aborttiin 14 raskausviikon jälkeen.. :(

  • Viestiketjun aloittaja yksin(kö?)
  • Ensimmäinen viesti
Nimetönnä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä tiedän ihmisen joka sai abortin rv16 sosiaalisin perustein. :|
Mä sain abortin rv18+
Olisin kai aikaisemmin tehnyt jos olisin tiennyt raskaudesta,mutta valitettavasti raskaus todettiin vasta 18 raskausviikolla ja kahden päivän päästä aloitettiin käynnistys kun paperit saatiin läpi.Kolme päivää siinä meni että sikiö tuli ulos.

Olin tuolloin 15-vuotias.
 
Vieras
On se kumma täällä palstalla tosiaan, että äidit jotka oikeesti meinaavat tappaa lapsensa saavat ymmärrystä tilanteelleen, mutta annappas kun äiti, jolla pinna palaa ja nippaseen lastaan, niin huh huh kun nousee haloo kuinka julma ja kylmä äiti on. Kyllä on ihmeelliset mielipiteet täällä porukalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On se kumma täällä palstalla tosiaan, että äidit jotka oikeesti meinaavat tappaa lapsensa saavat ymmärrystä tilanteelleen, mutta annappas kun äiti, jolla pinna palaa ja nippaseen lastaan, niin huh huh kun nousee haloo kuinka julma ja kylmä äiti on. Kyllä on ihmeelliset mielipiteet täällä porukalla.
Kieltämättä olen vähän samalla linjalla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On se kumma täällä palstalla tosiaan, että äidit jotka oikeesti meinaavat tappaa lapsensa saavat ymmärrystä tilanteelleen, mutta annappas kun äiti, jolla pinna palaa ja nippaseen lastaan, niin huh huh kun nousee haloo kuinka julma ja kylmä äiti on. Kyllä on ihmeelliset mielipiteet täällä porukalla.

No kuollut lapsi ei joudu elämään traumatisoituna kun taas ruumillista kuritusta saava lapsi joutuu. Anteeksi, kuollut alkio eikä kuollut lapsi.
 
Minun mielestä ei sinun kannata huonoa oloasi kohdistaa viattomaan ja vielä syntymättömään lapseen. Kyllä asioilla on aina tapana selvitä, ja jos et pysty kasvattamaan itse lastasi niin paljon on pareja jotka toivovat omaa lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
On se kumma täällä palstalla tosiaan, että äidit jotka oikeesti meinaavat tappaa lapsensa saavat ymmärrystä tilanteelleen, mutta annappas kun äiti, jolla pinna palaa ja nippaseen lastaan, niin huh huh kun nousee haloo kuinka julma ja kylmä äiti on. Kyllä on ihmeelliset mielipiteet täällä porukalla.

No kuollut lapsi ei joudu elämään traumatisoituna kun taas ruumillista kuritusta saava lapsi joutuu. Anteeksi, kuollut alkio eikä kuollut lapsi.
Jalat ristiin!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kuollut lapsi ei joudu elämään traumatisoituna kun taas ruumillista kuritusta saava lapsi joutuu. Anteeksi, kuollut alkio eikä kuollut lapsi.
no nyt mun täytyy kyllä oikaista tota sun käsitystäsi lapsen traumatisoitumisesta. Mä olen saanut lievää ruumiillista kuritusta lapsena ja samoin mun mieheni eikä meistä kumpikaan ole traumatisoitunut millään tavalla. Hyvissä väleissä ollaan kumpainenkin vanhempiemme kanssa. Toki riippuu millaista ruumiillista kuritusta annetaan.
Mutta ihmisenalku joka abortoidaan joutuu kärsimään kipua ja joutuu kohtaamaan todella julman kohtalon. Ja samanlainen alkio se lapsikin on ollut aikoinaan, jota nyt mitää suojella kaikella tavoin nippauksiltakin.
 
Enkeli
Hormoonit heittelee noilla viikoilla ja myöhemminkin.VARMASTI PÄRJÄÄT LAPSEN KANSSA.PYYDÄ APUA NEUVOLASTA.
Itse raskaana rv 18 mulla 2v esikoinen ja mies. Ja välillä pelottaa julmetusti et miten ikinä tuun pärjäämään 2 lapsen kanssa.
Ne on ne hormoonit,jotka tätä tekee.Loistavasti pärjään.USKO ITSEESI.
LAPSI ON MAAILMAN IHANIN LAHJA,MINKÄ VOI SAADA.
Ja sinä kasvat kyllä raskauden myötä äidiksi...

Onnea vauvan odotukseen...
 

Yhteistyössä