkilaisten pitämässä pizzapaikassa pizzaa ja kummallakin kerralla sain ruokamyrkytyksen.
Se sai minut niin ennakkoluuloiseksi etten ole muihinkaan ulkomaalaisten pitämiin paikkoihin mennyt syömään vaikka kaikki kehuu niiden pizzoja paljon paremmiksi ja maukkaammiksi.
Siispä pari kertaa vuodessa tilaan kotipizzasta semmosen ison jauheliha läpyskän :D

Juu, näin se taitaa olla. Tosin on ne kotipizzankin lätyt ihan hyviä, enemmän mä karsastan sitä niiden hintaa ja on ne pienempiäkin.. Joten todella harvoin siellä vieraillaan. Ja kebabit ehdottomasti parhaita näissä ulkolaisten kebab-paikoissa :p Kun ne suoraan siitä "vartaasta" sitä ottaa *vesi kielellä*

no niin voi olla mutta täällä tehdään sellasia pizzoja et oksennus tulee..juustoa kilo päällä,ihan kuiva pohja ja täytteet hukkunu sen rasvasen juuston alle.-siksi käyn itekkin kotipizzassa mut viimeks meinasi oksennus lentää kun sieltä löyty karva joka oli jo käynyt suussani :\| :x :x mutta yleensä ei ole karvoja kyllä pizzasta löytyny =) mutta sillä mustahiuksisella kotipizzan työntekijällä ei vissiin ees ollu lakkiakaan päässä,ehkä kannattais pitää :attn: :$ <br><br>

lätyn vääntäjä
:LOL: mä itse olen ollut jo 4 vuotta kotipizzalla töissä..paljon olisi sanottavaa mutta jätetään se tekemättä

itse kuitenkin vapaa ajalla haen aina kebabit ja pizzat mählyiltä,jotenkin ne on maukkaampia kun "oman" firman pizzat

yäääk
Mikäs pintelinfani taaresta on tullut. Joka pintelinin jutussa taustakuorolaisena, ja taatusti samaa mieltä. :LOL: :LOL:

Ja mä en söis noita ruokia. Eritteitä sekoittelevat ja nauravat partaansa. Ja likasilla käsillä.

Viers
Mää mää.

Jos kokeilisi vaikka ja vastaisi tähän, niin alkaisikohan sitä kasvamaan villaa :saint: No kohtahan senkin sitten näkee.

Meinaan vaan, että jos joku vähemmän B) olisi täällä palstalla tehnyt avauksen ählämeistä, niin tuskin porukka olisi sen niellyt, kuin lammas ruohon, niin kuin tässä tapauksessa nyt kävi.

vieras

Tuota, italialaiset tekee kyllä mun mielestä parhaat pizzat ihan mennen tullen. Ihan siis Italian ulkopuolellakin. Vain harvoin olen törmännyt kenenkään muun tekemään pizzaan, joka vetäisi heille vertoja. Toisekseen olisihan se nyt kumma jos nyt noin yleisesti ottaen suomalainen tekisi parempaa kebabia kuin he, joiden maan ruokaa se itse asiassa on....

keebaabiaa
Aika rasismisesti ilmaistu... Mutta minunkin mielestä ulkomaalaiset tekevät kaikista parhaimmat pitsat ja varsinkin kebabit :p :p Suomalaisten tekemät kebabit on kuivia koppuroita, yök yök...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikös Suomalainen "Berlusconi-pizza" juurikin voittanut nykissä jonkin paras pizza-palkinnon???
Kuten sanottu, aina on hyviä ammattilaisia eri maissa. Mutta nyrkkisääntönä Italialaiset kyllä yhä hoitaa homman kotiin. He eivät tee mitään paksuphjaisia ylijuurtotettuja pitsoja, joissa on miljoona täytettä, vaan yksinkertaisia makuja hyvistä aineksista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikös Suomalainen "Berlusconi-pizza" juurikin voittanut nykissä jonkin paras pizza-palkinnon???
Kuten sanottu, aina on hyviä ammattilaisia eri maissa. Mutta nyrkkisääntönä Italialaiset kyllä yhä hoitaa homman kotiin. He eivät tee mitään paksuphjaisia ylijuurtotettuja pitsoja, joissa on miljoona täytettä, vaan yksinkertaisia makuja hyvistä aineksista.
Älä ny keuhkoo!Mun mies on italialainen!;)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:29 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:27 fjonga kirjoitti:
kun ne ostaa kaiken valmiina eli juusto raastettuna, kastikkeet sekoitettuna, uskokaa tai älkää jotku jopa pizzapohjat valmiina!!! mitään ei tehdä siis itse. hyvä sentään et laittavat ne täytteet pizzaan ihan itse eikä mikää robotti. jos sen juuston raastaisivat itse niin uskon et hinnoista saisi tiputtaa ainakin 50senttiä pois! vaikka ulkomaalaisten pizzat on niin halpoja niistä saadaan ihan älyttömästi voittoa kun tekevät kaiken itse, ei niillä oo aikaa istuskella toisin kuin kotipizzayrittäjillä.
hmm.. meillä töissä tehdään pitsoja, kaikki tulee valmiina. siis juustoraaste, pohjat pakasteena jne... silti yhden pitsan hinta ei päätä huimaa. alle 6? hintaan tulee meillä pitsa, yksi juoma, salaatti ja jälkiruoka jonka jälkeen jää vielä katetta firmalle
:eek: sä veit pohjan mun teorialta :whistle:
Noo,ainakin joissain paikoissa sun teorialla on perää..Moon ollu töissä Vaasan pikku quattrossa..Siellä pizza maksaa 5?(vai onkohan nykyisin 6??).Phjat,kastikkeet,raasteet ym.kaikki väsätään itse.Tai siis kokki väsää :D Ja on muten kaupungin parhaat pizzat! :p Täytteitä,eikä varsinkaan juustoa säästellä..slurps!tuli nälkä! :p

Yhteistyössä