ja mä en voi lakata nauramasta, toi on sit rattosaa leffaseuraa toi mun mieheni
ensin se takertuu siihen et tyypit matkustaa lieksaan kuukausikaupalla vaik sinne ajaa päivässä ja sit lopussa se alko marisee sitä kun ne ajo motarin nopeella kaistalla niillä karavaaneillaan
ja siinä välissä se tarttu mm.siihen kun ne juoksi koko ajan "eikö nyt voi kävellä, mitä helvettiä noi juoksee koko ajan toisiaan karkuun?!" yms

okei, ei ehkä naurata muita, mut mä oon niin poikki et nauran vaan ihan kipeenä
leffaa lainatakseni: lieksa on meille liikaa
ensin se takertuu siihen et tyypit matkustaa lieksaan kuukausikaupalla vaik sinne ajaa päivässä ja sit lopussa se alko marisee sitä kun ne ajo motarin nopeella kaistalla niillä karavaaneillaan
ja siinä välissä se tarttu mm.siihen kun ne juoksi koko ajan "eikö nyt voi kävellä, mitä helvettiä noi juoksee koko ajan toisiaan karkuun?!" yms
okei, ei ehkä naurata muita, mut mä oon niin poikki et nauran vaan ihan kipeenä
leffaa lainatakseni: lieksa on meille liikaa