Sallisuo no onpas kyllä kumma että se oli sinne laitettu ja silti. Mä olen sitä mieltä, että adoptio on tapa perustaa perhe siinä missä biokin ja miks sitä pitää kyseenalaistaa jos niin tahtoo (siis toki keskustella jne, mutta jos vuoden neuvonnan läpi käy niin kyllä se kai on mietitty) . Ja kyllähän monet joilla biolapsia niin adoptoi vaikka vois ns. biologisestikin saada lapsen.
Liliales no voi kökkö, toivotaan että Suvi vastailee hesasta. On noi kyllä monimutkaisia, noh lupa varmaan kandee oottaa enne ku alkaa yrittäjäks. Toisaalta yks tuttava jolla oli lupa ja ne muutti, niin joutu käymään uuden kotikäynnin...Mä pidän peukkuja että lupa solahtaa.
Meillä vikan neuvonnan odotus, vajaa viikko!!! OOn Ip:n soittanu ku hiukka huolestuttaa toi niiden lapsitietopalsta, että neljä E-A:ta tullu tänä vuonna. Noh siellä ei oo vastattu, kiireisiä ovat, toivottavasti siks että on tulossa suma lapsiesityksiä
Mä luulen, että meillä realistista päästä siihen Joulukuun kokoukseen ja sit ku kaikki menis ku elokuvissa ja lupa tulis kerrasta niin vola! Mä kyllä vähän pelkään että joku selvitys tulee ku näyttää niitä satelevan.
Yks päivä luin tuon mun ensimmäisen kirjoituksen ja näytti hullulta, että pitkä matka menty ja montaa tyhjää aukkoa vielä mutta paljon tietoa tullut, ja kovasti tää palsta on mua auttanut tässä neuvonnassa ja varmasti myös miehen hermoja säästänyt ku täällä höpötelly
Syksy saapuu ja taas vaan toivon lapsiesitysadetta