Heippa täältäkin!
teealauralle onnea sijaisvanhemmuuden polulle ja
poni-06:lle kaikkea hyvää. Toivotaan, että asiat jotenkin lopulta ratkeavat parhain päin. En osaa nyt oikein muuta sanoa, vaikka kovasti täällä myötäelän.
Polkkan viestiin liittyen, me kävimme vapaaehtoisen adoptioneuvonnan ja tykkäsimme siitä kovasti. Mutta totta tuokin, että kaiken sen pystyy varmasti muitakin kautta haalimaan kokoon - tuossa ne olivat vaan helposti samassa paketissa kaikki. Ja vähän yllättäen (siis itsellenikin yllättäen) minä taisin tykätä eniten juuri niistä ryhmäkeskusteluista, eli siitä yhdessä "puljaamisesta", vaikka en yleensä ryhmätöistä tai asioiden jakamisesta lähes tuntemattomien kanssa oikein innostu.
Lady Gigi, huippua kuulla, että teillä meni toka neuvonta hyvin ja tuntuu stt:n kanssa synkkaavan! Aikamoinen vaihtelu näissä neuvonnoissa kyllä on, kun Pelalla saattaa selvitä 4 kerralla (eikös
Kaarin teillä ollut näin?), mutta tapaamiset voivat olla noinkin harvoin kuin nyt esim.
lady Gigillä (ellei siis tuo kolmannen kerran meneminen tammikuulle johtunut jostain erityisestä syystä?). Meillähän tapaamiset on toteutunut heinäkuuta lukuun ottamatta täsmällisesti 1krt/kk, mutta oletan tapaamiskertoja kertyvän ainakin 7 + lukukerta ja sen olen kuullut vastaavan muidenkin kokemuksia neuvonnassa täällä. Minä olen kyllä tykännyt, että neuvonnat on olleet suht tiheästi, vaikka niitä olisi sitten enemmänkin. On ollut koko ajan sellainen tunne, että tämä asia etenee, kun kuukausittain tapahtuu edes jotain
Nyt sitten pidetään peukkua
Kaarinin lupaprosessille! Toivottavasti saisitte luvan vielä joululahjaksi! Meillä kohta kuudes neuvonta, josko se kotikäynti olisi sitten vihdoin edessä?
Kivaa viikkoa kaikille!