mies sit tuli ja katsottii toi lieksa-leffa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja mä en voi lakata nauramasta, toi on sit rattosaa leffaseuraa toi mun mieheni :D :D :D

ensin se takertuu siihen et tyypit matkustaa lieksaan kuukausikaupalla vaik sinne ajaa päivässä ja sit lopussa se alko marisee sitä kun ne ajo motarin nopeella kaistalla niillä karavaaneillaan :laugh:
ja siinä välissä se tarttu mm.siihen kun ne juoksi koko ajan "eikö nyt voi kävellä, mitä helvettiä noi juoksee koko ajan toisiaan karkuun?!" yms :D:D

okei, ei ehkä naurata muita, mut mä oon niin poikki et nauran vaan ihan kipeenä :laugh:

leffaa lainatakseni: lieksa on meille liikaa :D
 

Yhteistyössä