S
seöfn
Vieras
Eli ku yleensä nää asuntokaupat menee niin et pyynti on vaik 190t, mut saattavat myydä sit vaik 180t.
Ni entäs toi kiinteistömaailman tarjouskauppa juttu? jos siinä lähtöhinta 190t, ni sehän on siis alle sen mitä ne haluaa? mut mitä ne sit haluaa?
Ni entäs toi kiinteistömaailman tarjouskauppa juttu? jos siinä lähtöhinta 190t, ni sehän on siis alle sen mitä ne haluaa? mut mitä ne sit haluaa?