8kk hoitoon yöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olen antanut jo 2kk ikäsen mutta esikoisella oli ainakin just tuolloin 8kk ikäsenä kauhee eroahdistus mutta yleensä jos johonkin meni hoitoon niin itku loppu kun seinään kun mä lähdin.Mutta sehän riippuu ihan lapsesta.

mä oon antanu jopa 4kk ikäsen ja hyvin meni!tosin kuopusta ois ollu turha yrittää 8kk ikäsenä yhtää kellee hoitoo ku kelpas va äiti ja joskus sillo tällö isä =(

riippuu lapsesta ja vähän vaiheesta. Oma oli yhden yön mummilla 6kk iässä ja kaikki oli mennyt tosi hyvin. 8kk iässä oli vaihe, että en olis voinut kuvitellakaan, oli niin mun perään ja on edelleen, ikää nyt 11kk. Eli tuon yhden kerran oli, mutta uutta kertaa ei ainakaan toistaiseksi tiedossa:)

Ihanaa, kun joku pohtii vauvansa hyvinvointia eikä suinpäin vie häntä hoitoon! :) Mun erään tutun vauva on 6 viikon ikäisestä ollut lähes joka viikonloppu yökylässä eikä loppua tunnu näkyvän. Kerran otin asian puheeksi ja kysyin ihan asiallisesti onkohan noin pienen hyvä olla joka viikonloppu hoidossa. Tästä kiitokseksi sain edelleen jatkuvan mykkäkoulun.

En todellakaan. 2 vuotiaamme ei ole koskaan ollu yökylässä. Ai miksikö? No meillä on aina koko ilta aikaa toisillemme miehen kaa, ku lapsi käyny nukkuu. Hän ei herää, ku kerran nukahtanu. Ei ole tarvetta. Sitä paitsi, ei ilman itkuja jäisi. En raaskisi.

Jätkä on nyt 8,5kk ja on ollu jo 4 kertaa yöhoidossa. Toissa viikonloppuna mun vanhemmilla ja nyt tulevana anoppilassa. Tykkää olla ja mummut kilpaa pytää hoitoon. Hyvä vaan, että pojalla on muitaki läheisiä ja turvallisia aikuisia ku me vanhemmat. :)

Mä en tajuu miks ei vauvaa vois YÖhoitoon antaa, jos päivällä voi. Yönhän se nukkuu, ihan sama onko kotona vai kylässä. :/

MUTTA jos vierastaa tai on kova eroahdistus, en antais. Ja se eroahdistuski saattaa tulla ihan yhtäkkiä, et ei mitään hirveen tärkeetä kyllä kannata sopia, ettei harmita jos muksu ei haluakkaan jäädä hoitoon. :)

antaisin. Meillä poika oli yökylässä mummulassa 2,5 kk:n ikäisenä. Tosin sain täällä huudot monelta niskaani kun samallalailla asiasta täällä kysyin kuin sinä. Jos susta tuntuu, että voit luottavaisin mielin antaa hoitoon niin mikäs siinä :)

Alkuperäinen kirjoittaja en-puutu:
Ihanaa, kun joku pohtii vauvansa hyvinvointia eikä suinpäin vie häntä hoitoon! :) Mun erään tutun vauva on 6 viikon ikäisestä ollut lähes joka viikonloppu yökylässä eikä loppua tunnu näkyvän. Kerran otin asian puheeksi ja kysyin ihan asiallisesti onkohan noin pienen hyvä olla joka viikonloppu hoidossa. Tästä kiitokseksi sain edelleen jatkuvan mykkäkoulun.

Mitä sinulle kuuluu miten toiset vanhemmat vievät lapsiaan hoitoon??? Pidä itse kotona ja tissillä vaikka armeijaikään asti, mutta älä odota muilta samanlaista älyvapautta.
Todellako ihmettelet, miksi sinulle pietään mykkäkoulua???

Herranjestas,mulla meinaa tulla huono äiti-syndrooma :o :o :ashamed: MUn 3v on nyt tälläkin hetkellä isomummillaan ja on ollut siellä eilisestä asti ja tulee huomenna tai ylihuomenna kotiin.Ja on siis siellä kylässä ihan ilman mitään syytä :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Hyvä vaan, että pojalla on muitaki läheisiä ja turvallisia aikuisia ku me vanhemmat. :)

Nimenomaan näin! Ei ihmekään, että lapsi vierastaa, jollei sitä saa hoitaa kukaan muu kuin pyhä Madonna=Äiti! :headwall:

No ei meillä ole paljoa ollut hoidossa päivälläkään. Ehkä noin 5 kertaa (1-v).
Ollaan onneksi ehditty rillutella ennen perheen perustamista, ja pääseehän sitä vaikka omien kavereiden kanssa erikseen leffaan tms.
Mutta kuka mitenkin :)

Yhteistyössä