Huomenna pitäisi lähteä viettämään 10-v hääpäivää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Mutta nuo tenavat on flunssassa eikä tunnu kivalta jättää mummulle ja vaarille hoitoon.... :/

Mummu ja vaari tulisivat tänne meille ettei lapsia tarvi mihinkään raahata, "isoja" jo ovat kylläkin ettei ihan vauveleita.... :whistle:

Raaskisko sitä lähteä vai pitäiskö perua koko juttu, Ouluun mentäisiin Edeniin kahdeksi yöksi.... :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lapsilla on pelkkä flunssa ilman kuumetta niin lähtisin.
Onnea hääpäivästä:)

Juu ei ole kuumetta, nuhaa ja kamala yskä vain...ainakin toistaiseksi...

Kiitos onnitteluista! =)

Ellei lähdetä niin sitten vietetään hääpäivää kotona kera lasten ja appivanhempien, heidän tuloaan ei voi estää, asuvat sen verran kaukana ja lapset intona heitä odottavat.... ;)

Tottakai menette! Mitäs tuumaisit, jos mies sanoisi, ettei lähde sinun kanssasi kun lapsilla on nuhaa? Minä ainakin loukkaantuisin syvästi, ajattelisin, ettei toinen halua lähteä.

Tottakai menette! Mitäs tuumaisit, jos mies sanoisi, ettei lähde sinun kanssasi kun lapsilla on nuhaa? Minä ainakin loukkaantuisin syvästi, ajattelisin, ettei toinen halua lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:

No onneksi ei ajattele noin....Pitäisköhän mun nyt ajatella jotain jos mies tulee kipeäksi yön aikana kun kerran hiukan on valitellut oloaan.. :)

Juu kyllä mä lähden jos tuosta miehestä on matkaseuraksi...Tulee todella tarpeeseen pieni irtiotto!

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lapsilla on pelkkä flunssa ilman kuumetta niin lähtisin.
Onnea hääpäivästä:)

Juu ei ole kuumetta, nuhaa ja kamala yskä vain...ainakin toistaiseksi...

Kiitos onnitteluista! =)

Ellei lähdetä niin sitten vietetään hääpäivää kotona kera lasten ja appivanhempien, heidän tuloaan ei voi estää, asuvat sen verran kaukana ja lapset intona heitä odottavat.... ;)

Käytte syömässä jossain ja ehkä elokuvissa?

Yhteistyössä