_Tuosta asuntokaupasta vielä..entäs sit toi kiinteistömaailman tarjouskauppa? Jos lähtöhinta on vaik 190t, ni mikä hinta on suunni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seöfn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seöfn

Vieras
Eli ku yleensä nää asuntokaupat menee niin et pyynti on vaik 190t, mut saattavat myydä sit vaik 180t.

Ni entäs toi kiinteistömaailman tarjouskauppa juttu? jos siinä lähtöhinta 190t, ni sehän on siis alle sen mitä ne haluaa? mut mitä ne sit haluaa?
 
Itse neuvottelin talvella meidän ison perheasunnon myynnistä. Tarjouskauppakohteena hinta olisi asetettu niin, että lähtö 230t., realistinen myyntihinta 240t. ja ihanteellinen tavoite 250t.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse neuvottelin talvella meidän ison perheasunnon myynnistä. Tarjouskauppakohteena hinta olisi asetettu niin, että lähtö 230t., realistinen myyntihinta 240t. ja ihanteellinen tavoite 250t.


ok, kiitos :)

Meillä nimittäin just kiva kämppä tähtäimes, sit löytyi kiinteistömaailman kohde... lähtö 230t, ja me voitais maksaa max 215t, joten taitaa jäädä haaveeks.. tosin se on ollut myynnissä jo kauan, joten vois kai sitä tarjota, jos kävis vaik tuuri
 
Oltiin kiinnostuneita 110 000 lähtöhintaisesta asunnosta, tarjottiin 125000 - ei kelvannut edes hintaneuvotteluun. Tuhlasimme aikaamme, nyt on tarjottu 142000 eikä sekään ole riittänyt. Meistä vähän harhaanjohtavaa markkinointia kyllä. Lähtöhinnan tulisi olla edes jotenkin lähellä arvioitua myyntihintaa tuollaisessa tarjouskaupassakin. Asuntoa on tosin nyt myyty tietääkseni viitisen kuukautta....
 

Yhteistyössä