Voisitko jättää 3-vuotiaasi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai voisin. Kyllä ton kohta 2-veenkin voisi jättää. Jos vaan isovanhemmat jaksaisivat molempia hoitaa, tai sais molemmat erikseen joihinkin yhtä luotettaviin paikkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja vaahtokarkkiunelma:
Siis periaatteessa joo, mut me ei raaskita jättää kahdeksi yöksi vaikka varmasti pärjäis tosi hyvin, vanhemmista en ole niinkään varma

Mä oon koko ajan ajatellut samalla tavalla, mutta nyt oon kovasti kerännyt "voimia", että raaskisin tuon kuopuksen jättämään hoitoon. Miehen kanssa oltais kyllä parisuhdeajan ja irtioton tarpeessa.

no hyvänen aika.. nyt reippaasti .. ja tekee kuule hyvää vanhemmille ja lapselle.. :):)

Voisin. Ja olen jättänytkin.
Ja on myös isänsä kanssa kahdestaan joka viikko 2 vuorokautta kun olen töiden takia pois. Joskus haluaa olla ne 2 mummolassa, saa itse päättää.

Kyllä voisin ja ollaan jätettykin.
Viime kesänä 3,5v oli melkein kaksi viikkoa isovanhempien kanssa mökillä ( isoveli myös ) kun me vanhemmat oltiin duunissa.
Lapset ja isovanhemmat on tosi läheisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kyllä voisin ja nuoremmankin. Meillä ollaan kovasti yökylässä ja ihan normaalit lapset juu :D

Niin meilläkin ollaan normaaleja ja paljon on yökylässä mummilassa ja mummolassa. Ihan viikollakin vaikka ei olis menoja.
Joskus jää nukkuun, jos "lähtö" menee tosi myöhäiseksi niin jää kaikki hässäkkä kotona pois, Mummin/mummon luona on hammasharjat, varavaatteet ym juuri tällaisia tapauksia varten.
Ja lapset tykkää.
Me ollaan tosi läheisiä ja ovat pienestä pitäen olleet kuin kotonaan siellä.

Mä en osaa edes pelätä mitään. Jos jotain sattuu niin olishan se voinut kotonakin sattua. rakastan lapsiani yli kaiken mutta välillä on kiva herätä aamulla ja tehdä just sitä mitä lasten kanssa ei ehdi. Lukea lehden ja juoda kupin kahvia rauhassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Niinpä... en mäkään kyllä tiedä. Aiemmin mulla on ollut ehdoton ei, mutta tällä viikolla on alkanut tuntua siltä, että voisin olla valmis. Ei ole helppoa :/

:D :hug: hyväähän sellainen tekis, mutta mä pönttöpää en pysty tollaseen pariin hassuun päivään. No, mutta eipä kyl kukaan ees hoitais niin pitkään :|

Yhteistyössä